anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena kupującego

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Ocena kupującego

LUXURE_Bizuteria
#8 Zapaleniec#

Może wrócić do oceniania kupujących. Jakby nie było to byłby jakiś bat  na nich. A tak czasami ręce opadają. Niech inni widza kto kupuje. Jak sprzedający ma negatywy to kupujący nie kupi. Jakby kupujący miał  dużo negatywów to anulowanie zamówienia zwrot gotówki i niech się buja.  Byłoby wiadomo z kim ma się do czynienia.

59 Komentarze
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Allegro ma to gdzieś. Jedyna opcja to sprawa sądowa, którą można wygrać ale rzadko komu się chce. Nie dawno ktoś wrzucał artykuł na ten temat. Jakby tak przysolili paru znowu po te 1300 kosztów sądowych to zaraz by ludzie zaczęli myśleć co piszą. 

Butiktalulla
#13 Ambasador#

ja jestem za tym - aby każdy negatywny komentarz można było poddać pod "sąd Allegrowy"

Oczywiście słuszne negatywy - nikt normalny ( sprzedawca ) nie podda pod osąd - jeśli wie ,że zawalił.

Natomiast złośliwe , konkurencji - należy "sądować".

Jak kupujący nie odniesie się do sprawy - komentarz powinien być od razu kasowany gdyż wiadomo po co był wystawiany

cFiat
#11 Animator#

Mi to ręce opadają, ludzie montują części a jak się okazuje że to nie to jest uszkodzone to mają do nas pretensje że zwrotów nie przyjmujemy. Allegro nawet potwierdziło moje stanowisko a cały hejt i tak został na mnie wylany a nie na "diagnostę". To już nawet ręce nie opadają.

OficjalnyMonorim
#7 Wielbiciel#

Moim pomysłem jest możliwość komentowania kupującego po zakończonej transakcji.
Sprzedawca też ma opinię o kupującym po zakończonej transakcji, ale nie może jej nigdzie wyrazić. Często kontakt z kupującym jest bardzo dobry, kupujący jest rzetelny i uczciwy. Dlaczego więc nie wprowadzić takiej możliwości? 
Kultura zakupów na allegro na pewno by wzrosła.
Allegro dałoby przykład innym serwisom na świecie. Jestem przekonany, że ta możliwość pojawi się na innych portalach wkrótce.

bett1pl
#2 Obserwator#

Sprzedający powinni mieć możliwość oceny kupujących. Zdarzyło nam się już, że kupujący groził nam negatywną oceną, mimo, że podany czas wysyłki jeszcze nie minął. To często prowadzi do niepotrzebnego stresu i nieprzyjemności. Zdarza się również, że podany adres dostawy jest niepełny lub niepoprawny, przez co dochodzi do opóźnień w dostawie lub zwrotów do nadawcy. Mówi się, że klient nasz pan, ale przed niektórmi kupującymi można by było przestrzec sprzedających, którzy często robią, co w ich mocy, żeby paczka przyszła na czas i przepraszają kupujących, a często spotykają się tylko z agresją drugiej strony. Może udałoby się w ten sposób również pozytywnie wpłynąć na poziom konwersacji.

Ziolko39
#21 Demiurg#

@bett1pl Ten temat był tu już poruszany kilkukrotnie na AG > Allegro stale to odrzuca

ares_
#14 Krzewiciel#

@bett1pl Przy ostatnim takim temacie nikt mi nie odpowiedział więc może teraz się uda.

Jak sobie to wyobrażasz w praktyce? Klient otrzymuje negatywne opinie od sprzedających i niby jakie konsekwencje tego miał by ponieść? Sprzedawca nie ma prawa mu odmówić sprzedaży a Allegro na pewno nie będzie blokować możliwości zakupów klientom.

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ares_ A dlaczego Allegro nie miało by blokować kupujących > skoro może blokować sprzedaż po 1-2 negatywach > to tak samo mogło by zablokować kupującego po 2 negatywach🤔

Monika__L
#15 Entuzjasta#

A to dlatego że nie dostaną prowizji od sprzedaży 

 

bett1pl
#2 Obserwator#

@Monika__L masz rację, to pewnie jedyny powód.

oznacz moderatorów