anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczanie czasu na odpowiedź

Kategorie
kupujący
kupujący 560
inne
inne 116
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
11
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
63
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
159
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
71
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
519
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
300

Rozliczanie czasu na odpowiedź

konto zamknięte
Nie dotyczy

Czas na odpowiedź na maila przez sprzedawcę powinien być brany pod uwagę tylko jeśli klient wysyła takie zapytanie w godzinach pracy sklepu (tych, które każdy sobie wpisuje w zakładce "o sprzedającym").

W najgorszym wypadku Allegro powinno brać jakąś uśrednioną wartość, np. godziny 8-16. Nie może być sytuacji, że ktoś wysyła zapytanie np. o 23, a sprzedawcy leci czas na odpowiedź. Wielu z nas i tak siedzi nawet o tej porze przed komputerem, ale nie przesadzajmy 🙂

Zacznijcie nas traktować jak normalne sklepy, które jednak funkcjonują w określonych ramach czasowych.

17 Komentarze
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Czas na odpowiedzi nie powinien być liczony w czasie włączonego urlopu.

Należy założyć iż urlop to brak kontaktu z firmą i dostępem do internetu.

 

mwmonety
#20 Guru#

Popieram urlop jest do wypoczynku a nie pogaduszkami z klientami w tym okresie sprzedawca powinien być chroniony przed gradem pytań od interesantów.

nikl
#13 Ambasador#

Wysyłanie może być w dowolnych porach, ale już rozliczanie i ocenianie czasu odpowiedzi, tylko w godzinach pracy. Nie wolno naciskać aby ludzie pracowali w nocy i w niedziele.

msniezek
Administrator
Administrator
Status zmieniony na: Odrzucony

@konto zamknięte standardem rynkowym jest jak najszybsza odpowiedź kupującym, również poza godzinami pracy - to po prostu bardziej proklienckie podejście, wiążące kupujących z danym sprzedawcą i z Allegro, a tym samym wpływające na wielkość sprzedaży. Tak też odpowiada większość sprzedawców na Allegro (pamiętajcie, że wskaźniki jakości sprzedaży powstały również - czy przede wszystkim - po to, abyście mogli porównać się do innych sprzedawców). Poza tym z punktu widzenia jakości sprzedaży liczy się osiągnięta średnia czasu odpowiedzi, zatem nawet jeżeli kilka maili będzie musiało poczekać dłużej, można to nadrobić kilkoma innymi odpowiedziami wysłanymi natychmiast. Poprawy wymaga dopiero średni czas powyżej 16 godzin (bez weekendów i świąt) - to całkiem sporo.

Dziękuję za Twój pomysł.

glenmoranghie
#13 Ambasador#

...

Client:80340374
#13 Ambasador#

@konto zamknięte  zawsze można ustawić sobie bota do odpowiadania na wiadomości 🙂

np takiej treści:

"Dziękujemy, że do nas napisałeś. Ta wiadomość jest automatyczna, dlatego na nią nie odpowiadaj. Daj nam chwilę, zajmiemy się Twoją sprawą i odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.
Pozdrawiamy,
Zespół Sklepu A........."

glenmoranghie
#13 Ambasador#

@msniezek  tym sposobem robicie niewolników ze sprzedających. Będą odchodzić, już to robią. Od dłuższego czasu obserwuję taki trend. Coraz mniej atrakcyjnych ofert na allegro, coraz więcej na **piiip**. 
Odkąd wprowadziliśce niekorzystne zmiany w prowizjach ten trend się nasila.  
Odrzucenie tego pomysłu to z waszej strony popis arogancji, lekceważenia użytkowników i korporacyjnej bezduszności. 

oznacz moderatorów