anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący musi przesłać zdjęcie produktu przed zwrotem towaru

Kategorie
kupujący
kupujący 875
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
34
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Kupujący musi przesłać zdjęcie produktu przed zwrotem towaru

ANbielizna
#8 Zapaleniec#

Witam, ostatnio przychodzi do mnie wiele zwrotów produktów których opakowania są podarte lub pogniecione (lub jedno i drugie). Chciałbym aby kupujący musiał zrobić zdjęcie produktu przed wysłaniem zwrotu, aby ocenić czy wyrządzone szkody są z rąk klienta czy kuriera.

Gdy przychodzi produkt poniszczony, sprzedający może zwrócić klientowi kwotę pomniejszoną o wyrządzone szkody. Problem w tym że niektórzy klienci nie przyznają się do wyrządzonych szkód. Wtedy sytuacja jest (zawsze) kiepska dla sprzedającego, bo gdy zwróci kupującemu pełną kwotę, traci. Z kolei gdy zwróci kupującemu kwotę pomniejszoną o wyrządzone szkody, kupujący wystawi negatywną ocenę i obniży jakość sprzedaży sprzedającego. Zdjęcia przed wysłaniem zwrotu byłyby dowodem i rozwiązaniem problemu. Dodatkowo nie angażowały by Allegro w niepotrzebne dyskusje między kupującym a sprzedającym.

3 Komentarze
LEW433
#21 Demiurg#

 Zapytam tylko, czy kupujący nie posiadający aparatu do zdjęć mogliby kupować? Może nie posiadający już z góry mieliby pomniejszaną kwotę zwrotu. Sprzedajesz aparaty fotograficzne???🤔

kytorr
#13 Ambasador#

Klient robi zdjęcie a następnie wymiętoli opakowanie i? Pomysł bez sensu no i niezgodny z ustawą. Rozumiem ideę, ale to niewykonalne.

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ANbielizna Dzięki za Twój pomysł, jednak wprowadzenie takiego obowiązku naruszałoby prawa konsumenta do zwrotu zakupu. Nie możemy tego wymagać od kupujących z wielu powodów, a jednym z nich jest przykład, który podał lew (nie każdy musi mieć dostęp do aparatu). Jeśli zniszczone opakowanie zmniejsza wartość produktu, możesz zgłosić reklamację do firmy kurierskiej lub zwrócić kwotę pomniejszoną o wyrządzone szkody w porozumieniu z klientem.

oznacz moderatorów