anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka tego samego dnia - zmiany od 2 listopada

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Czym wyróżniają się najbardziej atrakcyjne oferty? Niską ceną, bezpłatną dostawą i szybką, a najlepiej natychmiastową wysyłką. Pamiętajcie, że od 2 listopada zmieniamy zasady wyświetlania informacji o wysyłce tego samego dnia.

Od teraz liczyć się będzie przede wszystkim realny czas Waszych wysyłek. Ustawienia wysyłki tego samego dnia weźmiemy również pod uwagę podczas obliczania czasu dostawy. Dzięki temu przewidywany czas doręczenia w Waszych ofertach będzie dokładniejszy.

Co zrobić, żeby nie stracić oznaczenia Wysyłka tego samego dnia?

Najważniejsze, żebyście minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do godziny podanej w zakładce, wysyłali zgodnie z deklaracją - w ten sam dzień. Dane dotyczące czasu wysyłki będziemy przeliczać codziennie. Weźmiemy pod uwagę zamówienia z ostatnich 30 dni. Poziom na jakim jest obecnie Wasza skuteczność wysyłki możecie sprawdzić w zakładce.

Wymagania mogą się w przyszłości zmienić. Aktualne informacje na ten temat zawsze znajdziecie w tym artykule

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not  Na podstawie czego będzie brany realny czas wysyłek? Bo jak np na podstawie danych z systemu PP - to od razu możecie to sobie w buty wsadzić...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pinsplash  Nie inaczej.  Swoje przesyłki zanoszę na PP ok godziny 10, a skanowane są z reguły przed 15, w systemie pojawiają się jeszcze później. Tylko dlatego, że ustawiłam sobie wysyłkę w ciągu 48 godzin mam 99 % w statystykach.  Nie mam odwagi ustawić 24 godzin, a o wysyłce tego samego dnia nawet nie myślę.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kaliope_Brzeg @pinsplash W tym artykule opisaliśmy jak liczymy dane skuteczności wysyłki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not  Czytałaś tutaj na forum moją przygodę z PP? W śledzeniu był tylko ODBIÓR. System nei zarejestrował wysyłki, transportu, itp... I co wtedy zrobisz? 🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Normalka.

Zostawiłem wczoraj paczki w PP.

Po godzinie dzwoni do mnie PZO z pretensjami, że może zeskanować tylko 1 paczkę. A jaka w tym moja wina? To program PP, więc powinna do EN dzwonić.

Efekt - po 2 godzinach wszystkie paczki potwierdzone, oprócz tej pierwszej.

No i zgadnijcie - czyja to będzie wina?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@nat_not  Jaki to ma sens jak u mnie zakupy danego dnia zaczynają się wieczorem (wystawiamy tylko licytacje które kończą się wieczorem) i nie mamy szans wysłać tego samego dnia i przez to mamy być gorzej traktowani? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Tu chodzi o opcję "Wysyłka tego samego dnia". Jeśli z niej nie korzystacie, nic się dla Was nie zmieni. Jeżeli chcecie zacząć, może warto przemyśleć dotychczasową organizację sprzedaży na Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@nat_not Co przemyśleć? Godziny zakończenia licytacji??? Mogą być wyłącznie wieczorne, bo przed popołudniem to większość ludzi jest w pracy, a z tej większości większość nie może korzystać z telefonu. Wystaw licytację kończącą się o 11.00 to pies z kulawą nogą nie zalicytuje. Tym, tam na Waszej górze to już całkiem odbiło. Powiedz im jeszcze, że brakuje wysyłki " W zębach, natychmiast".

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 @mwmonety @pulkownik66 To może nowa opcja : "Nadaj do północy" Osoby których aukcje kończą się po 18:00 będą musiały biec do najbliższego paczkomatu/poczty całodobowej/sortowni kurierskiej aby zdążyć przed północą. Aukcje te będą wyróżnione znaczkiem nietoperza.

Od przyszłego roku planujemy dodać : "nadaj w nocy" dla zakupów zrobionych pomiędzy 22:00 a 5:00 i planujemy powiązać to z jakością oraz procentem ofert w sprzedaży. Tzn każdy sprzedawca będzie musiał mieć w swojej ofercie minimum 10% produktów oznaczonych "Nadaj w nocy"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash

Nadaj w nocy - nietoperz

Zanieś w zębach- szczęka

Nadaj świątecznie - krzyż na paczce

 

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@WREDZIA-W1  ,,nadaj świątecznie"

To zależy, które święta. Może być baranek na paczce, a także Bombka😆

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Albo "wianuszek"😁

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Od przyszłego roku planujemy dodać : "nadaj w nocy" dla zakupów zrobionych pomiędzy 22:00 a 5:00 i planujemy powiązać to z jakością oraz procentem ofert w sprzedaży. Tzn każdy sprzedawca będzie musiał mieć w swojej ofercie minimum 10% produktów oznaczonych "Nadaj w nocy"

Żartujesz, prawda...?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@nostalgia53 Jeszcze trochę, a każdemu będą mówić czym ma handlować.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 @pinsplash  Leżę 🤣🤣😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@WREDZIA-W1  I ile ma miec aukcji, żeby target opiekuna został wyrobiony. Bo on załozył sobie wzrost 10% czy coś około do końca roku a ja po prostu nie mam czasu dodawac nowych aukcji.

Tez dostajecie?

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mwmonety  Wiesz- nic się dla was nie zmieni, ale ,,jeżeli chcecie zacząć" = Ja wam dobrze radzę- bo inaczej...

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Może warto zmienić coś po tamtej stronie??? Żeby allegro było jak kiedyś, mądre, klarowne i przyjazne dla wszystkich???

 

oznacz moderatorów

Twojabateria_pl
#8 Zapaleniec#

To może konkretnie, a nie złota rada w stylu ....no musicie się przeorganizować....a  kto za Wami nadąża ? To jest proste pytanie co zrobić kiedy "Wasz kurier" nie obsługuje mojej lokalizacji ? Przeorganizować adres magazynu ?

Proszę napisać wprost, że albo współpracujecie z naszymi kurierami albo wypad na koniec listy sprzedażowej. Traktujecie przedsiębiorców jak debili.

W systemie wiadomości od klienta nie ma nawet filtra to oznaczenia nieprzeczytanych.

 Nie ma nic gorszego niż agresywna polityka firma i PR w stylu "troszczymy się o Was"

 

oznacz moderatorów