anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoś oferty do Allegro Smart! Week

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Sprzedajesz na Allegro? Zachęcamy Cię do wzięcia udziału w akcji promocyjnej Allegro Smart! Week

Dzisiaj, 14.09.2020 r., od godziny 15:00 czekamy na Twoje zgłoszenia.

900x300.jpg

Jak dodać ofertę do Allegro Smart! Week?

  • Przejdź do zakładki Moje oferty
  • Kliknij [Akcje] przy ofercie, którą chcesz zgłosić
  • Wybierz kampanię: Smart! Week 28.09 - 4.10 lub Smart! Week 28.09 - 4.10 - Lista.

Udział w kampanii to dla Ciebie szansa na wypromowanie własnych ofert i pozyskanie nowych klientów. O Allegro Smart! Week informujemy w mediach oraz na naszych stronach.

Wydarzenie będzie się odbywać w dniach 28.09-4.10. 2020 r. Przez tydzień klienci będą mogli kupować w tysiącach ofert z obniżoną ceną i darmową dostawą Allegro Smart!

Co konkretnie zyskasz?

Zakwalifikowanie do udziału w Allegro Smart! Week gwarantuje:

  • specjalne oznaczenie Smart! week na listach ofert i w samej ofercie,
  • możliwość prezentowania ofert w atrakcyjnych miejscach na stronach Allegro i stronach Strefy Okazji,
  • szansę na dotarcie do kupujących w mailingach informujących o akcji,
  • możliwość nałożenia limitu zakupu towaru na kupujących w ramach danej oferty.

Prócz tego, w zależności od wybranej kampanii, Smart! Week 28.09-4.10 lub Smart! Week 28.09-4.10 - Lista, uzyskasz zwrot części prowizji od sprzedaży oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w ofercie wyróżnionej i opcję Wyróżnienia. Za wszystkie oferty zgłoszone i zakwalifikowane do kampanii nie pobierzemy opłaty codziennej oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w Strefie Okazji. 

Szczegóły znajdziesz w tym artykule i Regulaminie Allegro Smart! Week.

Nie czekaj, dołącz do Allegro Smart! Week już teraz!

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

Picccola
#1 Nowicjusz#

Witam 

Mam pytanie co do promocji smart week.Jaka kwota jest zwracana prowizij allegro bo pisze 10% to znaczy ze 100 % procent 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Picccola W regulaminie zamieściliśmy pomocną tabelę:

photo.jpg

Najistotniejesze jest, żebyś zwrócił uwagę na informację o średniej cenie sprzedaży w ofercie. Oraz, w przypadku kampanii Smart! Week 28.09-4.10 - Lista, że zwracana jest prowizja naliczona powyżej stawki określonej na przedmiotowej Liście Towarów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

@nat_not Możemy prosić o odpowiedź w postach o problemy z funkcjonowaniem integracji z InPostem??

oznacz moderatorów

VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

A może coś na temat awarii importu allegro>inPost ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VELADOroof @FutuStal-pl W tym wątku wyjaśniamy co się dzieje.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Rosinni_PL
#8 Zapaleniec#

Czytam czytam i wyczytać nie moge , czy prowizja jest standardowa ( jak przy zwykłej sprzedaży ) i czy wzięcie udziału wiąże sie z dodatkowymi kosztami ( jak przy wyróżnieniu ? ) 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Rosinni_PL 

1) Prowizja jest standardowa, ale otrzymujesz częściowy zwrot jak w tabelce, którą wyżej podesłała @nat_not 

2) Nie ma opłat dziennych, płacisz ewentualnie za promowanie w zależności od przyznanego rabatu, jak wyżej w tabelce

Jeśli dobrze widzę, jest taka sama zasada co przy akcji 0,5% prowizji.

Pobierają prowizję jak dotychczas, ale dostajesz tyle % zwrotu co w tabelce z listą towarów w kolumnie Prowizja.

Przykładowo, masz wypromowaną ofertę i ustalasz cenę jak w arkuszu.  Zwracają Ci z tego 100% - x% (gdzie x to procent prowizji w tabelce)

  • sprzedajesz przedmiot za 100zł i masz to wypromowane
  • prowizja w kategorii wynosi 10%
  • na liście towarów prowizja dla tego przedmiotu wynosi 0,5% (jeżeli ustalisz cenę jak w arkuszu)
  • po sprzedaży pobierają prowizję 10zł
  • spełniasz warunki zwrotu 100%, ale dostajesz 100% - prowizja według arkusza
  • z powrotem dostajesz 10zł - 0,5zł

Tak to przynajmniej wyglądało w poprzedniej akcji, w której brałem udział.

W poprzedniej akcji sprzedawałem przedmiot w sugerowanej przez nich cenie 71,64zł z prowizją 8% (5% + wyróżniona 3%).

Prowizja wyniosła mnie 5,74zł, z czego zwracali mi 5,38zł, czyli płaciłem 0,36zł prowizji od sprzedaży.

Jedyną opłatą tutaj byłoby promowanie, ale na szczęście miałem darmowy pakiet 😄

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

A co z ofertami wielowariantowymi gdzie opłata za wyróżnienie to 5,90 zł .

Jak będzie rozliczany zwrot? @nat_not . Rozumiem iż cały uzyskany rabat zostanie przeznaczony na opłaty za wyróżnienie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Kwotę, którą wyliczymy jako zwrot w postaci pakietu wyróżnień, podzielimy przez 19 zł. To jest benefit za udział w akcji i niezależnie od kategorii, w której wystawiasz ofertę, otrzymasz od nas wyróżnienia o wartości 19 zł.

W zależności od % udzielonego rabatu, otrzymasz zwrot w postaci wyróżnień lub zwrot środków na biling. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sandacz40
#2 Obserwator#

Jaka jest dodatkowa opłata/prowizja za smartweek, czy oferta będzie później dostępna bez strefy okazji? czy nadal jest tak że to one-way, i póżniej oferta do zakończenia?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sandacz40 Za wszystkie oferty zgłoszone i zakwalifikowane do kampanii nie pobierzemy opłaty codziennej oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w Strefie Okazji. Uzyskujesz również benefity, o których więcej dowiesz się z regulaminu. Po zakończeniu kampanii oferty nie kończą się automatycznie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not do kiedy jest czas na zgłoszenie?

Jak wygląda obniżka ceny? Załóżmy, że chcę wystawić 1 przedmiot i obniżyć jego cenę o 5% od dotychczasowej. Czy mam to sobie jakoś sam wyliczyć czy w momencie gdy będę chciał dodać ten produkt do tej akcji to Allegro samo podpowie już cenę? Ta obniżona cena zaczyna obowiązywać dopiero w czasie trwania tej promocji, tak? Nie wcześniej, w momencie zgłoszenia takiej aukcji do promocji?

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte 

Allegro nie podpowie Ci ceny, zgłaszając ofertę do akcji masz tylko okienko z polem na wpisanie swojej ceny, musisz wyliczyć.

Cena, którą wpiszesz przy zgłoszeniu będzie obowiązywać tylko w czasie trwania akcji promocyjnej, ja już zgłosiłem swoje, zostały zaakceptowane i cena się nie zmieniła, luzik.

Jak wejdzie smart week, Twoja aktualna cena będzie przekreślona po wejściu w ofertę - nie pamiętam czy w wyszukiwarce widać przekreśloną cenę, w artykule nie piszą o tym. Ceny w ofercie nie zmieniasz, zgłosisz tylko ofertę do akcji z proponowaną przez Ciebie ceną, w czasie trwania akcji będzie ona widoczna, a po zakończeniu wróci do normy

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Oferty możecie zgłaszać do 03.10.2020 do godziny 23:59.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Drukant_reklama
#8 Zapaleniec#

Sprzedaję produkty poniżej 40 zł. Czy kampania obejmuje takie przedmioty? Co jeżeli klient dokona zakup poniżej 40 zł? Czy prowizja za wysyłkę będzie również zwracana?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Drukant_reklama  Tak, kampania obejmuje przedmioty z niższą ceną. Regulamin nie przewiduje zwrotu prowizji od kosztów wysyłki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Drukant_reklama
#8 Zapaleniec#

To chyba regulamin jest niespójny z definicją prowizji w regulaminie głównym Allegro. W załączniku 4 regulaminu w części III. "Prowizje od sprzedaży" w punkcie 2. jest napisane "Wysokość prowizji zależy od ceny końcowej Towaru oraz kosztów dostawy jaką wybrał Kupujący". Jeżeli w regulaminie Allegro Smart! Week jest mowa o Zwrocie prowizji Allegro to dotyczy to całej prowizji również od wysyłki. Proszę o wskazanie w którym punkcie regulamin nie przewiduje zwrotu prowizji od kosztów wysyłki?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Drukant_reklama Skonsultowałam tę sprawę ponownie i otrzymałam informację, że rabaty naliczamy od kwoty, która pojawia się w historii rachunku. Z tego powodu w regulaminie kampanii nie ma rozdzielenia prowizji na tę od ceny przedmiotu i tę od wysyłki. Kwota jest traktowana całościowo, tak jak to opisałaś.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

PoltexBHP
#9 Pomysłodawca#

Proszę mi powiedzieć czy dobrze myślę 🙂 

Średnia cena sprzedaży produktu wynosi 71,08zł. Obniżam ją o minimalny poziom 5% czyli do kwoty 67,53zł. Normalna prowizja w tej kategorii to 10%, czyli na rzecz allegro pobierana jest kwota 6,75zł, natomiast dla mnie do zwrotu jest 10% z 6,75zł czyli 0,67zł?

oznacz moderatorów