anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro wymusza opłacanie Allegro smart

Kategorie
kupujący
kupujący 871
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
28
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Dlaczego Allegro wymusza opłacanie Allegro smart

curee
#7 Wielbiciel#

Dlaczego Allegro ukazująca się jako firma nowoczesna, fair i transparentna wymusza niebezpośrednio opłacenie usługi Allegro smart skoro była ona podpisana na miesiąc?
Jako monopolista Allegro powinno bardziej patrzeć na takie detale - osobiście mnie to odrzuca. 
druga sprawa to brak funkcji napisz do nas - albo jest dobrze ukryta. Kolejna rzecz, która raczej mnie oddala od tej firmy. 

5 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@curee Cześć. 🙂 Co masz na myśli pisząc "wymusza niebezpośrednio"? Jeśli wykupiłeś Smarta i opłaciłeś usługę kartą, to płatność będzie się odnawiać zgodnie z Regulaminem. Jeśli wybrałeś inną metodę płatności, to płatność nie ponowi się automatycznie. Możesz w prosty sposób zrezygnować z subskrypcji Allegro Smart tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja

Wszystkie kanały kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt (https://allegro.pl/pomoc/kontakt) lub pod artykułami w Pomocy klikając w ikonkę "Skontaktuj się z nami": 

ko_alka_0-1654782718140.png

curee
#7 Wielbiciel#

Witam, dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o smarta to wykupiłem go na miesiąc na próbę - usługa spodobała mi się jednak nie kupuję aż tak często - chodzi o to że po wygaśnięciu usługi allegro przekazało mi w dziwny sposób, że jest ona nieopłacona - co uważam nie powinno mieć miejsca przy wykupie na miesiąc - poczułem się winny, że nie zapłaciłem. Dziękuję za wskazówki dotyczące sposobu kontaktu z Allegro.

 

POzdrawiam

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@curee Przykro mi, że poczułeś się w ten sposób - oczywiście nie to było naszym zamiarem. W każdej chwili możesz zrezygnować ze Smarta, a jeśli będziesz miał jakieś pytania lub wątpliwości, to daj znać. Chętnie pomożemy 🙂 

Marc_Oz
#11 Animator#

Jest w Twojej opinii sporo racji. Jestem na Allegro od kilku lat i 'smarta' też mam długoterminowego. Był czas, że trudno było mi się połapać w komunikatach zanim dotarło do mnie, że to roboty rozsyłają formułki byle jak formułowane przez pracowników, czyli ludzi. To wygląda trochę tak jakby Tam nie wszyscy przykładali się sumiennie do nauki chodząc wcześniej do szkół. Na Allegro często daje się odczuć brak profesjonalizmu, czy zwykłej, ludzkiej empatii. Jedyna rada to przyjąć, że masz Tam do czynienia z ... maszynami. I od razu lżej 😉

BrickWorkshop
#10 Popularyzator#

Na Allegro nie ma czegoś takiego jak ludzka empatia. Jest empatia jedynie do pieniądza płynącego od coraz bardziej gnębionych podwyżkami Sprzedawców

oznacz moderatorów