anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykluczenie z jakości sprzedaży - PROSZĘ O WYJAŚNIENIE

MAMY ROZWIĄZANIE!
vintage_butiq
#8 Zapaleniec

Kurier nie odebrał przesyłki pomimo prawidłowo złożonego zlecenia.

Takie zamówienie możecie wykluczyć ze statystyk sprzedaży.

Wyjaśnijcie jednak - z jakiego powodu OBARCZACIE sprzedawcę KONSEKWENCJAMI conajmniej jednym dniem obniżenia statystyk sprzedaży?

Dlaczego zamówienie wykluczacie dopiero jak OBNIŻY ono jakość sprzedaży? 

Dlaczego nie możecie wykluczyć go wcześniej, tak aby nie trafiło do statystyk?

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Rzeczywiście taką macie procedurę?

Tak mi wyjaśniał doradca na czacie. 

Ta procedura mówi: "Jeżeli Allegro Delivery nawali to karą za to będzie obniżenie jakości sprzedaży przez conajmniej 2 dni"?

i dalej: "Pomimo możliwości przeciwdziałaniu obniżenia jakości sprzedaży - moglibyśmy przecież wykluczyć takie zamównienie zanim trafi do statystyk ....

Bo przecież to takie logiczne i naturalne, że karamy sprzedawców za błedy, które my popełniliśmy

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vintage_butiq Ta kwestia została już wyjaśniona już przez doradcę. Zamówienie może zostać wykluczone z jakości dopiero w momencie, gdy zostanie oznaczone, jako nieterminowe. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
jolantab
#10 Popularyzator

Właśnie to jest TEN PROBLEM.

Wiemy już, że zamówienie JEST NIETERMINOWE.

Ale wykluczyć je możecie DOPIERO jak OBNIŻY jakość sprzedaży?

Taka jest ta wasza procedura? Dajemy karę sprzedawcy za to że Allegro Delivery nie funkcjonuje poprawnie?

Dlaczego Sprzedawca MUSI ponosić konsekwencję, gdy problem jest po waszej stronie?

Czy możesz wyjaśnić tą waszą "procedurę"?

 

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vintage_butiq @jolantab przekazałam już Wasze uwagi do osób odpowiedzialnych za ten obszar i o ile nie mogę obiecać Wam na razie rezultatów, będę działać w tej sprawie. Bardzo przydadzą mi się przykłady takich sytuacji, więc jeśli dysponujecie takimi zamówieniami, będę Wam bardzo wdzięczna za ich numery. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ian4
#8 Zapaleniec

Ja mam ich mnóstwo jak te wasz Allegro Delivery i inne Box, nie aktualizują się na stronie allegro dostawy i np. widnieje jako przygotowana przez nadawcę, chociaż została wysłana w dniu nadania, uaktualnia się np. na drugi dzień, albo po odebraniu przesyłki przez kupującego, ale to już jest za późno, bo jakość sprzedaży działa u was wyśmienicie i obniża za każdym razem jakość sprzedającemu, chociaż ten dotrzymał wszelkich terminów.

oznacz moderatorów
vintage_butiq
#8 Zapaleniec

Zamówienie a03291e0-b9a0-11f0-bf36-f391d208ff49

Zgłoszony brak podjazdu - Allegro Delivery - ticket: 55369061 [ ref:!00D240aE05.!500Ti0b52Li:ref

Ticket zgłoszony 5.11.

Dziś jest 7.11 i to zamówienie właśnie obniżyło mi jakość sprzedaży w parametrze "terminowa wysyłka".

Dziękuję Allegro. Jestem ukarana za brak terminowości kuriera Allegro Delivery.

I to pomimo zgłoszenia tego problemu DWA dni temu.

Serio? Takie macie procedury?

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vintage_butiq od jutra to zamówienie nie będzie się już liczyć do Twojej jakości sprzedaży. 
Doradczyni w sprawie nr 55369061 napisała, że wykluczenie będzie możliwe dzisiaj, czyli w jakości zobaczysz to dopiero jutro. 
Gdyby taka sytuacja się powtórzyła, napisz proszę tutaj, na forum. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
vintage_butiq
#8 Zapaleniec

la_nika

chyba nie rozumiesz problemu.

Zapoznałaś się z wątkiem w tej sprawie?

Wytłumacz mi więc proszę - Dlaczego dajecie karę sprzedawcy za to że Allegro Delivery nie funkcjonuje poprawnie?

Bo przecież - JAKOŚĆ SPRZEDAŻY została obniżona. Z jakiego powodu pytam?

Czy możesz mi wytłumaczyć tą logikę?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vintage_butiq zapoznałam się z Twoją ostatnią wiadomością.
W nawiązaniu do całego wątku, Ola skierowała Wasze sugestie do odpowiedniego zespołu i możemy zgłaszać takie zamówienia do wykluczenia, zanim zostaną oznaczone jako opóźnione.
Gdyby takie działanie było ponownie potrzebne, zachęcam Cię do zgłoszenia zamówień na forum. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów