anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zle naliczony Smart

OUTLECIAK
#9 Pomysłodawca#

Witajcie, Przychodzę do Was z pytaniem co zrobić w sytuacji kiedy w zakładce "zamówienia" widzimy że zamówienie zostało zrobione w ramach darmowej dostawy z usługą SMART, a na stronie przewoznika wchodzi normalnie opłata za tego typu przesyłkę. Dodam że nigdy nie miałem z tym problemu i smart wchodził normalnie, tak teraz co jakiś czas pojawia się sytuacja gdzie za zamówienia z wybraną opcją allegro smart nalicza mi się opłata.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

BEElash
#8 Zapaleniec#

Witaj, My mamy to samo co jakiś czas. Wysłalismy klientowi przesyłke na nasz koszt ale zgłosilismy reklamcje do inpost. Było takich przypdków kilka i inpost nie uznaje reklamcji. Wszystko im opisaliśmy ze screenami. Teraz podczas takiej sytuacji anulujemy zamówienie bo nie chcemy płacić za klientów. 

oznacz moderatorów