anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Śledzenie zwrotu

Kategorie
Kupujący
Kupujący 245
Inne
Inne 61
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
37
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
53
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
70
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
50
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
217
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
157

Śledzenie zwrotu

druzol
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot paczkomatem. Potem muszę szukać w emailach listu z potwierdzeniem i tam sprawdzać jaki jest status przesyłki. Poza tym płacę za towary z dwóch róznych kont. Czasem sprzedający dokonują wpłaty szybko, czasem czekają do ostatniej chwili. Wtedy jest problem bo trzeba przeglądać wyciągi z połowy miesiąca i szukać czy zwrot został zrealizowany czy nie.  Tak naprawdę przy mniejszych kwotach można o tym zapomnieć a nieuczciwy sprzedający może środków nie zwrócić. Zakładka w Allegro umożliwiająca szybki podgląd byłaby super.

12 Komentarze
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Zrealizowany

@druzol cieszę się, że taka możliwość już jest - numer paczkomatowej przesyłki zwrotnej (gdy już zostanie wygenerowany) znajdziesz zawsze w zakładce Moje zakupy, po kliknięciu w Szczegóły przy zakupie, który zwracaliśmy - w sekcji Zwrot towaru. Dzięki!

msniezek_0-1608206130637.png

 

Jagodziannka
#7 Wielbiciel#

W sekcji moje zwroty można byłoby mieć wgląd do zwracanych produktów i dzięki temu łatwiej byłoby kontrolować czy sprzedawca zwrócił już pieniądze na konto. Mając dużo zwrotów i musząc przeglądać wszystkie zakupy, by sprawdzić co zwracało się miesiąc temu albo dawniej i potem sprawdzać na swoim koncie czy za ten produkt został dokonany zwrot pieniędzy, trzeba się sporo nagimnastykować. Idealnie byłoby, gdyby przy danym produkcie widniała informacja czy sprzedawca już dokonał zwrotu, może można jakoś to powiązać.

Jagodziannka
#7 Wielbiciel#

@msniezekw zakładce Moje Zakupy nie ma czegoś takiego jak sekcja Zwrot, ja przynajmniej jej nie widzę, a właśnie postuluję o nią...

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@Jagodziannka może nieprecyzyjnie się wyraziłem. Musisz jeszcze kliknąć w "Szczegóły" przy właściwym zakupie (tym, który zwracałaś). Numer przesyłki jest klikalny, przenosi na stronę śledzenia.

Zaktualizowałem już główną odpowiedź powyżej. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

Jagodziannka
#7 Wielbiciel#

@msniezek teraz rozumiem, niemniej wciąż wiąże się to z przeszukiwaniem całej listy zakupów w celu znalezienia tego zwróconego produktu. Gdyby istniała zakładka 'Moje Zwroty' i wyświetlałyby się tam jedynie zwrócone produkty byłoby o wiele wygodniej

RafaelMistrz
#1 Nowicjusz#

bardzo fajnie udoskonaliliście allegro teraz jest bardziej przejrzyste tylko brakuje jednej opcji dotyczącej zwrotu towaru a mianowicie fajnie byłoby gdyby istniała taka opcja zawierająca w sobie wszystkie zwroty dokonane i umożliwiająca sprawdzenie statusu zwrotu pieniędzy. Często zdarza się że dokonałem kilku zwrotów, wiadomo czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to do 14 dni i powiem szczerze że czasem zdarza się iż nie pamiętam czy odzyskałem pieniądze . A jakby była taka opcja zwroty to mógłbym tam sprawdzić co i kiedy zwróciłem oraz czy sprzedający oddał już pieniądze czy muszę się upomnieć

Arkady-1978
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, mam pomysł po kliknięciu w "Moje zakupy" obok WSZYSTKIE, NIEZAPŁACONE, W TOKU itp.  dodać kwadracik z napisem "zwrócone" i od razu pod napisem "Razem z dostawą " dodać "do zwrotu" na pierwszym planie, aby nie trzeba było szukać tych informacji w szczegółach zwrotu.

Pomysł swój motywuje tym, że ze zwrotami bywa różnie. Czasami są natychmiast po informacji e-mail, czasami są dopiero po 2 tygodniach od tej wiadomości, kiedy jest zwrot na kartę płatniczą.  Chcąc nie chcąc trzeba taki zwrot sprawdzić manualnie czy wpłynął.

Z mojego doświadczenia zwroty wracają same w 99%

Gdyby był taki kwadracik "zwrócone" można by w prosty sposób np. raz na jakiś czas porównania kwoty zwrotu z wpłatami na koncie. Życie było by łatwiejsze,

Teraz muszę zapisywać transakcje zwrócone, kwoty i datę max zwrotu. 

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

A3dam
#12 Orędownik#

Na EURO2020 w klasyfikacji króla strzelców prowadzi "gol samobójczy", a na Allegro już niedługo najczęstszą transakcją będzie "zwrot".

Knowhere
#21 Demiurg#

@A3dam Dałbym wpunkta, gdyby się dało😏
Przy tego typu postach/wątkach zaczynam się zastanawiać, ile trzeba mieć zwrotów, żeby w nich się gubić🤔

krejzole
#11 Animator#

wysyłki i zwroty za darmo, towar jeździ tam i z powrotem. Kto za to płaci?

oznacz moderatorów