Temat przewija się na forum od lat: paczka nadana przez sprzedającego w paczkomacie lub punkcie, interpretowana przez przewoźnika jest jako "nadana" (w tym Allegro One Box), ale w zamówieniach i do oceny jakości sprzedaży już tylko "oczekuje na nadanie", aż do momentu podjęcia przez kuriera.
Kurier oczywiście nie zawsze zjawi się danego dnia i dla przesyłek z deklarowaną wysyłką 1 dnia, pojawia się problem z odbieranymi punktami dla sprzedającego - za nieterminową wysyłkę. Oczywiście zauważając takie nieodebrane przesyłki, jako sprzedawca, ściągamy raport, zgłaszamy przez Allegro Kontakt i w większości przypadków, zgłoszenie zostaje przekierowane do odpowiedniego działu i przesyłka zostaje wykluczona z oceny jakości sprzedaży.
To strata czasu zarówno dla sprzedającego, dla pracowników wsparcia Allegro, którzy muszą się tym zajmować (przynajmniej z dwóch działów).
POMYSŁ: Ustalenie w API by godziną nadania była godzina nadania w punkcie lub paczkomacie. Ewentualnie z godzinami granicznymi, by uniknąć problemu nadawania przesyłek w paczkomacie o 23:59...