Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Sprzedawca nikogo nie zapewnia kiedy otrzyma przesyłkę tylko deklaruje w jakim terminie ją nada .Widoczny ,sugerowany czas dostawy to wymysł allegro poparty ponoć ich badaniami względem wcześniejszych czasów jakie osiągały poprzednie wysyłki tego sprzedawcy. Sprzedawca za niego nie odpowiada ,ma jednak wysyłać w takim czasie jak deklaruje ,reszta zależy od dostawcy.
skąd się takie pomysły biorą..... Sprzedawca deklaruje CZAS NADANIA. Na podany na aukcji czas dostawy NIE MA ŻADNEGO wpływu. To podaje algorytm allegro.
Proponuję by również automatycznie obciążać konto sprzedającego z tytułu odstąpienia od umowy konsumenta, już w chwili, gdy ten zgłosi zwrot przez Allegro i wygeneruje kod zwrotu do paczkomatu.
Ewentualne zasadność dokonania zwrotu czy obciążenia za zniszczeniach niech sobie tam sprzedawca ustala z kupującym.
Którym deklarowanym terminie ? Tym co sobie go Allegro wymyśla i wyświetla na zielono przy zamówieniu ? Czy rzeczywistym, deklarowanym i podanym przez sprzedawcę , niestety schowanym przez Allegro w specjalnej zakładce, do której nikt nie zagląda ?
@chalior_alle I za każdym razem przy "niedotrzymaniu terminu" wpływały na konto @chalior_alle tantiemy w wysokości 2% wartości towaru. Dodatkowo wzywam wszystkich do dobrowolnej składki na "korepetycje" pozwalające wnioskodawcy na podniesienie poziou IQ. Bo jak na razie to "świstak sobie siedzi i podrzuca co raz to głupszy pomysł"
Cześć. Dziękuję za ten pomysł. Jeśli jesteś niezadowolona z zamówienia, to możesz je odesłać do Sprzedającego i wtedy otrzymasz zwrot kosztów. Czas dostawy towaru zależy od wielu czynników zewnętrznych i losowych.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.