anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wsparcie Pocztex 2.0 na umowie własnej

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:110143050
#11 Animator#

Dzień dobry,

chciałbym zapytać, jak poruszył się temat wsparcia nowego Pocztexa dla umów własnych wraz z WzA? Z tego, co tutaj czytałem zdaje się w grudniu 2022 temat stanął na "dodamy w 2023, nie mamy żadnego terminu na ten moment" (nie cytuje, piszę z pamięci). O ile nadal stary Pocztex 48 wydaje się funkcjonować dla nas, obawiamy się nagłego odcięcia od działania usługi poprzez WzA. Proszę o aktualizację, jaki jest stan prac bądź czy wsparcie będzie w ogóle zaimplementowane w WzA. To bardzo ważne dla naszej implementacji oprogramowania klienckiego i chcielibyśmy upewnić się, czy jest w ogóle sens czekać na WzA bądź też przejść na API Poczty Polskiej.

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110143050 Dostałam potwierdzenie, że można już korzystać z nowych usług w naszym narzędziu. Zachęcam do samodzielnego sprawdzenia 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
-GOSI-
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Na allegro ( w cennikacj dostawy) widnieją przy Pocztexie dwie formy:

* 1. Allegro Pocztex Kurier

* 2. Allegro Pocztex Kurier 48

Mam wybraną w cenniku opcję pierwszą, która generuje mi z automatu w EN nalepki adresowe jako Pocztex Kurier 48, a nie Pocztex 2.0. Mój Konsultant Poczty poinformował mnie, że mogę już korzystać z tej opcji Pocztex 2.0, ale...co należy wybrać w cennikach dostawy w serwisie allegro, aby korzystac właśnie z tej opcji. Dla przewoźnika Poczty nie widzę innych mozliwości niz te podane wyżej.  Proszę o podpowiedź, co nalezy zrobić, aby korzystać z Pocztex 2.0?

 

 

oznacz moderatorów
mgd_tomczyk
Ekspert Allegro

W trakcie nadawania przesyłki należy zaznaczyć usługę dodatkową „Pocztex 2.0” - wówczas przesyłka zostanie prawidłowo nadana na tej usłudze. 

oznacz moderatorów
Client:110143050
#11 Animator#

@nat_not Dziękuję za odpowiedź, w razie kłopotów wrócę z dodatkowymi pytaniami. Ale szczerze - ulżyło mi. 🙂

oznacz moderatorów