anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skuteczność wysyłki kurier UPS - nie rejestruje wysłania przesyłki w terminie

protest321
#9 Pomysłodawca#

W skuteczności wysyłki co dziennie od wczoraj pojawią mi się przesyłki z UPS nie wysłane w terminie. Rzeczywistość jest inna. Wszystko wychodzi tego samego dnia. 

Numer zamówienia : f2a1a770-7914-11ec-9dd2-af4418a5a057 , numer przesyłki : UPS 1Z8332YF7903933831

Numer zamówienia :  34327ee1-7928-11ec-bbc3-2bdca553944e , numer przesyłki : UPS  1Z8332YF6802759552

Numer zamówienia :  e1e20ba1-79d7-11ec-b7cf-33c677aa8fc2 , numer przesyłki : UPS 1Z8332YF6838168767

Spada mi skuteczność wysyłki. Proszę o pilne rozwiązania problemu 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mako_smart
#8 Zapaleniec#

Problem poruszany tutaj w wielu wątkach przeze mnie od wielu lat. Ostatnią odpowiedź jaką otrzymałem to "proszę zmienić kuriera na takiego z dopiskiem Allegro".

Allegro nie lubi UPS. Nie synchronizuje się z UPS i przez to nie dodaje listu UPS do informacji kupującego.

Kupujący nie widzi że wysłałeś paczkę i w żaden systemowy sposób go o tym nie poinformujesz.

Musisz sam ręcznie napisać mu maila że paczka wysłana i wkleić ewentualnie numer listu przewozowego.

oznacz moderatorów

protest321
#9 Pomysłodawca#

Do tej pory działało wszystko dobrze. Wczoraj się zrypało 

oznacz moderatorów

mako_smart
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

protest321
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy ktoś raczy zająć się problemem ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@protest321 Twoje zgłoszenie jest konsultowane. Kiedy uzyskamy więcej informacji, odezwiemy się tutaj. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@protest321 Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź.

Otrzymaliśmy od przewoźnika potwierdzenie, że wskazane przesyłki zostały nadane w terminie. Ponieważ jednak stanowią one mniej niż 1% wszystkich przesyłek branych pod uwagę z ostatnich 30 dni, nie ma możliwości ich wykluczenia ze statystyk. Jednocześnie zaznaczam, że w tej chwili masz maksymalną liczbę punktów przyznanych w jakości sprzedaży za wysyłkę paczek. 

Mam nadzieję, że problem się nie powtórzy. Jeśli jednak będzie inaczej, prosimy o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów