anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Stali klienci - widok z zakładce Zamówienia

Kategorie
Kupujący
Kupujący 299
Inne
Inne 77
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
36
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
71
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
94
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
55
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
266
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
174

Stali klienci - widok z zakładce Zamówienia

Pszczola2013
#10 Popularyzator#

Mam klientów którzy wracają i chciałabym za to dokładać im jakiś gratis, ale sporadycznie kojarzę że zakup od tej osoby już był. Czy w zakładce 'ZAMÓWIENIA" mogłaby się wyświetlać informacja że dany klient już kiedyś dokonał u nas zakupu? Myślę że taki klient będzie chętniej wracał dostając jakiś mały gratis

6 Komentarze
ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Pszczola2013 Cześć! Dziękuję za Twój pomysł. To bardzo miłe, że pamiętasz o swoich klientach. Możesz sprawdzić, czy zamawiający robił zakupy w Twoim sklepie wcześniej, w tym celu skorzystaj z wyszukiwania w zakładce Zamówienia. Po wpisaniu loginu lub imienia i nazwiska użytkownika, otrzymasz interesujące Cię wyniki.

cookie000
#15 Entuzjasta#

@ko_alka 

Ja chyba inaczej zrozumiałem pomysły @Pszczola2013 . Tutaj (i w w tym pomyśle o podkreśleniu ilości sztuk większej od 1 w zamówieniu) chodziło o wyraźne i automatyczne wyróżnienie takowych informacji, a nie na zasadzie, że można sobie sprawdzić w ten czy inny sposób.

Raczej nie powiedziałbym, że te pomysły są zrealizowane ;]

Pszczola2013
#10 Popularyzator#

cookie000

Dokładnie. Jak się ma 5 zamówień dziennie to można filtrować po każdej osobie, ale jak się ma kilkadziesiąt lub kilkaset na dzień to już naprawdę filtrować każdego kupującego osobno to zbyt dużo czasu zajmuje. Sama zajmuję się wszystkim (prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą) i nie mam komu zlecić żeby to sprawdzał, a sama nie mam na to czasu. Gdyby taka informacja była od razu, mi by to ułatwiło, filtrowanie odpada z braku czasu.

ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Pszczola2013 @cookie000 Rozumiem - przekazuję wątek do odpowiedniego zespołu. Chciałam jednak podkreślić, że w tym momencie również jest możliwość wyszukiwania danych klienta. Wrócę, kiedy otrzymam informację zwrotną 🙂 

cookie000
#15 Entuzjasta#

@ko_alka 

Od ręki raczej tego nie załatwią ;] Z tym podkreśleniem sztuk w zamówieniu więcej niż jeden może im pójdzie szybciej 😊

landtoys
#8 Zapaleniec#

Zapewne nie jeden sprzedawca ma stałych klientów lecz nie zawsze idzie wychwycić go podczas kolejnych zakupów celem obdarowania go dodatkowym gratisem.

Jak dla mnie przydałoby się oznaczenie, że zakupu dokonał stały klient z dopiskiem ile razy i jaki towar, aby sprzedawca widział że ktoś wraca, wówczas zdecydował by czy warto dodać jakiś gratis aby zatrzymać przy sobie klienta na dłużej.

Przy obecnym systemie jedynie wzrokowo lub przypadkowo czy też jakiś login wyróżniający pozwala na wychwycenie takiego kupującego

oznacz moderatorów