anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zleconą przez Ciebie wypłatę środków bank zwrócił na Twój rachunek.

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Żadne dane nie były zmieniane. Do tej pory przelewy dochodziły.

Bank twierdzi, że żadnego przelewu nie odesłał.

Co się dzieje ?

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

kostas11
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 coś się nie zgadzało kasa wróciła na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

No właśnie. Wróciła, a nie powinna.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Mac20ek00 wróciła to dobrze , mogły środki nie dotrzeć do Twojego banku i stąd brak informacji . 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Mac20ek00 jeśli kasa wróciła to spoko . Pewnie coś nie zadzialało jak należy . Spróbuj ponownie i jeśli wtedy wrócą trzeba będzie głębiej się przyjrzeć .

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

"

Czekamy na weryfikację Przelewy24

Aby się zweryfikować, musisz wykonać przelew i uzupełnić swoje dane osobowe."

"Czasowo zablokowaliśmy możliwość wypłaty środków. Nie udało się wypłacić środków na podane dane do wypłat"

Mam Payu, żadnego przelewy 24 nie chcę.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Nie mam możliwości spróbować ponownie, bo wypłaty są zablokowane.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 Jeśli nie masz środków w Przelewy 24 tylko w PayU, to Przelewów 24 weryfikować nie musisz. Wypłaty masz zablokowane, ponieważ bank zwrócił pieniądze, tak dzieje się zawsze po nieudanej wypłacie.  Skontaktuj się z bankiem i wyjaśnij to, jeśli numer konta jest poprawny i konto nie jest zamknięte, poproś Allegro przez formularz o odblokowanie wypłat; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Dzięki.

Napisałem do Allegro, zobaczymy co z tym zrobią.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Może łaskawie ktoś z Allegro wytłumaczy co się dzieje ?

Do tej pory nie mam, żadnej z tych dwóch kwot na swoim koncie w banku, na koncie Payu w Allegro też jest 0zł.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mac20ek00 Widzę tutaj w sumie trzy wypłaty, więc o które dokładnie chodzi? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Jedna z nich wróciła na konto Pauy i zlecona została ponownie, więc są to w zasadzie dwie wpłaty od kupujących, których do tej pory nie mam w banku.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Tam 28.07.2020, 10:03 masz anulowaną tę pierwszą.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Kuuur...a ALLEGRO co wy odpieprzacie ? Znowu przelew wrócił na wasze konto Payu ?

Gdzie wy wysyłacie te pieniądze ? Do tej pory wszystko było oki, teraz nagle dane nie pasują ???

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mac20ek00 Przede wszystkim proszę, żebyś skontaktował się ze swoim bankiem w tej sprawie, ponieważ - zgodnie z informacją mailową, którą od nas otrzymałeś - to Twój bank zwrócił do nas przelew. 

Czy Twoje konto bankowe nie zostało zamknięte? 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Odpowiedź z banku jest jedna:

"Nie było żadnej próby w ostatnim tygodniu przelewu z Allegro na Pańskie konto, nie zwróciliśmy też żadnej wpłaty. Nie ma Pan również żadnych blokad na koncie".

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Allegro , kombinujcie co jest u was nie tak.

Bank do tego nic nie ma, a wy zatrzymujecie mi środki i powodujecie opóźnienie w realizacji zamówień. Robię scrreny z tego tematu dla klientów.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mac20ek00 Dzisiaj otrzymałeś już od nas wiadomość mailową w sprawie wypłat. Zgodnie z informacjami z tego artykułu, w niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna jest dodatkowa weryfikacja w PayU. W związku z tym operator płatności poprosił Cię o przesłanie dodatkowych informacji. Wszystkie informacje znajdziesz w mailu, który od nas otrzymałeś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ten artykuł to nie regulamin i użytkownik nie akceptuje jego treści korzystając z Allegro. Akceptuje jedynie postanowienia regulaminu. Posługiwanie się w tym przypadku artykułem Pomocy jest nadużyciem ze strony Allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Jako prawdziwy ekspert w dziedzinie regulaminów i przepisów, doskonale wiesz, że w regulaminie Allegro znajdują się stosowne zapisy. W swojej poprzedniej wypowiedzi wskazałam jedynie miejsce, gdzie autor tego wątku może znaleźć właściwą informację w tej sprawie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów