anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łączenie zamówień

Kategorie
Kupujący
Kupujący 221
Inne
Inne 39
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
227
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
38
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
23
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
29
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
75
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
83

Łączenie zamówień

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

System liczy zamówienie ze zdublowanym numerem jak niewysłane. Sprzedawca łącząc kilka zamówień w jedną przesyłkę działa na swoją niekorzyść.

Jeśli allegro nie wprowadza tej funkcjonalności bo liczy na wyższe prowizje, to niekoniecznie tak będzie. We wrześniu dwukrotnie połączyłem w jedną przesyłkę 2 smarty (przesyłka zero, prowizja zero). Oszczędność dla allegro, dla mnie jakość w dół. Możliwość łączenia zamówień z poziomu sprzedawcy, to na innych platformach standard.

5 Komentarze
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@akcesoria-net-pl dzięki za ten pomysł - czy mógłbyś uzupełnić, w jakich sytuacjach i w jakim dokładnie celu łączysz dwa różne zamówienia w jedno? I jak często się to zdarza?

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

Klient zamawia jednego dnia dwa smarty np. inpostem. Kiedy wysłałem jedną przesyłką dostałem po statystykach. Kolejne wysłałem w 2 przesyłkach - Wasza strata.

I jeszcze jedno. Jeśli istniałaby możliwość łączenia zamówień nie byłoby zbędnego anulowania zamówień bo klient nie umiał skumulować zakupów.  

annas14-firma
#13 Ambasador#

Często klienci nie orientują się, że kupili dwa produkty od tego samego sprzedawcy. Jeżeli nie połączę takich zamówień, mają prawo czuć się oszukani i odreagować wystawiając negatywna ocenę.

Zawsze w takich sytuacjach łączę zamówienia i zwracam "nadmiarową" opłatę za przesyłkę. Występuje o zwrot prowizji od zwróconych kosztów przesyłki. 

 

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

Nadal nic się nie dzieje w tym temacie. Ponownie wysłałem dwa smarty jedną przesyłką, na życzenie klienta, i nadal statystyki lecą (wysyłka w terminie i numery przesyłek). 

_Likos_
#15 Entuzjasta#

Smarty smartami gorszy problem jesli klient wybiera płatna wysyłke. Po chwili cos dokupuje i znów placi za wysyłke. Wcześniej po prostu wszystko by pojechało w jednej paczce a kleint miałby zwócone za jeden koszt przesyłki. Teraz trzeba wysłac dwie paczki aby nie poleciały statystyki. Klient zaskoczony i zły a sprzedawca ma podwójną robotę.

Super byłaby opcja np "połacz zamówienia". Gdzie sprzedawca mógłby zamowienia połaczyc a jednoczesnie system blokowałby srodki za nadpłaconą przesyłke do zwrotu dla klienta. Wówczas łatwo poprzez zwrot wpłaty kupuącemu sprzedawca mógłby to zrobić.