anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru a nieodebranie przesyłki przez nadawcę.

MAMY ROZWIĄZANIE!
kornel1634
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kornel1634  Napisz po ludzku z czym masz problem.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

Robiłem zwrot towaru przez allegro wysłałem paczkę i nadawca jej nie odebrał. Jak wygląda sprawa zwrotu pieniędzy? Próbowałem się skontaktować z allegro ale nie ma odzewu zarówno przez czat jak i umawianie sie na oddzwonienie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kornel1634 A, to teraz sprawa jasna, zawsze pisz całymi zdaniami.

Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Nie odbieraj tej paczki, której nie odebrał sprzedawca, a jeśli już odebrałeś, masz prawo domagać się od niego zwrotu kosztów za ponowną wysyłkę.

Jeżeli spór nie przyniesie rozwiązania, a Ty już masz tę paczkę z powrotem, odeślij ją jeszcze raz sprzedawcy i wystąp o zwrot wszystkich kosztów z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@kornel1634 zakup od firmy czy osoby prywatnej ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

Firmy.

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

@kostas11 a jeśli kupił od firmy NA FIRMĘ? hehe

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@exoryna od 1 stycznia to po części bez znaczenie ( zakupy związane z PKD jsą niewielkie ) 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

Jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to mógłbyś nie zabierać głosu. Dodałeś dwie odpowiedzi z których nic nie wynika.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, jest coś takiego. Kupujący może odstąpić od umowy i nie musi odbierać.

A jeśli kupujący zrobi zwrot i sprzedawca nie odbierze, to ten sprzedawca ma spory problem.

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

Jak może nadawca nieodebrać przesyłki? Jak się takie coś robi?

 

oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

sorry odbiorca. Przejezyczenie

oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@kornel1634 Sprawdź czy paczkę wysłałeś na właściwy adres. Adres do zwrotów jest często inny od adresu rejestracji firmy. 

oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

ok. 

oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

A czy wysyłka na zly adres zmienia coś w kwestii zwrotu?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@kornel1634 oczywiście, nadaj ponownie na poprawny adres, sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do otrzymania paczki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kornel1634  W kwestii zwrotu nic nie zmienia, lecz musisz wysłać raz jeszcze na właściwy adres. A kontaktowałeś się ze sprzedającym w tej sprawie ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kornel1634
#7 Wielbiciel#

Tak. Ale narazie tylko telefonicznie. Póki co bez odzewu. Dzięki za odpowiedź.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kornel1634  Pisz przez Centrum wiadomości, dbający o jakość sprzedaży sprzedawca powinien szybko odpowiedzieć.

tutaj :

https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message

_____________
Kama
oznacz moderatorów