anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji allegro, anulowana płatność

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gravis2115
#7 Wielbiciel#

Witam

Jestem początkującym sprzedawcą na tej platformie, wczoraj spotkałem się z sytuacją gdzie klient anulował transakcję produktu, a za chwilę opłacił go normalnie jako druga transakcja, lecz prowizja i tak została naliczona oraz sztuka z zasobów produktu odjęta. Wykonałem opcję zwrotu prowizji i w dalszym ciągu oczekuje na akceptowanie wniosku, czy jeżeli wniosek zostanie zaakceptowany to sztuka tego przedmiotu automatycznie się doda czy będę musiał sam ręcznie dopisać sztukę więcej do ilości produktu?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kostas11
#21 Demiurg#

@Gravis2115 musisz ręcznie dodać 🙂 automatycznie nie wraca do puli 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Gravis2115 zwrot prowizji otrzymasz po 7 dniach . Ilość szuk musisz samodzielnie edytować .

oznacz moderatorów
Gravis2115
#7 Wielbiciel#

Trochę pochopnie posłuchałem się innych i anulowałem wniosek żeby zrobić go jeszcze raz, że może coś się zawiesiło, lecz nie mogę tego zrobić bo wniosek jest dalej w weryfikacji mimo że w zakładce złożone wnioski jest napisane anulowa. Czy teraz zostanie on uwzględniony czy proces będzie trzeba powtórzyć?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Gravis2115 napisz do allegro i opisz problem rozpatrzą wniosek o zwrot prowizji 

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Gravis2115
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuje za pomoc @kostas11 oraz @mdrogeria 

oznacz moderatorów