anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skuteczność wysyłki - problem z UPS nadal nie rozwiązany

TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Kilkanaście tygodni temu był tu zgłaszany problem, że przesyłki UPS nie są zaliczane do "nadanych w terminie" mimo prawidłowego wpisania numerów. W ten sposób "list przewozowy dodany w terminie" mam 100%, natomiast "wysyłka w terminie" 92%.

Pobrany raport wskazuje, że wszystkie "nieprawidłowe" dotyczą przesyłek UPS. Po prostu Allegro nie potrafi pobrać danych z UPS - mimo że tracking z zakładki "zamówienia" potwierdza, że wszystkie te przesyłki zostały nadane prawidłowo, i można je śledzić z poziomu Allegro.

Ktoś zrobi wreszcie coś?

pozdrawiam
Tomek

PS. Jeśli nie jesteście w stanie tego poprawić, to po prostu nie liczcie przesyłek UPS do statystyk, tak jak nie liczycie niektórych innych

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@TomBanknoter Nie są. Pamiętaj w allegro nikogo nie obchodzi stan rzeczywisty czy fakt. Pomijalne. Systemy nie są sparowane i tyle. Nawet jeśli w śledzeniu po wklepaniu widać to nic to nie oznacza niestety. Jest też w drugą stronę : sa połączeni z Pocztą Polską, ale nawet PP sama podaje że jej system jest tylko orientacyjny są błędy i nie jest podstawą reklamacji, Ale dla Allegro jest :). Logiczne? ni hu-hu...ale tak tu jest....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TomBanknoter to jest specjalny zabieg żebyś korzystał z przewoźników allegro .........  😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mako_poznan
#9 Pomysłodawca#

Mija kolejny rok. A Allegro nadal nie rozwiązał problemu. Codziennie telefony i dyskusje na allegro z klientami gdzie jest ich paczka, kiedy zostanie nadana!

Co szanowne Allegro zrobiło przez 2 lata aby rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów