anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakazać autorespondera

Kategorie
Kupujący
Kupujący 263
Inne
Inne 71
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
10
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
88
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
54
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
238
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
164

zakazać autorespondera

Client:80340374
#13 Ambasador#

allegro powinno zakazać uzywania autorespondera

W moim odczuciu źle to wpływa na relacje klient-sprzedawca

Tym samym zakłamuje statystyki które są tak ważne dla serwisu

 

 

 

7 Komentarze
ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

@Client:80340374  Cześć! Dzięki za sugestię. Autoresponder w założeniu ma służyć szybszemu odpowiadaniu na często zadawane pytania - i jednocześnie sprawniejszej obsłudze. W przyszłości zapewne zostanie wdrożone narzędzie, które rozpozna odpowiedzi automatyczne i nie będzie zatrzymywało licznika czasu na odpowiedź.

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Kwestia oceny czasu odpowiedzi na pytanie klienta.

Jaki jest sens wystawiania takiej oceny sprzedającemu przez allegro skoro (sam tego doświadczyłem jako kupujący, choć głównie sprzedaję) większość sprzedających używa automatów do odpowiedzi , a tak naprawdę czas odpowiedzi (człowieka po drugiej stronie) wynosi w niektórych przypadkach nawet 2 dni . Albo usunąć ocenę całkowicie   , albo wyłączyć możliwość odpowiedzi automatycznych , inaczej ni jak to się ma do rzeczywistości .Przykład : piszę do firmy z zapytaniem o dany produkt , odpowiedź w  jedną minutę (automat: dziękujemy za kontakt ,odpowiemy jak najszybciej ...bla bla bla bla ...)  i tyle z tego . W "oczach" allegro sprzedawca super szybko odpowiada , ja natomiast czekam i czekam i mijają dwa dni aż otrzymam odpowiedz na moje pytanie .

_Likos_
#16 Inspirator#

Popieram. jestem za zablokowaniem automatów

vonNogay
#14 Krzewiciel#

Allegro pracuje nad rozwiązaniem tego problemu, który samo stworzyło. Automatyczne odpowiedzi mają nie być liczone do statystyk.

lady-szarlotka
#7 Wielbiciel#

Jest problem z zakupem, pytasz sprzedawcy lub zgłszasz problem w dyskusji. I dostajesz uprzejma odpowiedź z automatu" dziekujemy za zgłoszenie ..odpowiemy w mozliwie najkrótszym czasie i takie ble, ble, ble.

Wszystko to po to aby allegro zanotowało, z eudzielaja odpowiedzi błyskawicznie a nie po 4 dniach za co sie jakies tam punkty obcina do klasyfikacji "medalowej" super sprzedawcy.

Protestuje, chcę odpowiedzi żywej firmy, żywej osoby, która naprawde zajmie sie zgłoszonym problemem. 

majster_man
#12 Orędownik#

Dla allegro ważniejsza jest szybka odpowiedź żeby utrzymać wysoką jakość sprzedaży i klient był zadowolony. A czy jest to odpowiedź na zadane pytanie to już mniej ważne.

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

Ja go wprawdzie nie używam ale duże sklepy muszą bo każdy potrzebuje trochę czasu dla siebie ,pakowanie ,wysyłki i z takiego narzędzia muszą korzystać.Protestować to się powinno ale o zmianę oceniania sprzedawców .

oznacz moderatorów