anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błyskawiczna informacja o awariach Serwisu

Kategorie
kupujący
kupujący 871
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
28
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Błyskawiczna informacja o awariach Serwisu

Vryko
#18 Luminarz#

oraz podwieszenie wątku o awariach w widocznym miejscu.

Jako jeden z pomagaczy, uprzejmie proszę o poprawienie mi komfortu pracy w przypadkach (częstych) awarii Allegro. 

Po pierwsze - moderator powinien wiedzieć o w/w pierwszy i dawać stosowny komunikat.

Po drugie - ten komunikat powinien być podwieszony do chwili rozwiązania problemu.

Wtedy, zamiast pisać sto razy do stu pytających ludzi to samo, mógłbym wklejać im link do komunikatu o awarii.

Tylko tyle i aż tyle.

Sołtys.

5 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

+ maila do wszystkich co kupili w tym czasie że przesyłki nie wyjdą do puki nie usuną awarii D

pinsplash
#21 Demiurg#

@Vryko To jest za proste do wprowadzenia...

br.
#21 Demiurg#

No tak doskonały pomysł, tylko  brakuje rozwiązania jak to wprowadzić.

No bo gdy serwis ma awarię  to jak w tym czasie rozsyłać  te powiadomienia?  Gołębiami pocztowymi, czy sms?

A jeśli są  awarie  kilka razy  w ciągu dnia   to  czy chciałbyś  odbierać  co chwila  takie powiadomienia?

Ale  rejestrowanie takich awarii i informowanie  o tym  sprzedających  po fakcie, po naprawieniu,  byłoby potrzebne  bo na pewno ma  to określony wpływ na sprzedaż.

mdrogeria
#21 Demiurg#

to nie jest problem techniczny , to byłaby kryptoreklama dla serwisu . Lepiej jak sprzedawcy mają problem .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

Bardzo dziękujemy za ten pomysł @Vryko. Jako zespół Allegro Gadane staramy się, by w przypadku awarii, informować Was jak najszybciej oraz na bieżąco o problemach i postępach prac przy jej usuwaniu. Stosujemy już wszystkie rozwiązania, o których tutaj piszesz, ale gdybyś miał jeszcze jakieś pomysły na usprawnienia, pisz śmiało 🙂 

Dużo, dużo zdrowia! 

oznacz moderatorów