W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
jeżeli kupujący zakupił towar jako firma czyli związany z jego działalnością bo inaczej nie powinien brać faktury na firmę chce zwrócić towar a Sprzedający zaznaczył że wyłącza rękojmie dla przedsięb...
W sekcji moje zwroty można byłoby mieć wgląd do zwracanych produktów i dzięki temu łatwiej byłoby kontrolować czy sprzedawca zwrócił już pieniądze na konto. Mając dużo zwrotów i musząc przeglądać wsz...
Proszę o możliwość dodatnia w zakładce zwroty możliwości wydrukowania / wygenerowania pdf ze szczegółami każdego zwrotu. Często otrzymujemy zwroty od klientów bez żadnego formularza odstąpienia od um...
Obecnie w zakładce ZWROT widać konkretne przedmioty jakie zwraca Pan X, ale jak już przechodzę do zakładki ZWRÓĆ WPŁATĘ to widzę wszystkie produkty jakie kupił Pan X. Jeżeli Pan X kupił za jednym raz...
Proponuje aby podczas zwrotu pieniędzy za zwracany towar jednym kliknięciem: zwrócić wpłatę kupującemu wystąpić o zwrot prowizji Aukcja z produktem się wznowiła (lub jak aukcja trwa to zwiększyła się...
W kategoriach Odzież i Obuwie proponuję dodać powód zwrotu "za małe" i "za duże" Są to bowiem najczęstsze przyczyny zwrotów, a ponieważ nie ma ich na liście powodów zwrotów klienci w 99% przypadków z...
Z związku z tym, że zgłaszając zwrot Kupujący może swobodnie wypowiedzieć się jedynie zaznaczając powód zwrotu z winy Sprzedającego, często zaznaczany jest "przedmiot jest niezgodny z opisem", po czy...
Proponuję rozszerzenie opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu/edycji kosztów wysyłki, łącznie z dodaniem odpowiedniej kategorii powodów. Ułatwi to obu stronom działania pod kątem obsługi zamówień.
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
jeżeli kupujący zakupił towar jako firma czyli związany z jego działalnością bo inaczej nie powinien brać faktury na firmę chce zwrócić towar a Sprzedający zaznaczył że wyłącza rękojmie dla przedsięb...
W sekcji moje zwroty można byłoby mieć wgląd do zwracanych produktów i dzięki temu łatwiej byłoby kontrolować czy sprzedawca zwrócił już pieniądze na konto. Mając dużo zwrotów i musząc przeglądać wsz...
Proszę o możliwość dodatnia w zakładce zwroty możliwości wydrukowania / wygenerowania pdf ze szczegółami każdego zwrotu. Często otrzymujemy zwroty od klientów bez żadnego formularza odstąpienia od um...
Obecnie w zakładce ZWROT widać konkretne przedmioty jakie zwraca Pan X, ale jak już przechodzę do zakładki ZWRÓĆ WPŁATĘ to widzę wszystkie produkty jakie kupił Pan X. Jeżeli Pan X kupił za jednym raz...
Proponuje aby podczas zwrotu pieniędzy za zwracany towar jednym kliknięciem: zwrócić wpłatę kupującemu wystąpić o zwrot prowizji Aukcja z produktem się wznowiła (lub jak aukcja trwa to zwiększyła się...
W kategoriach Odzież i Obuwie proponuję dodać powód zwrotu "za małe" i "za duże" Są to bowiem najczęstsze przyczyny zwrotów, a ponieważ nie ma ich na liście powodów zwrotów klienci w 99% przypadków z...
Z związku z tym, że zgłaszając zwrot Kupujący może swobodnie wypowiedzieć się jedynie zaznaczając powód zwrotu z winy Sprzedającego, często zaznaczany jest "przedmiot jest niezgodny z opisem", po czy...
Proponuję rozszerzenie opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu/edycji kosztów wysyłki, łącznie z dodaniem odpowiedniej kategorii powodów. Ułatwi to obu stronom działania pod kątem obsługi zamówień.
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
jeżeli kupujący zakupił towar jako firma czyli związany z jego działalnością bo inaczej nie powinien brać faktury na firmę chce zwrócić towar a Sprzedający zaznaczył że wyłącza rękojmie dla przedsięb...
Proponuję rozszerzenie opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu/edycji kosztów wysyłki, łącznie z dodaniem odpowiedniej kategorii powodów. Ułatwi to obu stronom działania pod kątem obsługi zamówień.
W sekcji moje zwroty można byłoby mieć wgląd do zwracanych produktów i dzięki temu łatwiej byłoby kontrolować czy sprzedawca zwrócił już pieniądze na konto. Mając dużo zwrotów i musząc przeglądać wsz...
Proszę o możliwość dodatnia w zakładce zwroty możliwości wydrukowania / wygenerowania pdf ze szczegółami każdego zwrotu. Często otrzymujemy zwroty od klientów bez żadnego formularza odstąpienia od um...
Obecnie w zakładce ZWROT widać konkretne przedmioty jakie zwraca Pan X, ale jak już przechodzę do zakładki ZWRÓĆ WPŁATĘ to widzę wszystkie produkty jakie kupił Pan X. Jeżeli Pan X kupił za jednym raz...
Proponuje aby podczas zwrotu pieniędzy za zwracany towar jednym kliknięciem: zwrócić wpłatę kupującemu wystąpić o zwrot prowizji Aukcja z produktem się wznowiła (lub jak aukcja trwa to zwiększyła się...
W kategoriach Odzież i Obuwie proponuję dodać powód zwrotu "za małe" i "za duże" Są to bowiem najczęstsze przyczyny zwrotów, a ponieważ nie ma ich na liście powodów zwrotów klienci w 99% przypadków z...
Z związku z tym, że zgłaszając zwrot Kupujący może swobodnie wypowiedzieć się jedynie zaznaczając powód zwrotu z winy Sprzedającego, często zaznaczany jest "przedmiot jest niezgodny z opisem", po czy...
W sekcji moje zwroty można byłoby mieć wgląd do zwracanych produktów i dzięki temu łatwiej byłoby kontrolować czy sprzedawca zwrócił już pieniądze na konto. Mając dużo zwrotów i musząc przeglądać wsz...
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
jeżeli kupujący zakupił towar jako firma czyli związany z jego działalnością bo inaczej nie powinien brać faktury na firmę chce zwrócić towar a Sprzedający zaznaczył że wyłącza rękojmie dla przedsięb...
Proszę o możliwość dodatnia w zakładce zwroty możliwości wydrukowania / wygenerowania pdf ze szczegółami każdego zwrotu. Często otrzymujemy zwroty od klientów bez żadnego formularza odstąpienia od um...
Obecnie w zakładce ZWROT widać konkretne przedmioty jakie zwraca Pan X, ale jak już przechodzę do zakładki ZWRÓĆ WPŁATĘ to widzę wszystkie produkty jakie kupił Pan X. Jeżeli Pan X kupił za jednym raz...
Proponuje aby podczas zwrotu pieniędzy za zwracany towar jednym kliknięciem: zwrócić wpłatę kupującemu wystąpić o zwrot prowizji Aukcja z produktem się wznowiła (lub jak aukcja trwa to zwiększyła się...
W kategoriach Odzież i Obuwie proponuję dodać powód zwrotu "za małe" i "za duże" Są to bowiem najczęstsze przyczyny zwrotów, a ponieważ nie ma ich na liście powodów zwrotów klienci w 99% przypadków z...
Z związku z tym, że zgłaszając zwrot Kupujący może swobodnie wypowiedzieć się jedynie zaznaczając powód zwrotu z winy Sprzedającego, często zaznaczany jest "przedmiot jest niezgodny z opisem", po czy...
Proponuję rozszerzenie opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu/edycji kosztów wysyłki, łącznie z dodaniem odpowiedniej kategorii powodów. Ułatwi to obu stronom działania pod kątem obsługi zamówień.