anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie oceny za koszt dostawy

bez-tom
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę serwis Allegro o usunięcie rubryki 'koszt dostawy'

Nie wszyscy klienci posiadają pakiet smart i czasami muszą zapłacić za kuriera (10,49 zł) albo paczkomat (8,99 zł) za tym idą później oceny kosztów dostawy na 3 gwiazdki co jest wgl jakąś pomyłką.

Jak tutaj utrzymać się w programie super sprzedawca przy dużej liczbie ocen miesięcznie?

Raz na 50 ocen dostanę 4 gwiazdki jeśli chodzi o opinie o produkcie lub obsługę klienta, natomiast jeśli chodzi o koszty dostawy ocena na 3/4 gwiazdki pojawia się prawie co trzeci komentarz.

Jeśli inni sprzedawcy się ze mną zgadzają bardzo proszę o polubienie tego posta...może wtedy to coś da

 

oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bez-tom Dziękujemy za Twój głos w tej sprawie. Zbieramy wszystkie opinie. Mają one ogromne znaczenie podczas projektowania zmian, które wdrażamy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

O tym, że dla kupujących jest to bzdet, który nam spedza sen z powiek, niech świadczy poniższy mail.

Pewna kupująca, obcięła gwiazdkę za koszt dostawy, w gruncie rzeczy mi to wisi, bo i tak ani smarta ani SS jako apteka nie mam. Nie wolno. Reklama.

Ale mimo to zapytałam się, czemu obcięła tę gwiazdkę, bo ja darmo wysyłać nie będę,   a koszt 5,90 za list ustalony odgórnie.

Odpisała, cytuję:

Nigdy bym nie przypuszczała, że jedna brakująca gwiazdka w ocenie może aż tak kogoś zdeprymować. 
Trochę to śmieszne. Jednak mam teraz inne ważniejsze sprawy na głowie niż zajmowanie się takimi głupotami.
Życzę wszystkiego dobrego i odrobiny dystansu.
 
Pozdrawiam
.........
 
Skoro i dla kupującyh to głupota, to czemu w końcu nie zdjąc tego parametru do oceny.?
oznacz moderatorów

Majster77
#10 Popularyzator#

MAm taką propozycję aby zablokować ocenę kosztu przesyłki w momencie kiedy to jest paczkomat.

W tej chwili jest to tak że jest tylko zablokowana gdy ktoś skorzysta ze Smarta.

Często dostajemy np jedną gwiazdkę za paczkomat co jest dla nas absurdalne.

Rozumiem wszystkich kupujących że chcieli by taniej ale taką cenę narzuca Allegro a oceniany jest sprzedawca.

Dodatkowo do opcji smart z kurierem też sprzedawcy dokładają do paczki a jak ktoś nie nie ma smarta i zapłaci za przesyłke do której i tak sprzedawca dokłada ma możliwość ocenienia na jedną gwiazdkę. Dochodzimy w tym momencie do paranoi że sprzedaca dokłada do przesyłki i jeszcze dostaje za to jedną gwiazdkę. Z uczciwością nie ma to nic wspólnego

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Oczywiście że allegro powinno zablokować z automatu 5 * za to że się ma spełnione koszty dostawy do smarta mimo że klient nie korzysta z niego. Sam mam kilka aukcji za allegro paczkomat 4* od klientów którzy nie mają wykupionego smarta 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Majster77
#10 Popularyzator#

Cztery bym przeżył ale w dwóch mam 1 gwiazdkę i dlatego poruszam temat bo wtedy nie ma szans na SS. Myślę że trzeba cisnąć allegro bo to niesprawiedliwe że sprzedawca jest oceniany za ceny które Allegro ustala z Inpostem

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Majster77 to norma u mnie nawet jak wybiorą 5,9, to ocena jest na 2-3 gwiazdki niekiedy. Myślę, że działa to tak iż kupujący oceniają w tej kategorii również czas doręczenia itd. A co za tym idzie, allegro polecony jest doręczany kilka dni roboczych, stąd sypią się oceny niskie za koszt wysyłki. Tak to działa.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

sunrise0809
#9 Pomysłodawca#

Za kuriera DPD po za Allegro za 14 zł też dostawałem po 3 gwiazdki i za paczki+ za 10 zł, niektórzy chyba cen nie znają albo wiele lat sami nie wysyłali. I tez przy zakupie za około 30 zł po co ktoś bierze kuriera za 14, jak nawet miałem list polecony za 6-7 zł.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@nat_not 

 

Pani Natalio, nie rozumiem, jak można oceniać koszt przesyłki, który nie jest widzimisię sprzedających, tylko kosztem, który ustala przewoźnik 🤔

Na co jeszcze czekacie? Usuńcie to, bo to kompletny nonsens, a sprzedający, którzy dwoją się i troją, by sprostać oczekiwaniom klientów dostają obuchem w łeb i przez zaniżoną ocenę tracą status SS. 

Co więcej, sprzedający, którzy wysyłają przesyłki za pośrednictwem poczty muszą obligatoryjnie doliczyć podatek VAT, jeśli są VATowcami.

Inna kwestia to komentarze. Zlikwidowaliście opcję oceny kupującego i jest to ogromny błąd. Występuję tu obecnie w roli kupującego i należycie wywiązuję się z transakcji, ale są Allegrowicze, którzy grają sprzedającym na nosie - kupią, nie płacą, roszczą bezpodstawne pretensje, wyzywają, ubliżają...

Kupujący to nie święte krowy. Owszem, mają swoje prawa i przywileje, ale także obowiązki dot. zawieranych przez nich transakcji. Niektórzy lekką ręką wystawią negatywny komentarz, "uszczkną" gwiazdki, bo wiedzą, że nie dostaną komentarza zwrotnego. 

Przed laty osoba, która wystawiała komentarz negatywny nie robiła tego pochopnie, bo wiedziała, że może także dostać taki sam komentarz i to ją w pewnym stopniu dyscyplinowało - oczywiście nie mówię o komentarzach w ramach odwetu, czy o osobach, na których komentarze negatywne nie robiły żadnego wrażenia.

Jeszcze jedna prośba - stwórzcie możliwość wystawiania komentarzy do transakcji Allegro lokalnie.

Abstrahując od tego, że to Allebubel, to podczas licytacji sprzedająca zakończyła aukcję, którą wygrałam i pomimo wpłaty odmówiła wysyłki przedmiotu, nie mówiąc już o tym, że mi w sporze ubliżała. Otrzymałam zwrot pieniędzy, ale niesmak pozostał i żałuję, że tej "transakcji" nie mogę ocenić, by ostrzec innych.

Wiola
oznacz moderatorów

prezento-grzes
#11 Animator#

Zgadzam się w sumie to chyba mało da te nasze pisanie:) Ale zawsze można próbować 🙂 Pozdrawiam wszystkich 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wioletta2701 Dopisuję Pani sugestie do naszej listy. Dziękuję, że się Pani nimi podzieliła.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@Wioletta2701 

Gdyby wprowadzić w życie Twoje postulaty, to oprócz obelg w sporze dostałabyś od swojej sprzedającej jeszcze negatywa.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, to nieważne, ważne by było sprawiedliwie dla wszystkich, a nie tylko jedna strona ma lepiej 🙂

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte, ale ta sprawiedliwość dla wszystkich to miałaby być tylko w Internecie, czy w stacjonarnych sklepach też? Jak to sobie wyobrażasz? Jakaś tablica na ścianie ze zdjęciami kupujących i napisem "Tych klientów nie obsługujemy"?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, PANIE SŁAWKU, PANIE SŁAWKU! PYK I NA GABLOTĘ! 😄 😄

Tylko w internecie, ale w sumie skoro wtedy to działało, to czemu by też nie 😄

W internecie ten przepis z wystawieniami publicznymi (jeśli sprzedawca zakazuje kupującemu zakupić wystawiony publicznie towar, podlega karze bla bla) nie powinien istnieć. To od sprzedającego zależy czy kupujący towar dostanie. W końcu kupujący jest na stronie sprzedającego a nie u siebie w domu odwiedza go akwizytor. I wtedy ludzie zaczęliby podchodzić z szacunkiem do sprzedawców/sklepów, inaczej by nawet papieru nie mieli w domu.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte, tylko że Allegro jest właśnie takim akwizytorem, który odwiedza mnie w moim domu i przedstawia mi oferty sprzedawców. Nikt nie robi nikomu łaski, a czasy kiedy sprzedawca w kiosku "Ruchu" oferował wybranym mięso spod lady już dawno minęły.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, Allegro nie jest akwizytorem, nie wpycha ci się po włączeniu komputera 🙂

Sprzedawca robi łaskę, wystawia towar, bo jakby nigdzie nie było skarpetek czarnych z białymi motylkami w roamiarze 20 na 7 palcy to byś nie kupił 😛
Byś kupił to, co by zaoferował albo ktoś inny. Nie wyczarujesz 🙂

Oczywiście nie mam podejścia sprzedawcy, który zarabia na tym na chleb. Nie wiem jak to jest w sumie 😮
Ja mam tylko jednosztukowe przedmioty, kupi to kupi, nie kupi to łaski bez, kupi ktoś inny 😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedawca nasz Pan! Ostatnio było inaczej, ale może mamy powrót do przeszłości?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, nie nasz pan, ale wspólny szacunek, dogadanie się, ustalenie warunków.

Wspólne decyzje jeśli chodzi o zwroty, a nie bo mogę to zwracam 3/4, wspólne załatwianie spraw na linii S-K, tak, żeby każdy poczuł się fair, doceniony 🙂

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@xyz96

W pewnym niemieckim sklepiku widniał napis "Klient dopóty jest królem, dopóki zachowuje się jak król", albo po naszemu klient nasz Pan, dopóki zachowuje się jak Pan, a nie ch. am

Wiola
oznacz moderatorów