anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz dla Kupującego

Kategorie
Kupujący
Kupujący 261
Inne
Inne 71
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
8
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
88
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
54
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
237
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
164

Komentarz dla Kupującego

silvia-80
#8 Zapaleniec#

Zwracam się do Sprzedających.

Co Wy na to by przywrócić wystawianie komentarzy Kupującym? Do tej pory to Kupujący może nas oceniać (często niesprawiedliwie) a my nic nie możemy zrobić. W dodatku Kupującym często nie chce się wystawiać komentarza więc jakość naszej sprzedaży spada. Jeśli my jako Sprzedający wystawimy pierwsi komentarz to z pewnością zadziała to mobilizująco na Kupującego który również wystawi komentarz.

10 Komentarze
_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

@silvia-80 dziękuję Ci bardzo za tę propozycję, ale jeśli nie zgadzasz się z jakimś komentarzem, a nie łamie on naszych zasad, zawsze jako Sprzedający możesz na niego odpowiedzieć. Jeśli Kupujący nie chce wystawić komentarza to nikt nie może go do tego zmusić, a w przypadku jakości sprzedaży, oprócz oceny od Kupujących, brane pod uwagę są jeszcze cztery, inne obszary: obsługa klienta, atrakcyjność oferty, realizacja zamówień oraz naruszenia regulaminu.

mwmonety
#20 Guru#

Pozbawcie możliwość wystawiania negatywnych komentarzy tym którzy coś kupią a wystawiają go zanim jeszcze otrzymali towar ,takie komentarze świadczą o braku logicznego myślenia kupującego jak i tego co wymyślił ten regulamin pozwalający na takie ocenianie.

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ A w jaki sposób na karcie Kupującego jest widoczna taka odpowiedź na komentarz? Bo jak nie jest widoczna to nie jest to rozwiązanie problemu. Inni o tym nie wiedzą. Czy wyobrażasz sobie hipotetyczną sytuację że ktoś sprzedaje setki produktów, ale nie może mieć smart bo kupujacy nie wystawiają komentarzy ( a co wolno im! )?

mdrogeria
#21 Demiurg#

silvia-80 za co chcesz wystawiać kupujacym ocenę ?. Obowiązkiem kupujacego jest zapłata i trudno raczej oceniać czy zrobił to ładnie czy też nie bardzo .

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@pinsplash Odpowiedź na komentarz jest widoczna tylko na karcie Sprzedającego, bo to jego dotyczy komentarz. Owszem,  mam bujną wyobraźnię i wyobrażam sobie taką hipotetyczną sytuację, ale w rzeczywistości takich przypadków nie znam. Warunkiem włączenia Smarta w ofertach jest przy najmniej 5 pozytywnych komentarzy (przy sprzedaży setek produktów to promil) i utrzymanie średniej ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98%, a tak jak już wspominałam, oceny od Kupujący nie są jedyną tutaj jedyną miarą braną w wyliczeniach. 

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Summa sumarum - obecny system umożliwia taką sytuację.

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@pinsplash Tak, ale to, że coś jest generalnie możliwe jeszcze nie oznacza, że na pewno się wydarzy. 

mm-computers
#9 Pomysłodawca#

@mdrogerianie, nie tylko:

- kwestia zwrotu (Kupujący często zwracają towary kupione jako firma i nie przejmują się wykluczającym zapisem w warunkach zwrotu). Wypełniają formularz i tyle - nie zwrócisz, negatyw, dyskusja.

- kwestia stanu towaru po zwrocie (otwarte, ze śladami użytkowania, niekompletne, PODMIENIONE). Spróbuj kiedyś napisać, że obniżasz kwotę zwrotu o np. 5zł, bo towar nosi ślady używania i nie może być już wystawiony jako nowy (lub jest niekompletny). Spróbuj nie przyjąć zwrotu z powodu zerwania plomb lub podmiany elementów towaru - negatyw, dyskusja, afera. Spróbuj zwrócić kwotę za wysyłkę w/g najtańszej z cennika...

- czas zwrotu. 14 dni...ok, wyślę po 2-3 miesiącach. I tak przyjmie. Jak nie - patrz wyżej.

Tu nie chodzi o to, żeby jedni na drugich mieli bat. Chodzi o to, żeby mieć jakiekolwiek narzędzie do obrony.

Pamiętaj, że na podstawie komentarzy / jakości obsługi Allegro wyciąga konsekwencje. Jednocześnie system jest jednostronny i nie pozwala na skuteczną obronę (poza zgłoszeniami i rozpatrywaniem spraw indywidualnie). Przepisy obowiązują jednych jak i drugich, ale egzekwowane są tylko od jednej ze stron.

silvia-80
#8 Zapaleniec#

.@mdrogeria

Nie o to mi chodziło. Jest dużo osób które nie płacą. To dlaczego nie mogę ocenić kupującego za np.coś takiego? Poza tym z tego co czytałam to jest mnóstwo kupujących,którzy wystawiają niesprawiedliwy komentarz sprzedającemu albo wystawiają komentarz zanim otrzymają towar( na jakiej podstawie?)

mdrogeria
#21 Demiurg#

mm-computers dopóki nie zrozumiesz i nie uwzględnisz w swojej działalności ,że ,, obsługa kupujacego stanowi częśc Twojej marży ,, dopóty będziesz pisał podobne wątki .

oznacz moderatorów