anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie na 3 produkty - każdy z innym cennikiem dostawy

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałem zamówienie na od klienta na 3 produkty - każdy z innym cennikiem dostawy.

Dwa produkty smart, jeden bez smarta.

W zakładce zamówienia nie ma możliwości wygenerowania etykiety - nie ma przycisku przesyłka. W menadżerze przesyłek inpost też pusto. Według mojej wiedzy powinienem mieć dwie etykiety smart.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

K0RYBUT W managerze Inpost po wygenerowaniu pierwszej przesylki zmień sortowanie na ,,wygenerowane ,, postępuj tak do uzyskania odpowiedniej ilości etykiet ,

oznacz moderatorów

Lucky_Luck10
#7 Wielbiciel#

W managerze przesyłek nic nie ma po imporcie pustka.

W panelu zamówień allegro nie ma przycisku przesyłka

Jest komunikat 

Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym.

Nic z klientem nie ustalałem.

Mam dwie przesyłki smart i trzecią z opcją dostawy za 13 zł.

W zamówieniu opłata za przesyłkę wynosi 8 zł.

W ustawieniach mam że koszty się sumują a klient nie ma prawa wpisać kwoty przesyłki.

Coś tu nie gra.

Bo powinny być dwie smart + 13 zł

A smartów w ogóle się nie da zrobić i zamiast 13 jest 8

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Lucky_Luck10
#7 Wielbiciel#

I co z tym mam zrobić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lucky_Luck10 Postaram się pomóc, ale podaj mi prosżę o które zamówienie dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#
Zamówienie bdb06c93-4075-11ec-b57f-1525e555df95 na koncie K0RYBUT
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@K0RYBUT Jeżeli z zakładce zamówienia masz informację "dostawa i koszt ustalane ze Sprzedającym" to znaczy, że nie było wspólnej metody dostawy między tymi ofertami i nie jest to zamówienie w ramach Allegro Smart. W takiej sytuacji Kupujący powinien wpisać kwotę ustaloną z Tobą. Jeżeli tego nie zrobił, powinniście w takiej sytuacji ustalić między sobą jak rozwiążecie tę sytuację. Kupujący może dopłacić za dostawę lub złożyć zamówienie inaczej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Ale gdyby kupił oddzielnie miałby dwa smarty i jedną przesyłkę do opłacenia, a tak albo musi zapłacić za trzy albo kupić pojedynczo. Bez sensu

oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

I jeszcze jedno - w ustawieniach kupujący nie ma możliwości wpisania kwoty dostawy. Pole jest odznaczone, a koszty dostawy mają się sumować. Jeżeli to nie był smart powinno się zsumować za trzy przesyłki. Nieprawdaż

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@K0RYBUT A posiadas zdjęcie lub zrzut ekranu, które przedstawia to odznaczone pole? Postaram się to wyjaśnić, ale tutaj muszę mieć dowód, że rzeczywiście Kupujący nie mógł wpisać kwoty dostawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

K0RYBUT
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście. Skontaktowałem się z klientem i stwierdził że nie było żadnego smarta. Więc powinno się sumować.

K0RYBUT_0-1636563288649.png

 

oznacz moderatorów