anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłączenie pola wiadomość od kupującego w przesyłkach elektronicznych

Kategorie
Inne
Inne 25
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
169
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
3
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
6
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
15
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
20
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
22

Wyłączenie pola wiadomość od kupującego w przesyłkach elektronicznych

Wnioskuję o wyłączenie możliwości napisania wiadomości od kupującego w przypadku zakupu który ma wyłącznie przesyłkę elektroniczną. Nie liczę na wielu chętnych na forum, bo mało kto wysyła elektronicznie, ale napiszę dlaczego chciałbym żeby ten pomysł został zrealizowany.

Otóż odkąd allegro zamaskowało maile - nie widać prawdziwego maila klienta. Klient nie wiadomo po co - często przy wpłacie wpisuje mail w wiadomości od kupującego (sam mail, bez napisania że prosi na inny mail). Przesyłkę i tak wysyła automat na zamaskowany mail, ale powstaje zagwozdka - czy spamować i wysyłać drugi raz przesyłkę ręcznie na tego maila który podał, czy zostawić tak jak leci i automat wysyła na zamaskowany mail.

Kiedyś jak nie było zamaskowanych maili to wystarczyło porównać mail klienta z tym, który napisał w wiadomości od kupującego. Teraz nie wiadomo czy podał jakiś inny mail, czy ten sam który jest zamaskowany. Staram się nie wariować i nie wysyłać ręcznie, automat przecież wysyła na zamaskowany. Problem powstaje gdy klient dzwoni z pretensjami że nie dostał na mail który napisał. Po to mam automat by wysyłał na maila przypisanego do allegro, a jak ktoś poda inny mail (nie wiem czy inny bo jest zamaskowany), to przecież zawsze przesyłka elektroniczna ląduje także w Centrum Wiadomości na Allegro i nie trzeba wchodzić na maila. Z tego co widzę 99,9% podaje prawdopodobnie ten sam mail co zamaskowany, bo rzadko mam takie pretensje, ale jednak. Mimo że jest Centrum wiadomości (nie wiedzą że takie coś istnieje).

Usunięcie pola wiadomość od kupującego w przypadku przesyłek wyłącznie elektronicznych pozbawiłaby dylematu. Klient może nie wie, że oprócz adresu otrzymuję także maila i myśli że ja potrzebuję jego napisanego ręcznie maila bym mu wysłał przesyłkę elektroniczną. Gdyby pola wiadomości od kupującego nie było to taki klient by nie zdążył napisać maila że chce na tego maila, a już by miał przesyłkę u siebie na poczcie i w Centrum Wiadomości na Allegro.

Poza tym gdyby znikła możliwość napisania wiadomości od kupującego to by się łatwiej domyślił, że skoro nie miał gdzie podać maila to znaczy że dostanie na allegrowego.

2 Komentarze
#21 Demiurg#

"Teraz nie wiadomo czy podał jakiś inny mail, czy ten sam który jest zamaskowany."
"Z tego co widzę 99,9% podaje prawdopodobnie ten sam mail co zamaskowany"

 

To jakoś się nie dodaje.

#13 Ambasador#

Co konkretnie się nie dodaje? Skoro rzadko mają pretensje to znaczy że prawdopodobnie podają ten sam mail, ale nie wiadomo tego na 100%, bo mogą przez przypadek zauważyć wiadomości w Centrum Wiadomości albo po braku odzewu na wpisanego maila logują się jednak na allegrowy