Zgodnie z tym, co pisała @nat_not, Kupujący po 14 dniach od rozpoczęcia dyskusji po raz pierwszy jest pytany o to, czy jego problem został rozwiązany. Wybranie opcji “Jeszcze nie” powodowało do tej pory oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej.
Kupujący często nie zdawali sobie sprawy z konsekwencji tego ruchu. Dlatego zmieniliśmy ten mechanizm. Od jutra kliknięcie “Jeszcze nie” przeniesie Kupującego do Dyskusji, gdzie sam podejmie on decyzję o dalszych jej losach.
Mamy nadzieję, że przyczyni się to do lepszej komunikacji między stronami. Dzięki za Wasz wkład w udoskonalanie Allegro.
Sprzedawcy też powinni mieć możliwość otwarcia dyskusji o ile kupujący nie wywiązuje się z płatności i nie ma z nim kontaktu .To samo przy otrzymaniu negujących opinii ,klient powinien przedstawić powód takiej oceny .
Szanowna Pani ,
Komunikację z Klientem można poprawić dopiero wtedy gdy Klient Jest Klientem a nie wytworem elektronicznej wyobraźni. Poziom weryfikacji użytkowników (Klientów) przez allegro jest zerowy. Allegro w ogóle nie jest zainteresowane ochroną sprzedających przed zabawową wersją kupujących bo im to nie przeszkadza. Przecież allegro w ten towar nie inwestuje, w przygotowanie ofert też nie, za wystawienie płaci kupujący, to czym ma się martwić allegro. Przecież jak "kupujący" poklika sobie dla zabawy w licytacjach to allegro za wystawienie nie zwraca. Na koniec jeszcze taki bot będzie miał możliwość wystawienia negatywnego komentarza .
Mechanizm, o którym Pani wspomina jest tak dalece jednostronny i upokarzający nierzadko, że aż trudno się odnieść do tego dobra które mieliście okazję WDROŻYĆ - chciałoby sie rzec - REWELACJA.