anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam kupujacy nas szantazuje czy allegro pomoze czy zaraz zgłosic sprawe do prokuratury?

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

„Oświadczenie kupującego: 16.02.2021r. Oświadczam, że po wpłacie kwoty 100zł (sto złotych) wpłaconych na konto [edycja] mBank w związku jako rekompensata do zakupionego towaru który posiadał wadę ukrytą, uznam transakcję za zakończoną i zakończę spór na Allegro. Jeżeli chce pan abym nie opisywał nigdzie w mediach i internecie iż pana firma sprzedała mi rzecz z wadą ukrytą i o zaistniałej sytuacji oraz zakończyć spór i uznać sytuację za całkowicie zakończoną i nie będę domagać się żadnych roszczeń przeciwko panu lub pańskiej firmie to mogę to zrobić ale tylko i wyłącznie po zwrocie kwoty 150zł (sto pięćdziesiąt złotych) wpłaconych na konto 3[edycja] mBank. Kupujący [edycja]”

nadmieniam fakt iz chcemy przyjac zwrot a towar kosztował 149 złotch brutto

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52

mwmonety
#21 Demiurg#

Tu ewidentnie widać że kupującemu zależy jedynie na zwrocie kasy i to więcej niż sam zapłacił i do tego jeszcze straszy zepsuciem medialnym wizerunku sprzedawcy jak tylko nie będzie tak jak on chce .Tolerować takich zachowań nie wolno .Niejednemu takiemu wizyta w sądzie może życie wyprostować .

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

Pan robertrutkowski dąży do polubownego wyjaśnienia sprawy i przystał na propozycje [edycja] obniżenia wartości towaru o 100 zł.
Prosi jednak o przedstawienie dokumentu potwierdzającego poniesione przez [edycja] koszta. Ma on takie prawo.

Jeśli [edycja] nie może przedstawić tego dokumentu Pan robertrutkowski zgodził się na zwrot środków po odesłaniu towaru.

Uznana rękojmia jest da klienta bezpłatna, niemniej klient w pierwszej kolejności odsyła na własny koszt.

Proszę zatem Pana [edycja] o decyzje w sprawie, przedstawi Pan FV na wspomniana naprawę lub odeśle towar sprzedawcy?

Zdaję sobie sprawę, że niektóre trudne sytuacje mogą wywoływać emocje.
Tym bardziej zachęcam Państwa do skupienia na meritum sprawy.

W razie potrzeby proszę o wezwanie nas w dyskusji - "Poproś o pomoc Allegro"

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

Allegro pomogło by nie szantazował ,ale teraz walka by nie wystawił nie polecam hehe szok co to sie dzieje kupujacy moze wszystko

 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@robertrutkowski Fakt, masz wyjątkowo nieprzyjemny przypadek. Jednak pamiętaj, że ci kupujący, to również wśród nich inni sprzedawcy, niektórzy potrafią być gorsi od zwykłego konsumenta, bo mają dużo większą wiedzę, co kto może i co jak robić, aby na swoim postawić 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

to raczej taki co chce towar i kase i mało wie co robić i mysli ze ktos go oszukał heehh na 149 złotych jak od 15 lat mamy Stacje demontazu pojazdów i dziennie sprzedajemy nie za 149 złoty towaru tylko za 30 razy tyle ale nie damy sie zastraszać

 

oznacz moderatorów

kasi_ak
#12 Orędownik#

Tarfil Ci sie wyjatkowy przypadek...osobiscie skonsultowalbym z prawnikiem jak potraktowac grozby kierowane przez pozal sie klijenta co do opisywania w mediach nieprawdy na temat zakupu.I przywalil z grubej rury...trudno prawnik wezmie pewnie wiecej niz te 150 pln ale czasami trzeba dac nauczke takiemu delikwentowi😉 powodzenia💪

oznacz moderatorów

misio_nr1_2007
#7 Wielbiciel#

@kasi_akproponuję się zapoznać z całą sprawą a przede wszystkim z tym, że sprzedający sprzedał towar z wadą ukrytą co ukrył na zdjęciach i w opisie aukcji i teraz nie ma zamiaru wziąć za to odpowiedzialności. A pan/i robi ze sprzedawcy anioła /pokrzywdzonego nie znając całej sprawy! A nauczka należy się nierzetelnemu sprzedawcy ponieważ bardzo minął się z prawdą wystawiając sprawny produkt który stanowi wartość złomu bez sprawnej sprężyny tak w skrócie.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@robertrutkowski Poinformuj szanownego klienta, że składasz do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 191 kk, a w przypadku gdy swoje groźby wobec Ciebie spełni, dołożysz kolejne zawiadomienie z art. 212 i 216 kk, po czym czekaj na reakcję szanownego pana😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

misio_nr1_2007
#7 Wielbiciel#

@KnowhereWidzę, że nie znając całej sprawy doradza pan głupoty i już wiem skąd sprzedawca czerpie ten **piiip**yzm który do mnie wysyła. A czy zna pan takie artykuły jak 234kk i 238kk bo jeżeli sprzedawca idzie składa zawiadomienie w którym kłamie to czy nie ponosi odpowiedzialności z tych, że artykułów czego pan sprzedawcy o tym nie ostrzegł? Tylko założył pan że kupujący kłamie ? A co pan na to że sprzedawca wiedząc że towar posiada wadę ukrytą ponieważ znaczy w każdym miejscu towar przed wysyłką przed tzw. rozmontowaniem przez kupującego więc widział każdy element tego urządzenia i sprężynę którą nie sposób nie zauważyć. A jak sam twierdzi prowadzi działalność w której bardzo wiele lat sprzedaje rzeczy używane i dobrze wie jaką wartość stanowi wybierak z uszkodzoną sprężyną dokładnie wartość złomową. Dlatego też zwróciłem się do sprzedawcy do zwrotu całości kosztów ponieważ towar posiadał wadę ukrytą a on o tym dobrze wiedział. Zaproponowałem też inne rozwiązania sprzedającemu między innymi, że on zakupi nową lub używaną sprężynę lub ja ją zakupię a on zwróci mi kasę a ten co nie ma zamiaru dogadać się z kupującym bo wina leży po jego stronie tylko czerpie **piiip**yczne doradztwo z tego forum. Uważam że jeżeli chciał się pan wypowiedzieć trzeba było zapoznać się z całym problemem a nie tylko to co przedstawił sprzedawca i uważać go za anioła? Na przyszłość niech się pan zastanowi co pisze.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

ale syf sie robi w tym serwisie

oczywiście allegro pozwala na takie numery

za co pobieracie prowizję?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RED coraz ciekawiej, ciekawe kiedy to **piiip**yknie 🙂

Sprzedawcy szantażują kancelariami - sadami - prokuratorami 

Kupujący szantażują negatywami - blokadami - dyskusjami - niszczeniem biznesów 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 i użytkownicy Gadane też zaczynają wzajemnie ciągać się po sądach.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Nie przesadzaj, jedne nożyce krawcowej nie czynią (czy jakoś tak)🤣

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere nie pozostało nam nic, tylko czekać na obiecaną publikację wyroku skazującego (bo przecież to już postanowione😁).

oznacz moderatorów

misio_nr1_2007
#7 Wielbiciel#

Panie robertrutkowski najpierw sam pan znaczy towar przed wysyłką czyli go sprawdza z każdej strony więc posiadał wiedzę że towar ma wadę w postaci uszkodzonej sprężyny co powoduje że wybierak jest bezużyteczny bez tej sprężyny nadaje się na złom a zdjęcia robi tak że uszkodzenia nie widać a w opisie aukcji pisze pan, że towar sprawny. Po otrzymaniu przesyłki od razu jako kupujący wysyłam do pana informację, że towar ma wadę ukrytą i wysyłam zdjęcie tej wady i rozpoczynam dyskusję na allegro. Proponuję różne rozwiązania tego problemu a pan wali w ciula i każe mi zwrócić towar i tu uwaga paczką zwykłą bo za pobraniem nie odbierze i równie dobrze stracę kasę i towar. Nadmieniam, że towar z wadą w postaci uszkodzonej sprężyny stanowi wartość złomową czyli ok. 50gr o czym też pana poinformowałem a pan próbuje mnie nakłonić do tego żebym nie opisywał tego w internecie i mediach. Więc zaproponowałem że skoro towar ma wartość złomową więc jeżeli pan chce żebym nigdzie tej sprawy nie opisywał to żeby pan oddał całość kwoty którą poniosłem a pan wyrywa zdanie z kontekstu i sra po kupującym. A tak naprawę od początku dyskusji, nie kwapi się pan do poniesienia kosztów zwrotu zakupu tej sprężyny bo uwaga nowa sprężyna w jednej z firm kosztuje 150zł tyle co ja zapłaciłem za ten wybierak. Po komentarzach widać, że pan sprzedawca jest gbur, bez kultury i wysyła towary z wadami. Jednak komentarzy negatywnych nie miał aż tak dużo więc chciałem człowiekowi dać szanse ale zrobiłem wielki błąd.  Złożyłem reklamację, wysłałem zdjęcia uszkodzeń. Pan sprzedawca każe mi odesłać towar że naprawi mi sprężynę, ale gdy piszę żeby wysłał mi tą sprężynę bo będzie kosztować to max. 10zł ale nie wysyła żadnego zdjęcia tej sprężyny czy czegokolwiek że taką posiada jednoznacznie kłamie. Każe mi pakować towar w dużą paczkę i wysyłać na swój koszt żeby ponosić dodatkowe koszty ok. 35zł i czekać do 14dni żeby się dowiedzieć że mi tego nie naprawi bo nie ma takiej sprężyny. Uwaga najważniejsze wymiana sprężynki to czas ok. 5min i polega na odkręceniu jednej śrubki o czym sprzedający dobrze wie, ale nie kwapi się nawet takiej sprężyny poszukać gdzieś na internecie a sam świruje pawiana że naprawi ale czym drutem skoro sprężyny nie ma? 

Panie sprzedający trzeba pisać całą prawdę a nie tylko jedno zdanie wyrwane z kontekstu.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@misio_nr1_2007 

Każe mi pakować towar w dużą paczkę i wysyłać na swój koszt żeby ponosić dodatkowe koszty ok. 35zł i czekać do 14dni żeby się dowiedzieć że mi tego nie naprawi bo nie ma takiej sprężyny.

 

Takie są przepisy a nie "widzimisie" sprzedającego. Wypadałoby to wiedzieć i się nie kompromitować.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#
 ALLEGRO
17 lutego 2021 18:44
Sprzedający może warunkować rozpatrzenie reklamacji lub zwrócenie środków wcześniejszym otrzymaniem towaru. Zazwyczaj kupujący odsyła towar na swój koszt (po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu wysyłki ze Sprzedającym), a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwraca koszty kupującemu.
oznacz moderatorów

misio_nr1_2007
#7 Wielbiciel#

@robertrutkowskima pan sprężynę ? czy czym zamierza pan to naprawić sznurkiem ? drutem ? a może patykiem ? Bo jak pan nie ma sprężyny to jasne że pan tego nie naprawi a naraża mnie tylko na dodatkowe koszty i czas oczekiwania na tą niby naprawę. Jak pan ma tą sprężynę to niech pan wyśle tu zdjęcie wszyscy zobaczą. 

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

szanowny Panie ! towar musi wrócic do reklamacji wtedy podejmiemy działania nie bardzo rozumiemy czemu nie chce kupujacy  odesłac

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@misio_nr1_2007 kompletnie nie ma znaczenia czy sprzedawca ma sprężyne czy jej nie ma. Sprzedawca nawet może zlecić naprawe garnka zewnetrzenej firmie. W interesie zrówno kupującego jak i sprzedawcy jest to aby klient odebrał sprawny produkt zgodny z opisem. Sprzedawca ma prawo prosić o odesłanie produktu i naprawić go we własnym zakresie niezależnie od tego czy ma spręzyne czy nie.

oznacz moderatorów