anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie - automatyczny zwrot prowizji.

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Anulowanie - automatyczny zwrot prowizji.

nikl
#13 Ambasador#

Kupujący często kupują cały koszyk, nie wiedząc co tam mają i potem jest seria anulowań. Proponuję automatycznie zwracać prowizje, oraz przyjrzeć się procesowi zakupu. Koszyk przed zamówieniem powinien być wyraźniej widoczny, żeby Kupujący wiedzieli co kupują.

7 Komentarze
mwmonety
#21 Demiurg#

Dobry pomysł dotychczas musimy czekać na wystąpienie o zwrot prowizji aż 7 dni a w tym czasie ktoś inny by już mógł od nas ten przedmiot kupić. 

fonex_pl
#10 Popularyzator#

Dobry pomysł, ale nie rozumiem posta @mwmonety - przecież gdy zamówienie zostało anulowane to Allegro od razu po zgłoszeniu prośby o zwrot prowizji zwraca ją.... Nie trzeba w ogóle czekać 🙂

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak jak pisze fonex_pl zwracasz środki , występujesz o zwrot prowizji i prawie natychmiast masz akceptację .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@nikl bardzo dziękuję za tę sugestię. Mam dobre wieści, ponieważ od 10 lutego otrzymacie zwrot prowizji bez konieczności wypełniania wniosku, jeżeli Kupujący:

  • anuluje zamówienie, w którym wybrał płatność z góry i nie opłacił zakupu,
  • anuluje zamówienie, w którym wybrał płatność za pobraniem,
  • anuluje zamówienie, w którym wybrał odbiór osobisty i płatność przy odbiorze. 

Więcej szczegółów dotyczących tej zmiany znajdziecie w tym wpisie Natalii.

nikl
#13 Ambasador#

To nic nie daje. Sprawa nie jest rozwiązana. Anulowanie to znikoma ilość przypadków. Powinien być automatyczny zwrot przy niechcianym powielaniu zakupów co kilka minut. To jest największa zmora i upierdliwość. Nie potraficie oprogramować najprostszej rzeczy. Jak Użytkownik chce kupić jeden przedmiot, to powinien to być jeden, a nie trzy i nie pięć. Program powinien o to zadbać. W Allegro jest tak, że Kupujący nie mają  kompletnie pojęcia czy już kupili, ani ile sztuk kupili. Nie dlatego że są głupkami, tylko dlatego że system jest wadliwy i nie spełnia skutecznie funkcji informacyjnej. To jest nawet niezgodne z prawami konsumenckimi, bo konsument ma prawo do rzetelnej informacji co kupił i ile sztuk kupił. W Allegro nie ma pojęcia, więc kilka KupTeraz ile wlezie przy najdrobniejszym problemie.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@nikl Co dokładnie masz na myśli o "niechcianym powielaniu zakupów co kilka minut"? Wszystkie zakupy i szczegółowe informacje dotyczące transakcji (w tym liczba zakupionych sztuk danego przedmiotu) są widoczne w zakładce Kupione

nikl
#13 Ambasador#

Bardzo dużo z nich, to nadmiarowe zakupy, dokonane nieświadomie z powodu wadliwego oprogramowania Allegro. Najczęściej Kupujący nieumyślnie powielają zakup kilka razy co kilka minut przy próbach płacenia. To jest skandal, że Allegro tego nie blokuje i nie informuje należycie i skutecznie Kupujących. Żaden inny system sprzedaży nie ma tak poważnej i upierdliwej wady jak Allegro. Jakoś inni potrafią to oprogramować tak, żeby największy tuman wiedział co robi i nie mylił się przy zakupie co do ilości zamówień. Zamawia jeden towar, przychodzi jedno zamówienie. A w Allegro chce zamówić jeden towar, a powiela zamówienie kilka razy. Wyjątkowo irytująca wada systemu, ujawniająca się niemal każdego dnia. Szału można dostać. Na szczęście wchodzą nowi gracze na rynek.

oznacz moderatorów