anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków po odstąpieniu od umowy .

Kategorie
kupujący
kupujący 869
inne
inne 170
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
24
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zwrot środków po odstąpieniu od umowy .

mdrogeria
#21 Demiurg#

Witam wszystkich .

Poraz kolejny borykałem się z problemem ze zlokalizowaniem środków przez klienta. Allegro jak wszystkim wiadomo w celu sprawnego przeprowadzenia zwrotu prowizji sugeruje zwrot środków przez system - O.K. ,ale do pewnego momentu ..... Klient wypełniając kartę zwrotu podaje inny numer konta niż ten z ,którego robił przelew przy zakupie czyli w przypadku zwrotu środków przez AF otrzymuje zwrot na inne konto niż podał w formularzu zwrotu .Jesę trafi się na osobę spokojną wszystko się w niedlugim czasie wyjaśni ,ale pociąga to za sobą konieczność interwencji u administratora /CZAS? I DODATKOWE CZYNNOŚCI /. Gorzej jak się trafi na choleryka , wiemy jakie mogą być konsekwencje . 

Sugeruję uniemożliwić kupującemu zmiany konta do zwrotu środków lub uwzględnianie przez system AF zmiany i transfer środków na wskazane konto .

4 Komentarze
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Mam taki zapis w opcjach zwrotów: 

"Zwrot zapłaty odbywa się tą smą drogą, którą  dokonano płatności. Jedynie w przypadku niemożności technicznej dokonania zwrotu w tej formie, wykorzystany zostanie do tego celu podany w oświadczeniu  rachunek bakowy."

Jest on zgodny z treścią ustawy o odstąpieniu od umowy. Jeśli trafisz na myślącego inaczej to wklejasz mu warunki zawartej umowy, jak na razie nie musiałem z tego korzystać.

mdrogeria
#21 Demiurg#

TATLOK niemniej jednak nie rozwiązuje to problemu 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@mdrogeria bardzo przepraszam, że dopiero teraz wracam z informacją, ale już jakiś czas temu wdrożyliśmy zmianę, zgodnie z którą kupującym, którzy chcą zwrócić przedmiot, na formularzu zwrotu podpowiadamy numer konta. Sugerujemy go na podstawie ostatniego zwrotu, wykonanego w ciągu 6 miesięcy. 

Żeby zobaczyć sugestię, kupujący musi w pierwszym kroku formularza wejść w sekcję [Podaj dane konta do zwrotu środków], a następnie w polu [Numer konta bankowego] wyświetlimy mu numer konta użyty do ostatniego zwrotu. Kupujący nie muszą, więc za każdym razem wpisywać numeru konta, dzięki czemu proces zwrotu jest dla nich wygodniejszy, a dla Was sprzedających, to rozwiązanie eliminuje problem potencjalnej pomyłki związanej z numerem konta. 

oznacz moderatorów