anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#7 Wielbiciel#

Witam. Co sądzicie? Kupująca nie dostosowała się do aukcji. Dostała towar losowy. Jestem osobą prywatną. Po komentarzu negatywnym zażądała zwrotu. Bardzo złośliwa kobieta .. W opisie o sprzedającym jest zawarta informacja aby przemyśleć zakup bo nie przyjmuję zwrotu jest również inf żeby stosować się do aukcji bo wysyłam towar losowy. Allegro jak zwykle idzie po stronie kupującej a mi narzuca reklamację rękojmi . Jak się bronić skoro kupującej jest wina że nie przeczytała aukcji. Koszt całkowitego zakupu 13+5,90 ... Brak słów. Pomóżcie proszę 😞

Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#18 Luminarz#

Emilus93r jeśli klient płaci nawet 1 grosz to nie ma czegoś takiego jak wysyłka losowa . Jeśli oferujesz gratis do ,,czegoś ... tam ,,to wówczas bonus możesz wysyłać losowo , ale nigdy produkt opłacony . Klientka miała rację i powinieneś przyjąć zwrot i pogodzić się z oceną .

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#7 Wielbiciel#

Tylko że wszystko jest napisane na aukcji.. Gdyby dostosowała się do aukcji nie byłoby żadnego problemu. Po drugie po komentarzu zwrot towaru ?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#14 Krzewiciel#

@Emilus93r  Czyli Twoim zdaniem powinna zaakceptować  działania bezprawne?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#11 Animator#

Klient ma zawsze rację , nawet jak nie ma racji . Zapamiętaj to . Komentarz negatywny może wystawić bez powodu , dla kaprysu ,a ty z tym nic nie zrobisz . Takie są realia  

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#20 Guru#

@Emilus93r reklamację musisz przyjąć i allegro ma rację, ale nie musisz jej uznać, odpisz na maila że wszystko wysłane zgodnie z ofertą i reklamację odrzucasz, inaczej nie dadzą Ci żyć, zwrotu jako osoba prywatna nie musisz przyjmować. 

________
Κώστας
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#7 Wielbiciel#

Allegro twierdzi ze reklamacja o rękojmi. 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#20 Guru#

@Emilus93r to to samo jest reklamacja z tytułu gwarancji i rękojmi ciebie tyczy rękojmi 🙂 Odpisz na pismo reklamacyjne i przedstaw allegro w dyskusji i będzie git, jak nic nie zrobisz możesz mieć blokadę.

________
Κώστας
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

Moderator
Moderator

@Emilus93r W ofercie zaznaczyłaś:

"UWAGA WE WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO PROSZĘ PODAĆ DATY JAKIE PAŃSTWA INTERESUJĄ. PROSZĘ RÓWNIEŻ O PRZESTRZEGANIE AUKCJI W PRZECIWNYM RAZIE ZOSTANĄ WYSŁANE KARTKI LOSOWE".

Kupująca podała w "Wiadomości dla sprzedającego" daty, które ją interesują. Mimo to, wysłałaś jej losowe kartki. W tej sytuacji ma prawo do reklamacji. 

Widzę, że dyskusja w tej sprawie trwa, dlatego proszę, żebyś (zgodnie z treścią wpisu naszego pracownika) zamieściła w niej propozycję rozwiązania tego problemu.

   Natalia
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#15 Entuzjasta#

Z tego co się orientuję, wysyłka losowa jest niezgodna z regulaminem, tak samo jak słowa HIT w tytule, itp. i mogą Ci pozamykać takie oferty (mi zamykali oferty z wysyłką losowego koloru mimo notatki, że w przypadku braku info do sprzedającego z wyborem koloru, wysyłam losowo). Nie wiem jednak co w Twoim przypadku, ale zakładam, że jedyną wiadomością jaką byś dostała z supportu to "wystawienie osobnej oferty do każdej dostępnej kartki", bo Twoje oferty nie określają jednoznacznie sprzedawanych przedmiotów.

Mogę się mylić, ale na wszelki wypadek: @_HolaOla_ musimy pomęczyć 😄

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

Moderator
Moderator

@DarkStoorM Podjęliśmy już działania w związku z naruszeniami w tych ofertach.

   Natalia
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Zwrot po komentarzu negatywnym

#9 Pomysłodawca#

Pamiętaj, że regulamin Allegro zabrania sprzedaży losowego towaru więc uważaj, żeby jakiś nadgorliwy pracownik Allegro nie usunął Ci ofert. Ja mam w niektórych ofertach, gdzie jest np. kilka kolorów adnotację, że w przypadku braku wyboru idzie losowo ale klient nie może nie mieć możliwości wyboru. 

Odpowiedz
Ładowanie...