anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam.. u Was taka zmora ze zwrotami codziennie jeden ?

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

Witam. też u Was taka zmora ze zwrotami ? Sprzedajemy czesci od aut i klienci zwroty , bo nie pasuje mimo ,ze tłumaczymy  proszę zlecić zakupy fachowcą ,a tu wszyscy kupujący  fachowcy kupują i nie pasuje . jaka rada jak temu zaradzić ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Nic nie zrobisz. Mamy setki zwrotów, bo klienci kupują rzecz za 12 złotych, drugą za 30 byle mieć smarta i odsyłają tą droższą. Albo kupują 2 takie same sztuki byle był smart i jedną odsyłają, bo im nie pasuje (sic!) A druga taka sama pasuje? Teraz będzie jeszcze gorzej. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie poradzisz, mają do tego prawo a Ty jak obniżyła się  wartość towaru masz prawo potrącić część zwrotu, teraz jak warunki Smarta się zmienią to co będzie?🤔

oznacz moderatorów

robertrutkowski
#9 Pomysłodawca#

hahah to weż potrąc zaraz nie polecam wystawią handlujemy tu 16 lat ale teraz to się robi obłęd , bo wszyscu co kupują czesci to fachowcy i potem nie pasuje , bo zuzyte itp.. cuda . My nie mamy smarta bo bysmy poszli z torbami .. A opakowanie musimy kupić , zapłacić za pakowanie plus opłata produktywna

oznacz moderatorów

olentasshoes
#7 Wielbiciel#

codziennie jeden??? szczęściarz 🙂 spróbuj pohandlować butami: stopa zwrotów 40-50% 

oznacz moderatorów