@pikus1605 Ty widzisz na jakim etapie jest zwrot trwa do koło 3 dni roboczych :
Widoczne w zakładce zwroty mogą mieć różne statusy, w zależności od tego, co dzieje się ze środkami:
- oczekujące - status chwilowy, zwrot oczekujący na zlecenie, sprawdzamy poprawność danych do zwrotu
- w realizacji - zwrot w realizacji, w tym statusie obciążamy środki sprzedającego (jeśli nie ma pieniędzy to czekamy na pojawienie się środków) i zlecamy zwrot do operatora płatności
- zwrócone - środki zostały zwrócone kupującemu (jeśli był to zwrot na instrument płatniczy, to środki zostały przekazane przez operatora płatności do banku kupującego, na jego kartę lub spłacony został limit)
- częściowe - zwrot częściowy; status taki może wystąpić, gdy zwracana jest wpłata i dopłata, ale tylko jedna z tych dyspozycji zostanie zakończona (na przykład z powodu braku środków w Allegro Finanse)
- niezwrócone - status nadawany w sytuacji, gdy nie udało się zlecić zwrotu (na przykład z powodu braku środków w Allegro Finanse).
Klient powinien dostać powiadomienie dotyczące zwrotu i informację o sposobie przekazania środków.
Kupujący otrzyma zwrot środków:
- na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
- na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
- na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας