anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wściekły klient wysyłka 24 godz

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

Wczoraj zadzwoniła do mnie klientka z pretensjami , dlaczego jak kupowała towar było wysyłka w 24 godziny , dziś czekała na numer nadania wchodzi na aukcje a tam 3 dni robocze, a ona w środę wyjeżdża i tego nie odbierze, z jakiej racji allegro wyświetla czas 24 godziny jak ja deklaruje 3 dni? Miało być to widoczne tylko dla mnie , jak się okazuje wprowadza klienta w błąd , a komu klient obniży ocenę ? no przecież wiadomo. Dlaczego raz widać 24 godziny a raz 3 dni? 

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte 

Zgadza się. Tak to jest jak się nie sprawdzi co się pisało w pośpiechu. 🙄

oznacz moderatorów

mmwsx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  czyli nie ma znaczenia czas wysyłki podany przez sprzedającego - obowiązujący jest ten, który wyliczą wasze algorytmy i to on jest prezentowany klientowi na każdym kroku. Po co więc w ogóle to uzupełniamy, skoro nie ma to najmniejszego znaczenia, bo wy wiecie lepiej od nas, w jakim czasie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie?!

Skoro ingerujecie w nasz czas wysyłki i uważacie że jest wszystko spoko, to już tylko kwestią czasu jest jak zaczniecie ingerować w nasze ceny przedmiotów - bo zaraz się okaże, że wasze algorytmy wyliczą, że podana cena jest za wysoka i że jesteśmy w stanie to sprzedać taniej.

Czy wy naprawdę nie widzicie do jakich absurdów tu doprowadzacie?!

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ ale sami sobie przeczycie. Guzik nas obchodzi jakie dane ma allegro, to MY wiemy, w jakim czasie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie.

Mogę się jedynie domyślać, że wasze algorytmy miały ukrócić takie zjawisko, jak podawanie nierealnie krótkiego czasu wysyłki, tj. gdy ktoś deklaruje wysyłkę 24/48h, a wysyła po kilku dniach, bo czeka na towar.

Ale wasz nowy wspaniały model nie uwzględnia takich rzeczy, jak sezon urlopowy, przesunięcie dostawy o jeden dzień, sezon grypowy, tzw. długi weekend i całej masy innych czynników. TO MY JE ZNAMY, NIE WY. 

 

Wprowadzając kolejne gwniane usprawnienie bezprawnie ingerujecie w treść umowy między nami i klientami, wykorzystujecie przewagę rynkową i narzucacie coś, co jest niemożliwe do spełnienia. 

 

Już ustaliliśmy (na tym cudnym forum), że pseudo-urlopy generują więcej kłopotów niż korzyści (uwalona sprzedaż, konieczność odpowiadania na maile i dyskusje w ciągu 24h, możliwość złapania ostrzeżenia/bana), teraz już wiemy, że nawet czasu wysyłki sobie nie możemy ustalić zgodnie z aktualnymi możliwościami przerobowymi.

 

Ręce opadają na waszych mózgów i strategów. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_Ale to Sprzedający bierze odpowiedzialność za informacje podane, a tutaj wy w to ingerujecie ale cały czas chcecie aby Sprzedający był za to odpowiedzialny. Tak się nie da. Przykłady z życia :

1. Sprzedaję towar "z półki" oraz "na zamówienie". Klienci klikają , kupują towar " z półki" ja wysyłam w ciągu 24h. ale co pewien czas ktoś kliknie towar "na zamówienie" - a to już np 5 dni czas realizacji. Ale kupujący będzie widział wasze wyliczenia 24h! I kto odstanie po głowie?

2. Sprzedaję towar "z półki" ale ze względu na sytuację rodzinną muszę co pewien czas wyjechać na 2-3 dni. Normalnie wysyłam w ciągu 24h, ale podczas wyjazdu nie mogę - dlatego dałem czas wysyłki 3 dni. I znowu kupujący widzi na podstawie waszego algorytmu 24h i ma pretensje do Sprzedającego!

Wyjście : Napiszcie : czas ten podany jest według wyliczeń Allegro, a nie sprzedającego i nie jest obowiązujący. Obowiązujący podany jest w danych wpisanych przez Sprzedającego.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 

"Czas wysyłki podajemy na podstawie statystyk i danych, w jakim czasie realnie wysyłałaś przesyłki, a nie Twoich deklaracji."

 

Oferta prezentowana na Allegro to umowa, którą sprzedawca zawiera z kupującym. Serwis nie ma podstaw prawnych do określania i zmiany warunków tej umowy - może jedynie, zgodnie z regulaminem, oferty naruszające zasady usuwać. Allegro nie jest stroną transakcji.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@_HolaOla_  Fajnie, że macie algorytmy, a nawet ich zestawy. Brzmi to bardzo mądrze, szczególnie dla takiego tępaka, jak ja. I wiesz, co Ci powiem? Sprzedający nie mają z tym żadnego problemu. Im nie przeszkadzają WASZE algorytmy. Serio. Im przeszkadzaja klienci, którzy nie mają zielonego pojęcia o WASZYCH algorytmach. Ci, którzy nie czytają drobnego druczku. Bo nie muszą. Oni mają głęboko w zadzie WASZE algorytmy, informacje, powiadomienia. Bo nie muszą ich czytać i nie muszą się na tym znać - oni chcą tu tylko coś kupić i nie zawracać sobie dalej głowy. To WY uważacie, że "kupujący powinien". On nic nie powinien.  On powinien tu wejść, kliknąć, i czekać na pakę. Nawet system nagród, który stworzyliście, normalnego kupującego nie powinien interesować. Ba, on nie powinien interesować nawet sprzedawców, ale załatwiliście tychże sprzedawców z jednej strony wywołując psychotechnicznymi sztuczkami chęć zdobywania tu "wyróżnień", a z drugiej szantażując ich odebraniem statusu/przywilejów. I wejdą teraz klientowi poniżej dolnej krzyżowej, bo jak kto ma kilka gęb do wykarmienia, to zgodzi się na wiele. Na tym bazujecie od lat, że już nie wspomnę i o bazowaniu na tragicznej świadomości prawnej Polaków. Cieszę się, że mój byt nie jest uzależniony od Was, bo musiałbym wybierać pomiędzy kasą a godnością. A tego nie macie prawa wymagać od kogokolwiek. Co dalej? Nie potraficie współpracować ze społecznością Sprzedawców, absolutnie nie słuchacie ich rad i podpowiedzi. Od lat.  Dlaczego więc się dziwicie, że Was nie lubią? Skąd zaskoczenie, że nie godzą się na takie praktyki? 

I nie, nie mam żadnych złudzeń, że mój wpis cokolwiek zmieni. Jest wyłącznie wyrazem mojej frustracji. A na sam koniec - skoro zmieniacie sami czasy wysyłek, sami odpowiadajcie na pytania klientów. I zablokujcie możliwość wystawiania ocen, bo ocena, którą dostanie sprzedawca za zmieniony przez Was czas wysyłki, powinna być oceną Allegro. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

w allegro ktoś z premedytacją realizuje z góry przyjętą strategię bez patrzenia na obowiązujące w Polsce prawo, oczekiwania Sprzedawców i Kupujących

dla mnie to taki pis przy reformie Sądów

tylko w tym przypadku kompletnie nie wiemy jaki ma być idealny wariant docelowy

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  To już zakrawa na paranoję. Coraz bardziej ubezwłasnowalniacie sprzedawców. Poprawiacie im opisy aukcji (vice wątek o produktyzacji), poprawiacie czas dostawy, narzucacie koszty przesyłek. Tylko czekać, aż ustalicie, po ile mamy sprzedawać. Nie idźcie tą drogą 😋

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  Statystycznie mam 3 nogi gdy idę z psem na spacer. A czy ta informacja,że paczka pocztowa dojdzie dopiero po 14-16 dniach to jest precyzyjna i zgodna z rzeczywistością?czas wysyłki.png

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ifonka-zaba Nie jestem w stanie tego stwierdzić bez numeru tej oferty. Przypuszczam jednak, że jest to licytacja, a w takich przypadkach do przewidywanego czasu dostawy doliczony jest również czas do zakończenia licytacji. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_  Tak, to aukcja z licytacją. Podawany tak długi czas dostawy jest bardzo mylące a nie precyzyjne. Jako kupująca potrafię domyśleć się kiedy otrzymam przesyłkę wybierając odpowiedni sposób dostawy i wiedząc kiedy wpłacam i  w jakim czasie sprzedający zadeklarował jej wysłanie. Wasze przewidywania łącznie z czasem zakończenia aukcji nie uwzględniają czasu kiedy kupujący wpłaci. Tak podany czas dostawy wprowadza w błąd  wiele razy zastanawiałam się czego przesyłka ma tak długo iść

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Poza tym, że Allegro nie ma podstaw do określania i zmiany warunków umowy, wprowadzony ostatnio sposób prezentacji czasu wysyłki jest niezgodny z punktem 5.2. regulaminu. „Treść Oferty powinna być rzetelna i kompletna oraz nie może wprowadzać w błąd innych Użytkowników”

Przykład z konkretnej oferty.

Na stronie opisu przedmiotu, w widocznym miejscu - Czas wysyłki zwykle do 4 dni roboczych.

W dalszej części, w zakładce widocznej tylko dla tych, którzy ją otworzą;

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

To ewidentnie wprowadza w błąd.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@xyz96 E tam, nie znasz się. Regulamin jest dla nas, nie dla nich, oni go przestrzegać nie muszą 😛  No i zawsze mogą se go zmienić...

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#11 Animator#

@_HolaOla_ 

Od kilku dni mam 1 pracownika (1/3 zatrudnionych) na chorobowym. Podałem w parametrach czas wysyłki 3 dni, choć faktycznie, w ponad 50%, udawało się wysyłać w 2 dni. 

Jednak klientom wyświetla się, że wysyłam w 2 dni, co teraz przy zmniejszonej obsadzie dla większości zamówień jest nierealne. No i co chwila odbieram telefony i e-maile dlaczego jeszcze nie ma wiadomości o wysyłce skoro podaję w ofercie, że wysyłam w 2 dni.

Tak właśnie działają wasze porąbane algorytmy. Ja wpisuję konkret, a wy wyświetlacie przewidywania waszej wróżki, sami umywacie rączki, a ja obrywam.

oznacz moderatorów