anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usuniemy miarę Zadowolenie kupujących z panelu Jakość mojej sprzedaży

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

13 listopada z panelu Jakość mojej sprzedaży usuniemy miarę Zadowolenie kupujących. Od tego dnia nie będziemy już przyznawać punktów w tej mierze.
Rozdzielimy je pomiędzy 2 inne miary:

  • Polecenia od kupujących – zwiększymy o 40 punktów maksymalną liczbę punktów, które możecie zdobyć. To oznacza, że od 13 listopada w tej mierze będziemy przyznawać maksymalnie 100 punktów.

  • Szybkie zwroty wpłat do klientów – zwiększymy o 10 punktów maksymalną liczbę punktów, które możecie zdobyć. To oznacza, że od 13 listopada w tej mierze będziemy przyznawać maksymalnie 60 punktów.

Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Waszych klientów nie zwrócił zamówienia, nie dostaniecie punktów w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów. Przyznajemy je w mierze Brak zwrotów od klientów. Dlatego w tej mierze również zwiększymy o 10 punktów maksymalną liczbę punktów, które możecie zdobyć.

Informacje o tym, jak zmienią się progi punktowe dla miar: Polecenia od kupujących i Szybkie zwroty wpłat do klientów znajdziecie w tym artykule

Jak ta zmiana wpłynie na Wasz poziom jakości sprzedaży?

  •  Już dziś możecie to sprawdzić w zakładce Nowe wyniki, którą dodaliśmy do panelu Jakość mojej sprzedaży. 

  • Kupujący nadal będą mogli oceniać zakupy u Was i przyznawać gwiazdki. Pracujemy jednak nad zmianą systemu oceniania zakupów przez klientów. O planowanych rozwiązaniach damy Wam znać już wkrótce!
   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

A można wiedzieć jak zobligujecie kupujących do wystawiania tych hm poleceń? 

Jak ich nie będzie to dostaniemy po  d...., tak? Czyli punktów wtedy mniej? IA coraz mniej kupujących wystawia komentarze polecające, bo po prostu szkoda czasu i atłasu na takie drobiazgi. Chcę - kupuję, nie chcę - nie kupuję, dostałem nie to co chciałem, walę nega i tyle, taka jest wasza polityka.

Czemu ma służyć ta zmiana? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wy mieszacie ciągle to samo w kotle, niczego nie dokładacie tylko zmieniacie, a teraz możliwe jest nawet że sprzedaż spadnie, przez wasze "zapieprzenie" wyszukiwarki.

oznacz moderatorów

patmarkczesci
#7 Wielbiciel#

sprzedaż już spadła, bo nie widać ofert po wyszukaniu

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

co to są szybkie zwroty wpłat od klientów - jakaś odwrócona sprzedaż?

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@RED @To jest zachęcanie kupujących do dobierania do smarta - ktoś kupuje przedmiot z zamiarem zwrócenia go żeby zostawić sobie jakąś głupotę za 5 zł, zgłasza zwrot od razu pod paczkomatem, wrzuca paczkę, ona następnego dnia jest u sprzedawcy i ten ma mu natychmiast zwrócić środki żeby „zbierać punkty”. Kupujący ma dostawę gratis dla zakupu za kilka zł i nawet nie zamraża sobie środków na dłużej niż 3 dni. I może robić kolejne „zakupy”. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

No i gitara

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Po tym jak popsuliście komentarze to tę miarę też wypadało by wywalić. Mniej osób wystawia komentarze niż używało "szukaj w opisach" XD

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Allegro nadal zmusza do pogorszenia jakości, aby uzyskać więcej punktów za jakość. Przy braku zwrotów dostanę mniej punktów niż wtedy gdy są zwroty. Muszę raz na miesiąc wysłać szajs, żeby mieć zwrot. To samo jest w kwestii pytań o przedmiot. Muszę pogorszyć opisy, aby dostawać pytania o przedmiot, bo brak pytań oznacza obniżenie punktacji. Analogicznie muszę mieć dyskusje, bo jak nie mam żadnych, to punktów jest mniej. Czyli raz na miesiąc obowiązkowo wysłanie bubla. Kto Wam to wymyśla? Ciągle trzeba pogarszać jakość w wielu aspektach, aby dostawać więcej punktów za jakość.

Jest jeszcze jeden absurd tej punktacji. W czasie urlopu byłem na pustyni bez zasięgu. Wszystkie oferty wyłączone, a mimo to zapytano o przedmiot. Uprzejmie odpowiedziałem z jednym dniem opóźnienia. Ponieważ była to jedyna odpowiedź dostałem -400 punktów jak najgorszy oszust. Na miesiąc zostałem praktycznie zbanowany. Gdybym nie odpowiedział wcale, to byłoby -30 punktów. Zatem Allegro dużo wyżej ocenia kompletny brak odpowiedzi, niż małe opóźnienie. Kuriozalne!

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

@Pengano Bo tu jest błąd w tytule, miało być : "Usuniemy Zadowolenie kupujących..." 😀

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

"Pracujemy jednak nad zmianą systemu oceniania zakupów przez klientów" - czy już mamy się bać? 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@SpeedyGonzalezz  Nie wiem czy może być gorzej niż jest w tej chwili. Stawiam że oceny w tej chwili wystawia 3-4% kupujących. Transakcji dzień w dzień ponad 100, jak jest 5 nowych ocen to już huk, a są dni że nie ma ŻADNEJ. 

oznacz moderatorów