anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jakim celu są punkty 11.5 i 11.6 regulaminu skoro Allegro je ignoruje?

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud @nat_not @msniezek  chciałbym zapytać w jakim celu Allegro zrobiło te punkty regulaminu skoro Wasi pracownicy i tak tego nie przestrzegają?

Dostałem dzisiaj negatywa od klienta, który kupił towar. Po wysłaniu napisał, że już go nie potrzebuje bo mu pies zdechł. Napisałem, że rozumiem i poinstruowałem jak ma dokonać bezpłatnego zwrotu.

Klient od umowy odstąpił 10.09, towar wrócił do mnie 15.09, a 16.09 klient założył mi dyskusję z pytaniem w jaki sposób będzie dokonany zwrot. Żeby było śmieszniej, wcześniej kontaktował się ze mną mailowo i szybko mu zawsze odpisywałem. Nagle, jeb, dyskusja. Napisałem więc, że zwrot będzie przez PayU, a towar dotarł 15.09 (wtorek) i zapoznam się z przesyłką w piątek, na spokojnie i zrobię zwrot.

Tymczasem dzisiaj dostaję negatywa o treści ""Sprzedający czeka do ostatniego momentu ze zwrotami ,i w sumie tylko dlatego nie polecam ,dużo kupuje na allegro i jest to pierwszy przypadek że czekałem do ostatniego mozliwego dnia na zwrot" co oczywiście jest nieprawdą, bo na upartego mogłem mu zrobić zwrot nawet 24.09. Wiem, że w teorii powinno być "natychmiast" ale musiałem mieć możliwość na spokojnie zapoznać się z przesyłką, czy rzeczywiście wszystko było tak jak wysłałem, a nie miałem od niego wcześniej żadnego potwierdzenia zwrotu z numerem itp.

Powołując się więc na art.11.5 i 11.6 otrzymałem na czacie od pracownika Allegro taką odpowiedź "

Przykro mi ale niestety nie mam możliwości usunięcia wskazanej oceny, ponieważ nie łamie ona naszego regulaminu.

Nie jestem w stanie zweryfikować jakie były ustalenia między Państwem względem zwrotu środków, jak wyglądała obsługa i czym kierował się Kupujący podczas wystawiania oceny.

 

 

 

 

 

Więc albo ten pracownik jest jakiś ograniczony, albo celowo macie za nic sprzedawców. Klient bowiem pisze otwarcie, że powodem jest tylko zwrot w ostatnim możliwym dniu (co jest nieprawdą). W dyskusji są wszystkie szczegóły i powiedziałem pracownikowi aby tam zajrzał. Jednak nie chciał tego zrobić.

Klient oczywiście przez telefon stwierdził, że on ma rację i się rozłączył po czym dodał mój numer do zablokowanych.

No i co Wy na to?

Pomijam xyza, który pewnie zaraz napisze, że mogłem zrobić zwrot już 15.09.

Skupmy się raczej na tym, że klient zarzuca mi nieprawdę, podaje nieprawdziwe informacje, a pracownik Allegro mając dostęp do wszystkich dowodów, ma to generalnie w nosie.

oznacz moderatorów
196 ODPOWIEDZI 196

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

To prawda,skoro ja robię zwrot to pieniądze powinny być natychmiast przelane do klienta a Allegro sobie nimi obraca

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kompcenter No właśnie !!!W porządku?

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

To pytanie do Allegro nie do mnie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Piszesz o aspektach a więc to także jest ważne.

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście że ważne , ale nikt nie zadaje pytania Allegro sprzedający zwrócił wpłatę przez Allegro finanse np 11 a mnie pieniądze weszły na konto 14 dlaczego?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter Wprowadzasz w błąd, nie znasz zasad - jest coś takiego jak niezwłocznie.

Kupujący ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i od tego dnia kolejne 14 dnia na odesłanie towaru. Potem jest tak;

Art. 32. prawa konsumenta


Obowiązki przedsiębiorcy po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy

1.
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
 
 
3.
Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Nie prawda ,niezwłocznie to pojęcie względne 14 dni to mówią przepisu uokik to są ramy czasowe zgodnie z prawem konsument ma 14 dni na odstąpienie i 14 na odesłanie przedmiotu Tak? są ramy czasowe? a niezwłocznie dodało sobie tylko Allegro sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Oczywiście to są złe przepisy kupujący po odstąpieniu od umowy powinien niezwłocznie odesłać przedmiot a co robią?trzymają 14 dni potem wysyłają po 14 dniach i kupują ten sam przedmiot u innego sprzedawcy i mają przedmiot cały czas za darmo .Polak potrafi

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter Co?? "Niezwłocznie" dodało sobie Allegro?? Przecież masz to napisane w Ustawie. Tam jest wszystko określone w sposób jasny i zrozumiały. Jeżeli to dla Ciebie jest nieprawda i chcesz z tym polemizować, to pisz do ustawodawcy.

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Pokaż mi taką ustawę, art, paragraf.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter No przecież masz trzy posty wyżej zacytowany fragment, jak wół, nie widzisz?

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Co widzę jak wół? artykuł Allegro? od kiedy to Allegro jest ustawodawcą ? chcesz się powoływać na przepisy ustawodawcy a powołujesz się na przepisy Allegro? zapraszam na stronę Ministerstwa i tam zapoznaj się z przepisami prawa a nie powołuj się na artykułu Allegro

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter Widać, że nie masz żadnego pojęcia o przepisach, niepotrzebnie się kompromitujesz; https://www.lexlege.pl/ustawa-o-prawach-konsumenta/art-32/

oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

mówiłem o stronie Ministerstwa Dziennik ustaw a nie o wygodnych dla firm typu lexlage punktach wyrwanych z całości

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kompcenter Ręce i nogi się uginają. Człowieku, wejdź sobie na jaką stronę chcesz, poszukaj Ustawy o prawach konsumenta, przeczytaj art. 32 i nie zawracaj więcej **piiip**.

http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20140000827

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@xyz96  Ciebie też umieszczę w Sevres jako wzór cierpliwości 🙂  Ja bym już wyszła z siebie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Ja już nie wytrzymuję, dlatego ten piiip.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@xyz96  Widzę, ale wcześniej dawałeś radę 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Chyba raczej jako twardości dla mieszanek betonowych😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@Knowhere  To też 😂 🤣 😂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

kompcenter
#9 Pomysłodawca#

Że żadnej logiki w twojej głowie niestety niem to jest PEWNIK

oznacz moderatorów