anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zespol allegro nie jest w stanie rozwiazac problemu.

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich,

     Pomimo moich zgloszen i rozmow z okolo 20-30 konsultantami moj problem zwiazany ze sprzedaza niedoreczonego przedmiotu nadal nie zostal rozwiazany. Czy ktos z leaderow zespolowych allegro bedzie w stanie profesjonalnie pomoc?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

nat_not
Moderator
Moderator

@wojfa2m Jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi swojej sprawy, możesz zgłosić reklamację. Napisz o tym w korespondencji, którą prowadzisz z konsultantem. 

Widzę, że korespondencja nr 15761245 jest w toku i obecnie czekamy na zaksięgowanie przez PayU pieniędzy na Twoim saldzie, żeby zwrot był możliwy. Jeśli w problem zaangażowany jest operator płatności, sprawa wymaga dodatkowych konsultacji, co może mieć wpływ na czas jej trwania. Wkrótce otrzymasz wiadomość w tej sprawie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

Szanowna Pani,

      Na jakie ksiegowanie oczekujecie Panstwo skoro przelew wrocil sie juz dwukrotnie pomimo wskazowek zespolu allegro?

      Odsyla mnie Pani do punktu w ktorym wlasnie wskazano zle postepowanie w zgloszeniu 15761245. Prosze jeszce raz dokladnie zapoznac sie z tematem bo widze ze nie uczynila Pani tego w sposob prawidlowy.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@wojfa2m Konsultantka odpisuje na bieżąco w korespondencji nr 15761245. Dziś otrzymałeś już dwie wiadomości. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą obsługi, poinformuj ją o tym.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@nat_not: Dla wiadomosci innych rowniez dzisiaj dwie a w sumie 26 (od 30 maja 2021) do tego ponad 15 rozmow na czat allegro i dalej problem nie jest rowiazany. Tu nie chodzi o kontakt a skuteczne rowiazanie tematu ale moze postrzegamy inaczej rzeczywistosc.

 

Probuje Pani zyskac  ponownie na czasie reklamacja a temat juz dawno powinien zostac rozwiazany bo trwa ponad miesiac.

 

 

 

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

A na czym polega problem?

Napisz bo my inni użytkownicy też chcielibyśmy wiedzieć na przyszłość co i jak.

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

Jasne nie ma problemu o to historia:

 

1. Kupujacy nabywa przedmiot, oplaca.

2. Wysylam pod wskazany adres, przesylka wraca sie do mnie jako nieodebrana

3. Probuje skontaktowac sie z kupujacym: telefon, poprzez allegro - bezskutecznie, telefon wylaczony, na allegro rowniez brak odpowiedzi.

4. Kieruje sie zatem do allegro aby zwrocic srodki za przedmiot do kupujacegio pomniejszone o kwote wysylki - poniewaz nie jest to moja wina ze kupujacy nie odebral przedmiotu.

5. Od tego momentu zaczyna sie problem z tego watku.

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

Kolejna rozmowa telefoniczna 10.06, mialo byc oczekiwanie 2 dni na odpowiedz w sprawie tego problemu od Was i dalej nic!

Zamawiam kolejna rozmowe.

oznacz moderatorów

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@wojfa2m  ale z czym Ty  masz problem?

Kupujący kupił ? Kupił

Zapłacił? Zapłacił

Paczka wróciła - no trudno.

Napisz przez allegro wiadomość do kupującego a paczke odłóż na połke i niech czeka. Jełli klient nie odstąpił od umowy to produkt nadal jest Jego wlasnością i nie masz podstawa do zwrotu wpłaty.

Napisz wiadomośc i poczekaj na decyzje kupującego. Byc moze jest chory i skontaktuje sie za tydzień lub dwa i poprosi o ponowne wysłanie przesyłki lub tez poda numer rachunku do zwrotu wplaty.

Dopuki klient nie odsąpi od umowy paczka nawet jeśli wóciła nadal jest Jego wlasnością. Ja w taki przypadku pisze do klienta zapytanie, odkladam paczke na półke i spokojnie czekam na decyzje klienta.

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_  Instruujesz mnie jak osobe bez rozumu. Otoz wiadomosci do kupujacego poszly juz miesiac temu. Allegro pobralo prowizje od sprzedazy nie jestes strona w sprawie aby rozwiazac ten problem.

 

Czy jakis team leader czyta te watki?

oznacz moderatorów

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@wojfa2m  nie jestem stroną lecz mam przynajmniej kilka takich odłożonych paczek i nie robie tragedii tylko czekam na kontakt ze strony kupujących

Klient zapłacił za towar- allegro pobrało prowizje. Ty masz pieniądze. Paczka czeka.

Piszesz na forum wiec pisze Ci moje zdanie na dany temat. Jak dla mnie to chciałbym mieć tylko takie problemy 🙂

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_: czytanie ze zrozumieniem poraz 2, pisze: nie ma kontaktu z kupujacym w zaden sposob nawet allegro nie ma z nim kontaktu 😞

No wlasnie pobralo prowizje ale czy slusznie? nie sadze skoro przedmiot jest nie doreczony a wiec i nie sprzedany.

Kazdy ma jakies problemy ale tu problem ma allegro z kupujacym i tego sie trzymajmy.

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@wojfa2m  

1 Przedmiot został sprzedany - do zawarcia umowy dochodzi w momencie kiedy klient kliknął kup teraz i zapłacił 

2 NIe masz odstąpienia od umowy wiec przedmiot nadal jest własnością klienta

3) Mogło sie wydarzyć milion różnych rzeczy - choroba/pożar/wypadek lub inne i klient nie ma możliwości ani odbioru ani kontaktu. A skontaktuje sie np za koleujny miesiąc

4) jeśli koniecznie chcesz rowiązac problem wyślij kupującemu pismo listem poleconym na adres z zamówienia lub z formularza allegro. Być moze sie odezwie a nawet jeśli nie to naprawde nie wiem w czym Ci przeszkadza odłozona paczka za która masz zapłacone.

 

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_ 

 

1. Czyli jak 100 klientow zrobi tak samo i allegro pobierze 100x prowizje od takich sytuacji nie ma mozliwosci odzyskania tego wg Ciebie tak?

2. Dlatego chce to anulowac.

3. Wlasnie zeby zakonczyc ewentualne powrot do tematu chce mu zwrocic srodki.

4. Z calym szacunkiem ale nie bede ponosil kolejnych kosztow z wlasnej kieszeni. Naprawde wierzysz ze jesli nie odebral przesylki odbierze list? Bedzie podwojne AWIZO i powrot. Przeszkadza mi w tym ze jestem zablokowany z ponownym wystawieniem tego samego przedmiotu.

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@wojfa2m  jest możliwośc odzyskania prowizji jeśli jest kontakt z klientem.

W przypadku braku kontaktu zgodnie z prawem umowa zostala zawarta, klient zapłacil i towar pozoostaje Jego własnoscią.

Jełsi klient sie skontaktuje za jakiś czas i odstąpi od umowy wówczas Mu oddasz wpłate i jednoczesnie odzyskasz prowizje. Na ten moment sprzedałes przedmiot. 

Allegro naliczyło prowizje a Ty masz pieniądze które wpłacil kupujący.

Teraz jest ruch kupującego.

Sprzedałeś produkt- masz pieniądze wiec mozesz spokojnie czekac na kontakt. Po co nagle sie wyrywasz z jakimiś zwrotami wpłat jeśli nie wiadomo czy klient sobie takiego zwrotu wplaty życzy.

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_: podaj mi za regulaminem allegro jaka jest definicja: "mozesz spokojnie czekac na kontakt."?   Ile to jest 14 dni, kwartal a moze 5 lat?

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_: Koncze tez z Toba dyskusje gdyz oczekuje klarownych decycji allegro albo cos w stylu: "Bardzo Pana przepraszamy za tak dlugi czas rozwiazania tego problemu ale problem zostal rozwiazany". Narazie mamy tylko watek dyskusji oraz odsylania mnie ciagle do punktu wejscia a nie o to tu chodzi.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@wojfa2m Jeśli sprawa jest nadal aktualna kontynuuj proszę korespondencję z nami w sprawie numer 15761245. Ostatnią informację od nas otrzymałeś 10 czerwca i od tego dnia nie otrzymaliśmy od Ciebie nowych wiadomości. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_no naprawde idzie zalamac nad wami rece... 

Jak mam wysylac Wam wiadomosci kolejne skoro z konsultantka umowilismy sie na kolejna rozmowe po 48h od Waszej wiadomosci do kupujacego. Mieliscie zadzwonic do mnie i co? i nic. Nagrywacie rozmowy wiec radze zrobic odsluch co bylo ustalone z konsultantka.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wojfa2m przeczytałem to wszystko i nie za bardzo kumam 😞 przecież możesz oddać kwotę pomniejszoną o koszty wysyłki wystarczy że edytujesz kwotę 🙂

fgf.jpg

i wpisujesz 138 i tyle zwracasz 🙂

fff.jpg

Albo nie wszystko piszesz 😞 Wyślij maila że rozwiązujesz umowę z powodu nie odebrania paczki i braku kontaktu, zwróć kasę, wystąp o zwrot prowizji i sprzedaj towar ponownie, allegro Ci nie jest do tego potrzebne 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów