anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja "Anuluj zakup" przed zapłatą

Kategorie
kupujący
kupujący 877
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
36
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Opcja "Anuluj zakup" przed zapłatą

ZibiK30
#18 Luminarz#

Zauważyłem, że owa opcja chyba istnieje, jednak brak jej w miejscu gdzie jest potrzebna, czyli przed dokonaniem zapłaty a po próbie nieudanej zapłaty.

Nie wiem jak wiele osób się myli klikając za wcześnie "zapłać" u mnie się to zdarzyło dwukrotnie a ostatnio bo zapomniałem dopisać w wiadomości i podać kolory jaki ma być do konkretnej rzeczy W zamówieniu są oznaczone w opisach). Najprościej i najszybciej dokonać ponownego zakupu z właściwymi oznaczeniami tak aby wszystko było wraz z zamówieniem. Tak zrobiłem i przeprosiłem za pierwsze zamówienie ale nie mam jak go anulować.

Pozostaje kwestia pierwszego błędnego zamówienia, które nie zostało opłacone a po usunięciu pojawiło się jako przypomnienie 8 dni po złożeniu zamówienia. Nie da się go anulować, są tylko dostępne opcje oceny, dyskusja, opłać ponownie i usuń (raz już było usunięte po złożeniu zamówienia).

Czy brak tej możliwości nie stwarza problemów między innymi dla sprzedawcy, który musi "kisić" towar lub co jeśli nie ma już go, bo sprawdziłem teraz te przedmioty i po kliknięciu w jeden z nich już nie jest w sprzedaży a ja mam możliwość dokonania jego zakupu?

 

12 Komentarze
ZibiK30
#18 Luminarz#

@kostas11 Nie ma potrzeby, ale jest możliwość a tak zrobiłem jak piszesz, zrobiłem drugi zakup z wpisaną wiadomością do sprzedawcy. Tylko to nie jest rozwiązanie. No cóż, to problem sprzedawców. Ja i tak tu nie będę sprzedawał.

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ZibiK30 Jeśli pomylisz się w trakcie składania zamówienia możesz je anulować w zakładce Moje zakupy. Wystarczy, że w szczegółach zakupu klikniesz [anuluj zakup]. Jeśli nie widzisz opcji anulowania, oznaczać to może, że sprzedający wyłączył taką możliwość w swoich ofertach lub zmienił status zamówienia.

oznacz moderatorów