anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wielokrotne łamanie regulaminu - jedni mogą inni nie

Client:48439439
#7 Wielbiciel#

Witajcie,

Pewnie jako sprzedawcy często zastanawiacie się co Allegro robi, gdy ktoś łamie bezustannie regulamin, mając opisy z nr tel., niewłaściwe miniaturki itd. Gdy inny użytkownik to zgłosi, Allegro ma podobno COŚ zrobić. Powiem Wam - nic wiele nie robi, czasem coś usunie (te z nr tel usuwa w miarę szybko), ale można wznowić bez żadnej zmiany. Zgłosiłam jedną ofertę 3 lub 4 razy i efekt jest taki, że zdjęcie dalej jest niezgodne z regulaminem, oferta nadal sobie trwa, kupujący jest wprowadzony w błąd. Użytkownik proponuje zakupy zamiast na Allegro przez tel., bo jedni mogą a inni są za to karani... a podobno w Allegro wszyscy użytkownicy są równi. 

Przepisem na pozostanie bezkarnym jest mieć sympatię  Pani E. z Działu Bezpieczeństwa Transakcji.

Jednym słowem podobno wszystkim zależy na podnoszeniu jakości sprzedaży Allegro...

Pozdrawiam tych, co prowadzą uczciwie własną dg i muszą na co dzień zmagać się z tego typu konkurencją, wspomaganą przez wybranych pracowników Allegro. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Client:48439439 daj spokój, wielokrotnie zgłaszałam gościa, który w odpowiedziach na negatywy obraża klientów, podaje ich pełne dane osobowe (!), wulgarnie obraża, pozwala sobie na wstrętne rasistowskie komentarze. Co na to allegro? Po zgłoszeniu... ukrywa odpowiedzi 🙂 Jak opisałam sytuację tutaj na forum, wątek zdjęto po kilku godzinach. Facet dalej sprzedaje i sobie pozwala na takie uwagi. Pewnie nawet nie wie, że cokolwiek było zgłaszane.

oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

pewien gość ukradł mi fotkę produktu, skopiował 95% opisu

 po zgłoszeniu tego faktu otrzymałem odpowiedź że "nasz system tego nie potwierdza"

i jeszcze coś w stylu, że oni nie są od tego tylko sąd

oznacz moderatorów

misia_la
#10 Popularyzator#

Znam przypadek skopiowania na zasadzie kopiuj-wklej i odpisali to samo, nie widzieli problemu, a podobno chronią nasze fotki i opisy... żenada

 

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

@RLis 

Odpisali mi dokładnie to samo 😄 opisałem problem w innym wątku. 

Cały kontakt z allegro , to kopiuj/wklej gotowe formułki. 

Odpuść sobie pisanie, ludzie powinni się zebrać do kupy i zgłaszać do odpowiedniej instancji. 

Zabuliliby porządne odszkodowanie , to może by coś doszło do nich. 

Jak zadałem im pytanie jak mam chronić swoją własność intelektualną, żeby nie dochodziło do podobnych zdarzeń w przyszłości to nikt nic nie odpisał. 

W kółko to samo, systemy nie potwierdzają, nic nie możemy zrobić spier.... se Pan do sądu 

Komentarz jak dostałem z półtorej roku temu, który jawnie pomawiał mnie o oszustwo złodziejstwo i handel nieoryginalnym towarem też nie został usunięty. Bo to była subiektywna opinia klienta hahaha. 

 

Pracownicy kompletnie nie znają własnego regulaminu, do niczego nie są zobligowani, i nie potrafią udzielić żadnej rzeczowej odpowiedzi. 

 

Sprzedawcy są tu traktowani jak 5 koło u wozu, tylko ciekawe kto będzie fakturki do serwisu płacić, jak konkurencja się w końcu ogarnie i duża część sprzedawców przejdzie na międzynarodowe serwisy. 

 

Hegemonia allegro wkrótce się skończy, dlatego chcą jak najwięcej wycisnąć ze sprzedających i sprzedać platformę dalej. 

 

Taka to moja SUBIEKTYWNA opinia !

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@Client:48439439 znam bardzo dobrze temat, zgłaszanie z poziomu ofert NIC nie daje. Można miesiącami zgłaszać oferty i kompletnie nic się nie zmienia. Ten formularz to pic na wodę fotomontaż. To działa tak, że jak zgłaszasz ofertę to nic z tym nie robią bo im się nie chce. Jest tak dlatego, że zgłaszając nie zgłaszasz konkretnej osobie tylko nie wiadomo komu. Jako że osoba po drugiej stronie wie że jest anonimowa to sobie olewa większość zgłoszeń.

Ranking efektywności zgłoszeń od najgorszego:

4. zgłaszanie na stronie aukcji - kompletna olewka

3. zgłaszanie przez czat - odbijanie piłeczki "oferty zostały zgłoszone do weryfikacji" po czym często nic się nie zmienia i trzeba od nowa przedstawiać sytuację

2. zgłaszanie przez ticket - to samo co czat tylko że można kontynuować ticket, ale często trzeba się powoływać na to co wcześniej się pisało

1. zgłaszanie przez mesendżer - najefektywniejsze - też często odbijanie piłeczki jest że "oferty zostały zgłoszone do weryfikacji" ale można wtedy oznaczyć że sprawa w toku i muszą kontynuować działanie więc jest to najbardziej efektywne narzędzie

Jeżeli jakiś admin napisze że piszę nieprawdę to niech sam sprawdzi anonimowo. Wiem że mam rację, bo oferty zgłaszane przez stronę aukcji miesiącami potrafią wisieć, a jak zgłoszę przez mesendżer to nagle się okazuje że faktycznie łamią zasady allegro

oznacz moderatorów

Client:48439439
#7 Wielbiciel#

A może @nat_not się wypowie z poziomu pracownika Allegro?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:484394393 lub 4 razy? Tylko tyle? Regulamin istnieje i obowiązuje, jednak Allegro podejmuje skuteczne działania w bardzo niewielu przypadkach – podejmuje je zawsze i stanowczo tylko gdy sprzedawca nie płaci. Zgłaszanie przez formularz łamania prawa konsumenckiego, albo podobnych sytuacji, zazwyczaj nie przynosi żadnych rezultatów. O odnośniku „zgłoś naruszanie zasad” nawet nie warto wspominać. Mogę podać numery korespondencji, w których kilkudziesięciokrotne zgłaszanie tych samych naruszeń u tego samego sprzedawcy, albo kilkakrotne na przestrzeni roku czasu lub więcej, nie przynoszą rezultatu. Wciąż tylko nieskuteczne „upomnienia” lub „stosowne działania”, a sprzedawca nadal robi co chce, ważne, że płaci rachunki. Mogę też udowodnić przypadek, w którym Allegro kłamie, że wysłało upomnienie. Wystarczyło zgłosić własną nieregulaminową ofertę.

oznacz moderatorów