anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jakim celu są punkty 11.5 i 11.6 regulaminu skoro Allegro je ignoruje?

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud @nat_not @msniezek  chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?

Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.

Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.

Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.

Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "

Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu.

Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny.

 

 

 

 

 

Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.

Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.

No i co Wy na to?

Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.

Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.

oznacz moderatorów
196 ODPOWIEDZI 196

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@br.  Nie da się usunąć.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@WREDZIA-W1 doznałam olśnienia, już wiem o co chodzi @br. Nic nie wykasował, nie męcz się, tylko edytował i usunął swój wpis, który niechcący zaadresował do mnie, a ja dostałam powiadomienie i skojarzyłam to z innym wpisem z usuniętego wątku. Teraz, to już wszystko zagmatwałam😁

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  OK,  własnie  tak jak mówisz, teraz  niedawno chciałem coś napisać, ale  kapnąłem się  ze temat  dawno nieaktualny więc  wykasowałem wpis,  ale  tytułu  nie  dało się  wykasować.  Mogłem postawić kropkę ( tak jak taki jeden),   ale wolałem coś napisać.  I'm  sorry😕

A ten temat poranny to  zadziałała moderacja. Nie wiem co ich zeźliło,  chyba  wyraz "spam"  którego użyłem.  Tam pewnie  na  takie hasło syrena wyje  w Poznaniu  i alarm jest.  Albo  pytający  naskarżył, ale jego pytanie  moim zdaniem  bardzo intencjonalne było,  taki  prymitywny marketing.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@br. nie śledziłam zbytnio tamtego wątku, ale przypuszczam, że moderacja też mogła iść tym samym tropem co my i usunąć wątek ze względu na autoreklamę piszącego🙂 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Wątek został, zmienili tytuł  i wykasowali  nasze wpisy. Nawet  punkta ci dałem ale poszedł.....

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-dzia%C5%82aj%C4%85-licytacje/m-p/91109#M19970

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@br. no właśnie po tym wpunkcie zorientowałam się, że coś zniknęło😁 przecież nie pisaliśmy tam nic złego ani obraźliwego. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Myślę  że  o  ten "spam "  poszło.  Możliwe  że  podzielali nasz pogląd  ale nie mogli tak tego zostawić, więc  wykasowali to i owo, zmienili tytuł (coś o baranach  tam było) no i  zostawili.  Ja  wzorem pewnego doradcy,  tylko dopisałem żeby klient przeczytał regulamin i  dałem sobie spokój.

Spadam, miłego wieczoru  dla wszystkich😇

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  Ale tak czy siak wiadomości usunąć się nie da, a powinno się dać.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@WREDZIA-W1  przez 10 minut od opublikowania można edytować i wykasować, ale jakiś ślad zostaje, tak jak u br., 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Poszłam wczoraj już spać 🙂 Tak, wiem, sprawdziłam. Ramka zostaje.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1  O której Ty wstajesz?? 😁 Bry!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash  Kawę piję koło 5.00 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@siesio Ja bym tam odciął jedno zero z tego tysiąca😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

siesio
#10 Popularyzator#
@Knowhereto zależy głównie od branży. Jedno mają co 100 inni co 1000. Jeszcze inni co 5000 komentarzy. U mnie średnio wyszło między 500 a 1000 w zależności od pory roku 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Allegro ma głęboko w dupie swój regulamin pod tym względem

i nie interesuje ich przebieg transakcji

kuriozalne są wypowiedzi pracowników lub jakiegoś automatu, że Kupujący ma prawo do subiektywnego komentarza

co właśnie łamie ich regulamin

bzdur jest więcej

ja kiedyś prowadziłem dyskusję z jakimś ciężkim przypadkiem, który twierdził, że on nie odstępuje od umowy a ja mam mu zrobić zwrot wpłaty

pracownik twierdził że Kupujący ma racje - ręce opadają

stan prawny co do komentarzy opisywałem tutaj

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096#M...

@konto zamknięte w polskim sądzie z allegro nie wygrasz = przetoczy się sprawa przez wszystkie instancje i nic z tego nie będzie

lub odpuścisz sobie juz po wyroku w sądzie rejonowym w Poznaniu

jak wyglądają rozprawy w rejonach wystarczy sobie poczytać

tutaj

https://prawonadrodze.org.pl/

lub poguglać jak emil rau walczył z fotoradarami

bez znanej i pewnie drogiej papugi nie ma co zaczynać zabawy

https://www.o2.pl/artykul/awantura-o-komentarze-na-allegro-jest-wyrok-sadu-5964068578345601a

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud  @nat_not  @msniezek @_HolaOla_ czy w końcu ktoś z Was mógłby zabrać tutaj głos i wytłumaczyć wszystkim sprzedawcom w jakim celu macie te 2 punkty regulaminu skoro w rzeczywistości są fikcją? Zależałoby mi na rzeczywiście merytorycznych odpowiedziach, nie ogólnikach, które mają na celu tylko rozmydlenie problemu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Zapoznałam się dokładnie z Twoją sprawą i z pewnością Cię rozczaruję, ale nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie poza stanowiskiem, które otrzymałeś od naszych pracowników podczas rozmów na czacie. Przekonanie, że te zapisy regulaminu są fikcją to Twoja opinia, ale ze strony serwisu oboje naszych pracowników, jak i ja nie mamy podstaw, aby usunąć wskazaną ocenę. Podczas rozmowy otrzymałeś od nas jasne informacje: "(...) W treści opisowej Kupujący wyraził swoje niezadowolenie związane z czasem realizacji zwrotu środków. Jest to jego subiektywna ocena transakcji. (...) Ingerujemy w system ocen tylko w sytuacjach jednoznacznych, kiedy naruszone zostaną nasze zasady. W tym przypadku tak nie jest, dlatego pozostajemy neutralni." 

Jeśli więc się nie zgadasz z tym stanowiskiem i decyzją, którą otrzymałeś, doskonale znasz dalsze kroki, bo zdążyłeś już o nich napisać podczas czatu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_ ponawiam pytanie ponieważ to co napisałaś, nie jest odpowiedzią na nie.

Po raz kolejny cytuję

"11.5.

Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji i nie mogą zawierać:"

To albo usuńcie ten punkt bo jest śmieszny i niefunkcjonalny, ale zmieńcie słowo "rzeczywistym" na "subiektywnym".

Bo dla mnie to kpina, że klient podaje fałszywe informacje, które bez trudu możecie zweryfikować bo jak pisałem, odstąpienie od umowy i zwrot wpłaty były przez Allegro, a Wy KŁAMSTWA klienta uznajecie za jego subiektywną opinię.

Pytam więc, DLACZEGO??????? Gdyby klient napisał, że zwrot wpłaty trwał długo. Wtedy ok, to jego subiektywna opinia. Natomiast kłamiąc, że zwrot był OSTATNIEGO dnia, w sytuacji gdy był 4 dni szybciej, to już nie subiektywna opinia tylko czyste kłamstwo.

Nie żądam tutaj usunięcia komenta. Przeżyję go bo mi raptem 0,04 spadły noty. Tylko chodzi o Wasze podejście. Przykładacie rękę do zniesławiania sprzedawców na Allegro, jesteście temu współwinni i robicie to z pełną świadomością, odpowiedzialnością i premedytacją!

Więc? Czekam nadal na odpowiedź na moje pytanie.

oznacz moderatorów

mariuszposylek
#11 Animator#

Nic nie ugrasz. Jedynie wiadomo gdzie możesz się z tym udać. Ja także, o czym wspomniałem w poście wcześniej, udowodniłem im że nie zasłużyłem na negatywny komentarz, kupujący minął się z prawdą. Jak grochem o ścianę.

 

Z tego pogrubionego przez ciebie punktu powinno według mnie zniknąć słowo "powinny". I by to sprawę rozwiązało.

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Jeśli według Ciebie moje wypowiedzi są niemerytoryczne, a jednocześnie nie są odpowiedziami na Twoje pytania oraz uważasz, że "przykładacie rękę do zniesławiania sprzedawców na Allegro, jesteście temu współwinni i robicie to z pełną świadomością, odpowiedzialnością i premedytacją!", to potraktuj proszę moją poprzednią wypowiedź jako zakończenie tego wątku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów