anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot bez podania przyczyny zakupu na fakturę

Kategorie
kupujący
kupujący 867
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
22
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zwrot bez podania przyczyny zakupu na fakturę

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jeśli kupujący na fakturę ma zamiar zwrócić zakup , niech to będzie bez podania przyczyny sprzedający w takim przypadku powinien otrzymać odpowiedni wniosek z przyciskami ,, akceptuję ,, nie akceptuję ,, . Sprawdzi sobie czy kupujacy odstępuje zgodnie z ustawą i ostatecznie podejmie decyzję sam . Pozytywna akceptacja ostastecznie umożliwiłaby dokonanie zwrotu systemowo .

Po mojemu byłoby to wyjściem z patologicznej sytuacji .

6 Komentarze
pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria Niestety jest tu haczyk. W takim wypadku Kupujacy będzie myślał : "Allegro popiera moje żądania bo umożliwia taką funkcję. "ZŁY" Sprzedający odmawia mi tego co oferuje Allegro ( to nic że sprzedający działa zgodnie z prawem) to ocenię go negatywnie oraz oznaczę dyskusję jako nierozwiązaną. Czyli albo szantaż ze strony Allegro że masz to przyjąć, albo negatyw i nierozwiązana dyskusja. Aczkolwiek nie mam na chwilę obecną lepszej propozycji niż Twoja.

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplash aktualnie jest to samo , a nawet gorzej . Kupujacy ma udostepniony zwrot z automatu i nikt się nie liczy z tym ,że sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia  . Osobiście dla świętego spokoju nie robię problemów przedsiębiorcom , ale są sytuacje , w których przyjęcie zwrotu niesie za sobą spore konsekwencje finansowe . Dlategoż piszę ,że w dobry świetle widziałbym takie powiadomienie z możliwością akceptacji lub nie takiego zwrotu .

Dawno temu robiłem odsprzedaż produktu z krótką datą / 1,5 miesiąca opisane w tytule i treści oferty / . Zakup i sprzedaż w cenie ...... a szczegóły ......... hulało to bardzo ostro . Gostek zakupił większą ilość na fakturę i odzywa się po ponad miesiącu ,że nie sprzedał i chce zwrócić . Noooooo kochany chcesz zwócić z niewiele ponad tygodniowym terminem ? Zablokowałeś mi towar , który dawno bym sprzedał ? . Oczywiści byl negatyw  ,ale już o nim zapomniałem .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@mdrogeria dzięki za tę propozycję, ale sytuacje, w których Sprzedający może odmówić zwrotu są na tyle sporadyczne, że na pewno nie wprowadzimy systemowego rozwiązania dla wszystkich transakcji. Jeśli Sprzedający rzeczywiście nie chce przyjąć zwrotu, a warunki transkacji spełniają określone warunki, może to wpisać w ofercie we właściwej zakładce i trzymać się tego stanowiska, ale musi liczyć się z możliwymi konsekwencjami. 

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola użyłaś najgorszego "Maćkowego" argumentu. Jest was mało to liczcie się z tym ze dostaniecie po głowie za nie swoje winy 😐. Wiecie że to niesprawiedliwe ( nie tylko ten przykład) ale ponieważ grupa jest niewielka to "olewacie" ..... I jeszcze lepiej : może to wpisać w ofercie we właściwej zakładce i trzymać się tego stanowiska, ale musi liczyć się z możliwymi konsekwencjami.  = jeżeli będziesz działał zgodnie z prawem to możesz za to zostać ukarany i my nic z tym nie zrobimy. Buuu 😔

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Porozmawiam z Maćkiem i w takim razie zrobię sobie spis tych najgorszych argumentów oraz nauczę się ich na pamięć, niemniej nie mogę Ci obiecać, że nigdy ich nie użyję 😉 Tak już całkiem poważnie, przy takiej skali jaką mamy obecnie na Allegro, zasoby koniecznie do przygotowania i wprowadzenia takiego rozwiązania, są po prostu niewspółmiernie wysokie w stosunku do liczby Sprzedających, którzy z takiej funkcjonalności mogliby w ogóle skorzystać. 

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola, ja to rozumiem. I zgadzam się z tym. Wszędzie jest "efekt skali". Czego wam brakuje? Ścieżki/procedur na wypadek czegoś takiego. Aby można było takiemu sprzedajacemu pomóc. I miłego!😀

oznacz moderatorów