anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
×

Reklamacji i Dyskusja (Sporu) jako dwa oddzielne zgłoszenia

Kategorie
Kupujący
Kupujący 153
Inne
Inne 51
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
268
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
12
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
9
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
23
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
36
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
37

Reklamacji i Dyskusja (Sporu) jako dwa oddzielne zgłoszenia

energo-dom_pl
#9 Pomysłodawca#

90% dyskusji jak nie 99% dotyczy spraw kompletnie błahych lub po prostu reklamacji - która powinna być złożona do sprzedawcy normlaną drogą.

 

Dlaczego nie utworzycie czegoś takiego jak "Zgłoś reklamację" - kupujący ją zgłasza i trwa to sobie np. 14 dni - zgodnie z prawem sprzedający też ma określone terminy na rozwianie reklamacji - a w Dyskusji kupujący może już po 14 dniach ją oznaczyć jako nierozwiązaną. 

 

I w tym zgłoszeniu powinny być opcje

  • chce zgłosić reklamację towaru
  • otrzymałem niekompletne zamówienie
  • otrzymałem wadliwy produkt
  • i co tam chcecie związane z normlaną reklamacją  a nie chęcią oszukania kupującego. 

Ważne reklamacje (co chyba oczywiste) nie wliczają się do żadnych statystyk. 

 

 

Dopiero jak reklamacja nie zostanie zamknięta kupujący mógł by otrzymać informację, że może założyć "Spór" (czytaj Dyskusję). I tu faktycznie może dyskutować jeśli czuje się oszukany czy czegoś nie otrzymał w związku z reklamacją. 

 

Teraz 99 na 100 dyskusji to reklamacje. Do tego wliczające się do warunków SS - tarci się czas, nerwy i ... bo dla "Janusza" dyskusja to Chat.  Przecież wtedy realne spory (Dyskusje) to byłby margines - którym można by się na spokojnie  zająć. 

 

Jedynym tematem możliwej dyskusji (która wlicza się do statystyk) po zakupie powinno być np:

  • nie otrzymałem towaru po wpłacie
  • nie otrzymałem towaru po reklamacji (czyli po etapie opisanym powyżej) 
  • i co tam chcecie związane z "oszustwem"