anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Neutralne opinie o sprzedającym

Kategorie
Kupujący
Kupujący 265
Inne
Inne 71
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
87
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
54
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
239
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
165

Neutralne opinie o sprzedającym

MatiSzyszAK
#8 Zapaleniec#

Z tego co pamiętam kiedyś nawet była taka opcja o ile się nie mylę, ale teraz jej nie ma. Taka ocena jest najlepsza np. jak ktoś wystawia towar którego nie ma, ale zwraca szybko pieniądze. Ostatnio tak właśnie miałem no i musiałem dać negatywa. Myślę że jest więcej takich sytuacji gdzie opinia neutralna byłaby adekwatna.

28 Komentarze
Zamia1993
#9 Pomysłodawca#

Typowy klient, który nie czai tematu😂 Pewnie nie jednemu sprzedawcy czytającemu Twój post otwiera się przysłowiowy "nóż w kieszeni" 🙂 

Sprzedawcy nie działają tylko na Allegro mój drogi. Podstawą sklepu zazwyczaj jest FB i strona internetowa, gdzie dopieszczamy klientów i ich "ukochujemy" rabatami 🙂 Ciężko mając np. 2000 produktów na sklepie pilnować każdego jednego 😄 Na szczęście moi klienci są bardzo kochani, wyrozumiali i dostajemy pozytywne komentarze za szybki zwrot kasy. 

Na samym początku trafił mi się klient Twojego pokroju - dostał pismo od prawnika a komentarz błyskawicznie i w popłochu skasował. Wtedy prawo sprzyjało a na Allegro z pewnymi tematami było ślisko 😉

Oczywiście na koniec wiem, że klient nasz Pan i zapewne zaciekle będziesz bronił swojego negatywiksa 🙂 Pozdrawiam 🙂 

 

Knowhere
#21 Demiurg#

@MatiSzyszAK A wystarczyło wystawić pozytywa, ale w zgodności z opisem dać jedną gwiazdkę.

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

"No i musiałem dać negatywa" xDDDDDDD W tym wypadku taką NEUTRALNĄ OCENĄ mogło być pominięcie oceniania tej transakcji, jak już tak bardzo nie chciałeś dawać ani negatywa ani pozytywa. Co cię skłoniło żeby dać negatywa i opisać pozytywy( szybki zwrot kasy) a nie na opak, pozytyw i opisać negatywne aspekty transakcji?

MatiSzyszAK
#8 Zapaleniec#

och widzę że bronicie swoich interesów zaciekle. nie wystawia się towaru, którego się nie posiada, a zastraszanie klientów prawnikami to już w ogóle świadczy bardzo źle o firmie. dobrze, że jednak są zasady broniące praw konsumentów, bo jak czytam co wy byście robili z nieprzychylnymi klientami to jestem zażenowany

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

Nie bronię sprzedającego bo to ewidentnie jego wina, ze nie dopilnował stanów magazynowych i takie coś nie powinno mieć miejsca, tylko najpierw piszesz, o neutralnej ocenie a zaraz wystawiasz negatywa. Dopytałem co tobą kierowało, że jednak nie pozytyw i 1 gwiazdka + opis co było nie tak. Jacy prawnicy? Sprzedający, którzy posuwają się do straszenia klientów to już totalne dno(tak sam sprzedaje)

MatiSzyszAK
#8 Zapaleniec#

"Ciężko mając np. 2000 produktów na sklepie pilnować każdego jednego"

 

jak się żałuje kasy na pracowników, którzy powinni się tym zajmować to tak jest

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

Nie tyle pracowników co zainwestować w program magazynowy, których jest masa. 

MatiSzyszAK
#8 Zapaleniec#

"Dopytałem co tobą kierowało, że jednak nie pozytyw i 1 gwiazdka + opis co było nie tak. " Pozytyw daję jak transakcja przebiegnie pomyślnie, niekoniecznie idealnie ale w przypadku, gdy ktoś marnuje mój czas i zamraża moje pieniądze, a finalnie nie otrzymuję produktu to nie spełnia to tych kryteriów. Dlatego właśnie chciałbym żeby były te neutralne, bo ciężko takiego sprzedawcę ocenić tylko jako dobry/zły.

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Odrzucony

@MatiSzyszAK w naszej opinii sprzedający, który nie ma sprzedawanego towaru, zasługuje na negatywa bez względu na to, jak szybko odesłał pieniądze... To jednak oczywiście zawsze jest Twoja decyzja (możesz też w ogóle nie wystawiać komentarza). Komentarze neutralne nie spełniały swojej roli - z naszych danych wynika, że były one ignorowane przez kupujących, którzy zawsze skupiali się przede wszystkim na negatywach. Dodatkowo wprowadzały zamieszanie przy wyliczeniach różnego rodzaju odsetków czy średnich.

 

Tym niemniej dziękuję za Twój pomysł.

domkar04
#12 Orędownik#

czasem sprzedawcy nie da się ocenić ni to pozytywnie, ni to negatywnie

bo nie jesteśmy dostatecznie zadowoleni by dać pozytywa ani też aż tak bardzo niezadowoleni by dać negatywa

tak więc nie chcemy jednoznacznie nagradzać pozytywem ani też karać negatywem

dlatego powinna być ocena neutralna, "nie wiem czy polecam"

bo po co kłamać że się sprzedawcę np. poleca jak tak naprawdę samemu ma się mieszane uczucia

ocena taka oczywiście byłaby opatrzona komentarzem co się kupującemu podobało i co się nie podobało

i takie opinie również mogły by być wartościowe bo byłyby tam cenne uwagi na temat sprzedawcy dla innych kupujących

oznacz moderatorów