anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodanie formularza Reklamacja

Kategorie
Kupujący
Kupujący 250
Inne
Inne 61
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
102
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
51
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
61
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
46
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
179
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
148

Dodanie formularza Reklamacja

kostas11
#21 Demiurg#

Coraz więcej niejasności robi się przy zwrotach jak klient pisze ze towar uszkodzony, a ma do dyspozycji tylko formularz zwrotu 😞 

Proponuję wprowadzić dwa formularze coś na wzór jaki ma sklep allegro 🙂 jeden znika po okresie jaki sprzedawca ma ustawiony w zakładce zwroty a drugi reklamacyjny po dwóch latach, łatwiej będzie sprzedawcy wydrukować i ogarnąć reklamację bo często towary na reklamację są wysyłane po zgłoszeniu zwrotu 😞 i trzeba kontaktować się z klientem i dopytywać co oczekuje 🙂

rekla.jpg

15 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 moje zdanie jest takie ,, do klienta przemówi jednak możliwość bezpłatnego zwrotu ,,  , dodatkowym czynnikiem bedzie dla klienta borykanie się z etykietą nadawczą , a tak generuje kod do zwrotu i z głowy . Pomysł ogólnie dobry , ale nie w takiej formie  ,zniweczy go ,, niechcemisię klienta ,, . Jedynym wyjściem jest obciążenie konta sprzedawcy przy wyborze opcji ,, reklamacja ,,  , zwrot musi być być dla klienta bezpłaty i w takiej formie  proponowana zmiana ma prawo bytu . Niestety w tym momencie zaczyna występować drugi problem , klient zwracający , odstępujący od umowy bez podania przyczyny ,ale ze zwrotem płatnym widząc opcję reklamacji z darmowym nadaniem wybierze tą opcję .

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@kostas11 dzięki za tę propozycję! Tak jak informowałam w innym pomyśle, właśnie dostałam potwierdzenie, że w najbliższym czasie wprowadzimy zmiany związane ze zwrotami. Od tego momentu  rozdzielimy je na opinię Kupującego (zwrot) i wadę produktu (reklamacja). Dodamy również powód "przedmiot mi nie pasuje", który będzie mógł być używany zarówno w przypadku zakupów z kategorii moda (rozmiar, kolor, inne) jak i sytuacji, gdy przedmiot po otrzymaniu się nie spodobał się Kupującemu. 

DECO-MASTER
#12 Orędownik#

..."przedmiot mi nie pasuje", który będzie mógł być używany zarówno w przypadku zakupów z kategorii moda...

Taa jasne, to czerwone, to nie było czerwone, tylko mniej czerwone, lub bardziej za czerwone.

Takie zakupy na przymiar, to w sklepach stacjonarnych. Tu się ponosi koszty!!!!!!

cookie000
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ 

Widzę, że młyny allegrowe zaczęły mielić, bo tyle pomysłów przerobionych jednego dnia to nie pamiętam ! Warto czasami wjechać na ambicję ;D

 

maxr01
#15 Entuzjasta#

Zapomnijcie o tym.

Monopol na to ma jedynie OSA.

Dla pozostałych sprzedających pozostaje jedynie formularz zwrotu towaru (z różnymi głupotami wpisanymi przez kupujących), który nawet w świetle prawa nie jest formularzem odstąpienia od zawartej umowy - przecież nie ma w nim żadnej takiej informacji, która jest prawnie wymagana.

oznacz moderatorów