Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Nie wiem kto obecnie zarządza i jakie ustalacie Państwo manuale (kopiuj/wklej) instrukcje dla konsultantów, ale poziom rozmowy z nimi, a także dostępność (czas czekania 2 dni na rozmowę telefoniczną (!), jest nie do zaakceptowania. Poziom jaki Państwa pracownicy prezentuja, jak również wiedza (a raczej jej brak) i zerowa, dosłownie zerowa pomoc w jakiejkowiek sprawie lub wsparcie jest dramatyczna. Upadek obserwuję od 1-2 lat, na ten moment jest to nieprofesjonalne tak bardzo, że marzy mi się zastąpienie Państwa AI. Mam nadzieję, że to niedługo nastąpi (chociaż kto wie, może już jesteście botami, tylko najniższej generacji i stąd te problemy).
Taaa i teraz najlepsze. Regularnie spamują powiadomieniami o szkoleniach dla sprzedawców. Tylko czego mają uczyć? Jak olewać własnych klientów? Jak wciskać, że czerwone jest zielone? Czy może jak mieć 1.2 gwiazdki w jakości?
Oj tam, bo nie wliczam tam ich tych 5ciu gwiazdek od gościa wypożyczającego telewizor na święta. To jest 1.2 xD
@AnnaG-Antyki Allegro jest jak ksiądz który uczy jak wychowywać dzieci, nie ma doświadczenia, ale będzie tłumaczyć jak zdobyć 5 gwiazdek😏
Allegro sobie zasłużyli na taką opinię
muscle_freak zgadzam się z tobą całkowicie pomoc jest do niczego i fatalna przez niektórych doradców, ale są wyjątki niektórzy doradcy chcą pomóc