anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zleconą przez Ciebie wypłatę środków bank zwrócił na Twój rachunek.

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Żadne dane nie były zmieniane. Do tej pory przelewy dochodziły.

Bank twierdzi, że żadnego przelewu nie odesłał.

Co się dzieje ?

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Wskaż proszę w regulaminie zapis, zgodnie z którym konieczna jest dodatkowa weryfikacja w sposób podany w artykule.

W niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna będzie jeszcze dodatkowa weryfikacja w PayU. Jeśli zajdzie taka potrzeba, firma poprosi Cię wtedy o uzupełnienie dodatkowych danych (imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL) oraz dostarczenia skanu dokumentu tożsamości. Mail wysyłany jest przez PayU z adresu service@payu.com. Aby bezpiecznie wysłać kopię dokumentu postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi w mailu.

Zwróć też uwagę, że wcześniej informowaliście autora wątku, że to bank zwrócił przelew, a autor tu pisze, że bank żadnego przelewu z PayU nie otrzymał.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Tydzień temu było dobrze, a teraz niby co ? Jaki jest powód żądania kolejnego przelewu weryfikacyjnego ?

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Jedyny powód jaki widzę to to, że kończę tu współpracę i zakończyłem wszystkie swoje aukcji. Za to robicie problemy z wypłatami. Problem wystąpił dosłownie na drugi dzień po zakończeniu przeze mnie aukcji.

Dziękuję za utwierdzenie mnie w decyzji, że współpraca z tym portalem mija się z celem. Niech to będzie przestrogą dla innych. Zanim okażecie chęć odejścia i zakończycie swoje aukcje - wypłaćcie swoje pieniądze z konta Allegro.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Nie potraficie wypłacić pieniędzy z Payu to niech ktoś zapieprza z buta na pocztę lub do banku i osobiście dokona wpłaty na moje konto ( dane macie na moim koncie Allegro ).

Co tu się **piiip**ziela ?

Kolejny raz pieniądze wróciły na Payu, a na kontakt mailowy nikt z Allegro nie raczy odpisać. Jak to się ma do karania sprzedawców za nieterminowe odpowiedzi, chociaż sami macie nas w dupie ?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mac20ek00 odwołam się do wczorajszej wiadomości od naszego pracownika:

"dziękuję za wiadomość.

Mam adnotację od PayU, że należy dosłać skan lub czytelne zdjęcie brakującego dowodu tożsamości."

Prześlij skan, aby otrzymać pieniądze.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Z jakiej okazji mam wam wysyłać zdjęcie dowodu ?

Nie mam zamiaru tego robić.

I dlaczego mam blokadę możliwości wypłaty ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mac20ek00 Godzinę temu otrzymałeś wiadomość mailową od nas w sprawie odblokowania wypłat, więc proszę o odpowiedź na nią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Dostaliście zdjęcie dowodu a możliwość wypłaty nadal zablokowana.

Czekam na konkretną odpowiedź co się dzieje i jak mam wypłacić pieniądze.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mac20ek00 nie widzę od Ciebie odpowiedzi w systemie na wiadomość:

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Mam adnotację od PayU, że należy dosłać skan lub czytelne zdjęcie brakującego dowodu tożsamości."

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Nie wiem w czym macie problem.

W związku z tym zleciłem zwrot pieniędzy kupującym i będę wnioskował o zwrot prowizji. Mam nadzieję, że to nie będzie problem i zarówno kupujący jak i ja odzyskamy pieniądze ?

oznacz moderatorów