anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za dużo wygenerowanych etykiet POCZTEX

rolfa
#11 Animator#

Przy próbie generowania etykiet pojawiały się błędy, jednak po czasie gdy wszedłem w zamówienie okazało się, że wygenerowało się 14 etykiet mimo błędu. W związku z tym, że do zamówienia były przypisane 4 etykiety proszę o pomoc, nie chciałbym płacić za dodatkowe 10 etykiet.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

numer zamówienia:

3975acb0-5c6c-11ed-b454-ad149f6f0113


wykorzystane etykiety:
PX6068433042
PX6068432840
PX6068432465
PX6068432210


niewykorzystane:
PX6068433252
PX6068433462
PX6068433932
PX6068438474
PX6068439097
PX6068438734
PX6068439344
PX6068442726
PX6068442152
PX6068442362

oznacz moderatorów
55 ODPOWIEDZI 55

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Tak, znaleźliśmy już przyczynę tych problemów i postaramy się naprawić ten błąd tak szybko jak tylko będzie to możliwe, ale na razie wciąż musimy czekać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Czy są już jakieś informacje na temat poprawki? @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Nadmienię tylko, że wczoraj testowo wykonałem "Nadaj wiele" z Pocztexem i problem generowania podwójnych etykiet nadal występuje.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa sprawdziłam ostatnie zamówienia i wygenerowanie dodatkowych etykiet wynika z ustawień w cenniku dostawy. W zamówieniach nr 890db6c0-6c0f-11ed-9279-1fb07068bec1 oraz nr 26eeec30-6c27-11ed-9d86-b5b0ed10e96f kupujący kupili dwa opakowania produktu, a w ofercie w ustawieniach dostawy maksymalna ilość produktu w paczce to 1. 
W zamówieniu nr 78bdcfc0-6bed-11ed-9679-e714d059b452 kupujący zamówił jedną sztukę i widzę 1 przesyłkę. 
Czy do tych zamówień zostało wygenerowanych więcej etykiet? Czy możesz podać numery tych dodatkowych etykiet? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Ale ja wiem, że tam gdzie są większe ilości sztuk etykiet musi generować się więcej 😉

Mi chodzi o zamówienia typu:

eb128d90-6b2f-11ed-b426-27bb204450af
86f35af1-6b4e-11ed-97c8-bfb9cb429503
 
Gdzie zamawiany jest jeden produkt, a narzędzie NADAJ WIELE generuje więcej niż jedną etykietę przy czym dodatkowo podaje BŁĄD dla generowania tej przesyłki. Przy generowaniu pojedynczo dla każdego zamówienia problem ten nie występuje.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa ok, dziękuję za wyjaśnienie, widzę dodatkowe etykiety przy tych zamówieniach. Ten problem nie powinien już występować, więc zgłosiłam go ponownie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa otrzymałam odpowiedź, że etykiety zostały wygenerowane z małym, ale jednak odstępem czasowym. Dlatego, aby Dział techniczny mógł przyjrzeć się problemowi dokładnie, potrzebujemy zrzuty ekranu (lub filmik), na którym będzie widoczne całe okno przeglądarki (wraz z adresem i godziną oraz datą) z kolejno wykonywanych kroków podczas generowania przesyłek. Gdy problem się powtórzy prześlij proszę do nas takie zrzuty tutaj lub na adres spolecznosc@allegro.pl  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Problem się powtórzył, mam nagranie video, jednak zajmuje ono prawie 600 mb dlatego na podanego maila wysłałem link do pobrania.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję bardzo! Filmik otrzymałam i przesłałam do działu technicznego, wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa jeszcze jedno pytanie, gdy pojawia się ten problem to czy zawsze podczas nadawania widoczny jest komunikat: "Przekroczony czas przetwarzania żądania"?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Nie, różne błędy są, czasami zdarzał się komunikat o tym, że np. nie udało się wygenerować etykiety. Wygląda na to, że po prostu błąd jakby nie stopował dalszego generowania etykiet.

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika Ostatnio często pojawia się także problem z nadawaniem więcej niż jednej paczki dla jednego zamówienia INPOST - w takich przypadkach generuje jedną etykietę, a drugą trzeba dogenerowywać ręcznie. Dzisiejszy przypadek:
nadajwiele.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa czy masz uregulowany rachunek z przewoźnikiem? Taki komunikat najczęściej świadczy o nieuregulowanym rachunku, jeśli to rozwiąże problemu to podaj jeszcze proszę numer zamówienia, przy którym ten problem występuje. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika Korzystamy z opcji prepaidowej i mamy doładowany stan konta, więc to nie jest ta kwestia. Poza tym były to przesyłki w ramach Smart.

Dodam jeszcze, że w obu przypadkach jedna z dwóch przesyłek została wygenerowana i trzeba było ręcznie generować drugą etykietę.

55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd
ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa dziękuję za informację, w tej sytuacji, podaj proszę numer tego zamówienia.
😉 oki już widzę, skonsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika W tym samym momencie edytowałem poprzednią wiadomość 😉 Jest już wszystko podane.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa w sprawie przesyłek w zamówieniach nr  55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39, to przewoźnik odrzucił przesyłki, najprawdopodobniej był to chwilowy problem, ponieważ jeszcze w tej samej minucie udało się je utworzyć. Natomiast dzisiejszy problem, tak jak napisała Ola, został skierowany do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@la_nika dzisiaj ten sam problem - dla zamówienia numer:

9f146b70-72eb-11ed-9dac-81aef9c5ad7d

Jedna etykieta się wygenerowała przez Nadaj wiele, natomiast dwie pozostałe musiałem znów generować ręcznie.
 
inpost.png
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Bardzo dziękuję za sygnał, zgłoszę tę sytuację do Działu Technicznego 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Jeśli chodzi o zamówienie numer 9f146b70-72eb-11ed-9dac-81aef9c5ad7d, to problem jest dokładnie taki sam, jak w przypadku zamówień 55b11430-71ae-11ed-be6e-4fce1ca527cd i nr ae6aece0-71d1-11ed-806f-fda854279e39. Z systemu wynika, że te trudności były chwilowe i udało Cię nadać zamówienie prawidłowo. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów