anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jakim celu są punkty 11.5 i 11.6 regulaminu skoro Allegro je ignoruje?

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud @nat_not @msniezek  chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?

Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.

Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.

Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.

Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "

Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu.

Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny.

 

 

 

 

 

Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.

Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.

No i co Wy na to?

Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.

Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.

oznacz moderatorów
196 ODPOWIEDZI 196

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Mocno będę trzymać kciuki za powodzenie tej sprawy.  Niech Moc będzie z Tobą 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud @nat_not czy ktoś z Was raczy się tutaj wypowiedzieć? Czy nie zamierzacie tego robić? Jeśli nie, moglibyście dla ludzkiej przyzwoitości napisać, że nie zamierzacie.

Poza tym prosiłem o przesłanie mi zrzutów z aukcji z chwili gdy klient dokonał zakupu. Kto i kiedy to zrobi?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud @nat_not @_HolaOla_ @msniezek proszę o podanie namiarów na Waszego przełożonego. Chcę napisać na Was wszystkich oficjalną skargę w związku z zachowaniem jakie prezentujecie na tym forum. Moim zdaniem kompletnie nie wypełniacie swoich obowiązków i tym samym, nie nadajecie się do tego typu pracy.

 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@konto zamknięte  a ostatnio admin forum pisał, że odczytuje wiadomości nawet w wolnym czasie poza pracą i aktywnie bierze udział w rozwiązywaniu problemów. Czyżby trafił na miejsce bez zasięgu ? a może jednak rodzina zabrała adminowi lapka ? Jak on to przeżyje ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mikeza wiadomo, że siedzą tutaj na forum bo widać, że w innych wątkach są aktywni. Tylko tego tematu boją się jak diabeł święconej wody.

Ciekawe co by szef zrobił z pracownikiem np. na kasie, który by sobie wybierał którego klienta obsłuży, a którego nie... Tutaj mamy to samo. Pytania zbyt "niewygodne" i już udają, że ich nie ma, albo jedna udaje wielce obrażoną. Zresztą całkowicie bez powodu.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@konto zamknięte  nic nowego, jak miałem problemy z rozliczeniem opłat, albo nadaniami przesyłek, to nie mogłem się doprosić o pomoc przez kilka dni. W zasadzie sam rozwiązałem te sprawy, pomimo, że wszystko leżało w gestii allegro.

Najlepsze było jak naliczono mi jakieś niezgodne z cennikiem opłaty za zwroty smartów. Na moje pytanie o podstawę regulaminową, kazano mi czekać, aż to skonsultują to z innym działem. Do dnia dzisiejszego nie dostałem podstawy regulaminowej naliczonej opłaty, pomimo, że jak mantrę powtarzano, że wszystko jest ok. Finalnie anulowano te opłaty, które według allegro były zgodne z ich regulaminem, z którym nikt mnie nie chciał zapoznać 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek pisałeś w jakimś temacie, że bez problemu przesyłacie screeny "zamrożone" w momencie zakupu przez klienta na danej aukcji. Otóż po raz kolejny coś się nie zgadza. Napisałem do Was, że proszę o zrzuty z tej aukcji gdzie dostałem ZA WAS negatywa, gdzie klient zarzucił mi przekroczony czas dostawy. Napisałem, że jest mi to potrzebne do weryfikacji sytuacji i ew. pozwu sądowego, gdzie również Allegro zostanie pozwane jeśli faktycznie pokazaliście informacje sprzeczne z moim czasem wysyłki.

Oto odpowiedź jaką od Was dostałem (dodam, że sprawę zgłosiłem Wam 26.09 a ostateczna odpowiedź od Was przyszła 14.10 !!!! w międzyczasie tylko prosiliście jeszcze o cierpliwość...żałosne, w sytuacji gdy sprzedawca ma być dyspozycyjny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę):

"Dzień dobry,

dziękuję Panu za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

Pana zgłoszenie wymagało konsultacji z prawnikiem. Podawane czasy dostaw są przewidywane i orientacyjne m.in. na podstawie historycznych wysyłek Sprzedającego, a Allegro nie jest stroną umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym. Jeśli Sprzedawca zadeklarował czasy wysyłki to mimo przewidywanych czasów dostawy Kupujący powinien wziąć pod uwagę czasy deklarowane przez Sprzedawcę.

Jeśli chodzi o zrzuty ekranu o które Pan poprosił to w panelu “Moja sprzedaż -
Skuteczność wysyłki i dostawy” są dostępne raporty przedstawiające Pana czasy wysyłki i dostawy. Uprzejmie informuję, że udostępniamy dane na żądanie właściwych organów lub sądów, w związku z konkretnym postępowaniem i to takim, którego z zasady jesteśmy stroną.

Raz jeszcze najmocniej Pana przepraszam, że sprawa trwała tak długo.

Mam nadzieję, że informacje te okażą się pomocne. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Pana dyspozycji.
"

No i co Ty na to????

Z jednej strony, piszecie, że nie jesteście stroną, ale swoje informacje wsadzacie, a klient daje z tego powodu negatywa, bo go wprowadziliście w błąd i nie chcecie komentarza usunąć. Jak klient ma brać deklarowany czas wysyłki pod uwagę, skoro ta informacja została usunięta z aukcji???????????

Po drugie, jakim prawem nie prześlecie mi wszystkich zrzutów teraz??? Są potrzebne do pozwu sądowego. Sąd nie wyda nakazu na ich uzupełnienie ponieważ to w gestii poszkodowanego jest dostarczenie dowodów. To nie jest sprawa z urzędu, aby sąd sam o takie coś do Was wystąpił.

Absurd goni absurd, a zachowanie Allegro jest naprawdę SKANDALICZNE!!!!!!!!

Za daleko to zabrnęło, naprawdę i jak pisałem, nie daruję Wam tego.

 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte skonsultuję, dlaczego odmówiono Ci przekazania snapshotów z momentu zakupu. Być może dlatego, że mówiłeś cały czas o "zrzutach ekranu", a takich danych rzeczywiście nie przekazujemy. Snapshot to obraz oferty z konkretnego momentu (w postaci linka, czyli strony www, a nie pliku graficznego).

Z tego, co rozumiem, te obrazy są Ci potrzebne do wytoczenia sprawy sądowej kupującemu, tak? Być może łatwiej będzie w takim razie, gdy po prostu ten komentarz usunę - widzę, że był usuwany dwukrotnie.

PS. Sprawdziłem jedną z tych ofert i czas dostawy był rzeczywiście przekroczony - pojawiła się w niej deklaracja 3 dni roboczych (z opisem, że jest to szacunek na podstawie wcześniejszych Twoich przesyłek), a paczka dotarła po 4 dniach.  Pracownicy zapewne nie chcieli usunąć komentarza, ponieważ jego trzecia iteracja nie miała już żadnej treści (w przeciwieństwie do dwóch poprzednich). Ja jednak mogę to zrobić.

Daj znać.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek to jeśli możesz to zrobić to poproszę o usunięcie. Bo nie rozumiem jak mogę mieć nega za czas dostawy, który to Allegro wylicza 😕 Tak jak piszesz, 2 pierwsze razy klient otwarcie pisał, że o to chodzi. Za trzecim już nie napisał i pracownicy nie chcieli tego usunąć. To też jednak ciekawostka, że koleś jest tak zażarty.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte zrobione.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

@msniezek 

To skoro usuwacie komentarze z powodu tego, że @konto zamknięte nie może odpowiadać za wasze błędy to dlaczego nie chcecie usunąć komentarza, którego otrzymałem za działanie Poczty Polskiej, pozwolę sobie wkleić posta raz jeszcze

@www_otosek_pl  pisałeś wcześniej o komentarzu, że niby nie powinien dotyczyć towaru, ja dostałem taki oto komentarz (co prawda pozytywny, ale KOSZT DOSTAWY oceniono na jedną gwiazdkę)

"Nie polecam komunistycznej poczty. Przejechałem 5 km żeby odebrać przesyłkę kurierską na poczcie w Lubowidzu."

Zakup piątego, wysyłka pocztą (Pocztex Kurier48) tego samego dnia, awizowana dwa dni później. Allegro nie chce usunąć komentarza, bo (zdanie które wyjątkowo mnie rozbawiło wytłuściłem):

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Sprawdziłem komentarz Kupującego i niestety nie mogę go usunąć. Kupujący wyraził niezadowolenie ze skorzystania z usług Poczty Polskiej - jest to metoda dostawy, którą Pan udostępnił w swojej ofercie. 

Dodam, że, tak jak Pan zaznaczył, jest to ocena typu "polecam", więc pozytywnie ona wpływa na ocenę jakości Pana sprzedaży
Jeżeli zaś nie zgadza się Pan z treścią komentarza, to mogę jedynie polecić kontakt z Kupującym i rozmowę na ten temat. Proszę zaznaczyć, że jeżeli Kupujący chwali sobie Pana obsługę i ofertę, to chciałby Pan, aby ponownie wystawił on komentarz ale już z inną, bardziej przystępną dla Pana treścią. 

Jeżeli Kupujący zgodzi się na usunięcie oceny, to może Pan poprzez zakładkę Otrzymane oceny przesłać Kupującemu formularz usunięcia oceny. Po jej usunięciu Kupujący będzie mógł ponownie skomentować swój zakup.

Życzę Panu spokojnego popołudnia

W ogóle to jakaś masakra z tymi komentarzami jest, dzisiaj dostałem kolejnego negatywa - bez treści. Nie wiadomo o co chodzi.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mariuszposylek Twój też usunąłem.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

@msniezek  Dzięki.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek DZIĘKUJĘ ! 👍 🤜🤛

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek  mam pytanko o wczorajszą sytuację.

Klientka kupiła pokarm dla ryb. Wszystko zostało ładnie zapakowane itp.

Otrzymałem od niej wczoraj maila, że niby pokarm to "miazga" i "pył", że kartonik był za mały (a w komentarzu negatywnym nawet stwierdziła, że nawet i woreczki).

W końcu po otrzymaniu zdjęć tego pokarmu, stwierdziłem, że jest on w 100% taki jaki był wysłany. Bo ani kartonik nie był uszkodzony w transporcie, ani woreczki. Pokarm jest zawsze sypany z zapasem powietrza aby woreczki nie były sflaczałe i zgniecione, tylko żeby właśnie pokarm miał trochę luzu i nie uległ pognieceniu. Napisałem jednak, że jeśli jej ten pokarm nie odpowiada to proponuję skorzystać z darmowego zwrotu i od razu oddam jej pieniądze.

Zamiast tego dostałem "wiązankę" w mailu, że jestem chamski i arogancki i wystawiła mi negatywa. Stwierdziła w negu, że "Sprzedawca arogancki, przekonany o swojej nieomylności. " a jaki mam być, skoro widzę, że produkt dojechał do niej taki, jaki był przed zapakowaniem? Nawet jej pisałem, że akurat w jej przypadku było otworzone nowe, świeżutkie wiadro. Nieprawdą jest to,że u innych sprzedawców kupowała większe płatki tego pokarmu bo producent ich nie robi większych. Sprzedałem kilka tysięcy litrów tego pokarmu i zawsze tak wyglądał.

Mało tego. Chciałem zmienić odpowiedź na jej komentarz to na czacie pracownica Allegro stwierdziła, że jak mi usunie odpowiedź to już jej ponownie nie będę mógł wystawić. Zapytałem więc od kiedy ta zmiana. Do tej pory bowiem można było usunąć odpowiedź i napisać ją ponownie. Pracownica nie odpowiedziała mi na to pytanie choć zadałem je chyba ze 3x i następnie stwierdzając, że skoro nie ma nowych pytań w tym wątku to zamyka czat!!!!!! SZOK. Więc pytanie do Ciebie, czy coś się zmieniło po tym, że gdy Allegro usunie odpowiedź sprzedawcy do komentarza to już jej ponownie nie można dodać? Bo jak dla mnie to chyba ta pracownica nie do końca znała zasady, a to, że zamknęła czat jest karygodne.

No i jeszcze jedna sprawa. Pisałem w mailu do tej klientki od negatywa, że nie życzę sobie aby już do mnie pisała bo zgłoszę to jako spamowanie. Tymczasem otrzymywałem inne maila, m.in. z tekstami, że jestem chamski.

Natomiast dzisiaj rano otrzymałem od Allegro taką wiadomość "Twój Klient zgłosił nam, że wywierasz na nim presję, aby usunął wystawiony komentarz. Takie działania nie są zgodne ze standardami Allegro. Prosimy o ich zaprzestanie. Rozumiemy, że zależy Ci na pozytywnych opiniach, dlatego tym bardziej powinieneś zadbać o jak najlepszą jakość obsługi Klienta. "

Jakim prawem klientka składa Wam fałszywe oświadczenie pisząc, że wywieram na niej presję o usunięcie komentarza, skoro ANI RAZU, NAWET NIE ZASUGEROWAŁEM jego usunięcia przez nią!!!!!!!!!!!!!!!! Kompletnie nic do niej na ten temat nie napisałem!!!

Dlaczego klient może bezkarnie pisać co chce, zgłaszać Wam fałszywe powody, oczerniając sprzedawcę, a ja zgłaszając wczoraj jej obrażanie mojej osoby, nadal czekam na Waszą odpowiedź. Normalnie szok co się tutaj na Allegro wyprawia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Według mojej wiedzy po usunięciu odpowiedzi do komentarza nie można jej dodać ponownie.

Poza tym trochę to dziwne, że tu na forum można, niejako po znajomości, usnąć sobie negatywny komentarz, który nie narusza zasad Allegro i którego z tego powodu nie usunął odpowiedni dział Allegro 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 do tej pory można było ponownie wpisać odpowiedź do negatywa gdy została usunięta przez Allegro na prośbę sprzedawcy; Nigdzie nie widziałem informacji aby coś w tej kwestii było zmieniane.

Wybacz, ale ja tutaj nie mam żadnych znajomości, które by mnie w jakiś sposób faworyzowały. @msniezek po prostu kierował się w poprzednim przypadku logiką, a nie jakimiś głupimi formułkami. Poza tym, zadziałał na korzyść swojego pracodawcy ponieważ tam razem z klientem, pozwane zostałoby Allegro.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Kilka lat temu Allegro usunęło wystawiony przez mnie komentarz negatywny. Po moim odwołaniu napisano mi, że mój komentarz rzekomo naruszał zasady. Po udowodnieniu przeze mnie, że nie naruszał zasad, Allegro przyznało mi rację, nie naruszał, ale odmówiło przywrócenia komentarza ze względu na rzekomy problem techniczny. Nie pomogły monity, po około roku czasu i ciągłej korespondencji ten "problem techniczny" nie został usunięty. To było wtedy, gdy jeszcze Allegro przywracało komentarze po usunięciu, a nie kupujący sam wystawiał komentarz ponownie. W tamtym czasie Allegro pomimo rzekomego błędu technicznego przywracało równolegle inne komentarze, co zostało w moim odwołaniu wskazane, a mojego nie przywrócono. Ten sprzedawca to Super Sprzedawca, który przez całe lata nie miał na koncie żadnego negatywa. Teraz wiem więcej. Mam całą, obszerną i długotrwałą korespondencję z tamtego czasu.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 właśnie odkryłem tajemnicę wczorajszego negatywa.

Poszperałem trochę w swojej historii sprzedaży i okazało się, że ta klientka kupowała u mnie rok temu, na fakturę na firmę konkurencyjną, z mojej branży....

To tłumaczy dlaczego nie chciała odesłać towaru w ramach zwrotu (skoro był taki fatalny jak opisała to przecież powinna to zrobić, prawda? 😉 ) a jedynym jej celem było wystawienie mi negatywa. K...a co za ludzie. Niektórym się naprawdę jak widać nudzi i gul im skacze. Tylko najgorsze, że Allegro pozwala na to wszystko.

oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

@konto zamknięte 

 

Daj już spokój i przyzwyczaj się do tego a jak nie to idź do sądu. Też mam takie "miłe" komentarze: negatyw od Pani, która niby przedmiot odesłała, ja go nigdy nie dostałem, ponoć nie zwróciłem jej pieniędzy, na prośbę o numer nadania paczki albo skan jego brak odpowiedzi. Albo od Pana który kupił ode mnie radio, dostałem negatywa i za zgodność z opisem jedną gwiazdkę. Dlaczego? Nie wiem do dziś, brak kontaktu. Trzy gwiazdki za koszt dostawy od Pana, który nie chciał podjechać odebrać osobiście (kontaktowałem się telefonicznie) i odebrać w firmie, bo wolał wysyłkę. A na moje oko dzieliła nas odległość może 1 km! Reszcie poodpisywałem, można poczytać. Ten usunięty komentarz od Pana, który do mnie miał pretensje, że musiał jechać 5 km na pocztę. Dziwne rzeczy dzieją się ostatnio z komentarzami, a Allegro nic z tym nie robi. Ja się z tym pogodziłem, polecam i tobie, bo to walka z wiatrakami. Spokoju na weekend życzę.

oznacz moderatorów