anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakazać autorespondera

Kategorie
kupujący
kupujący 871
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
28
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

zakazać autorespondera

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

allegro powinno zakazać uzywania autorespondera

W moim odczuciu źle to wpływa na relacje klient-sprzedawca

Tym samym zakłamuje statystyki które są tak ważne dla serwisu

 

 

 

53 Komentarze
nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

No a do kogo ja to piszę? Do allegro.

Allegro wymyśliło zasady z **piiip** i się nie dziwię, że sprzedający włączyli automaty, sam bym tak zrobił. 

Chodzi o to, żeby te zasady zmienić bo widać, że to nie działa!

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Miom zdaniem do czasu odpowiedzi powinien być zaliczony czas odpowiedzi przez sprzedawcę a nie autoresponder.

Autorespondery  nie powinny być w ogóle zaliczane jako odpowiedź, bo to nie jest żadna odpowiedź, tylko odwlekanie w czasie.

nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

@CHECINIAKI no a jak to rozróżnisz?

Client:44052296
#21 Demiurg#

Allegro planuje wprowadzenie weryfikacji odpowiedzi ale to futurystyczna wizja 😀

Ziolko39
#21 Demiurg#

Czyli będzie trzeba potwierdzać każda odpowiedź poprzez profil zaufany albo podpis elektronicznuy ? Przecież to totalna bzdura.

nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

Po pierwsze wszystko leci przez serwery allegro. czyli nie ma problemu liczyć czas TYLKO w trakcie "otwarcia" sklepu, i po problemie.

nazwa_usera
#9 Pomysłodawca#

Po drugie można dołożyć guzik dla kupującego "to jest wiadomość z automatu" i cyk, załatwione. Moderacja allegro będzie mieć co robić.

Ziolko39
#21 Demiurg#

Jeszcze prościej by było zabronić zadawania pytań poza godzinami działania. Tylko, że dla Allegro kupujący to "święta krowa" i może robić co zechce, To tylko sprzedawcy nic nie wolno. Ostatnio miałem "artystę" co zadzwonił do mnie o 23.30 z zapytaniem. a następnej nocy wysłał sms-a o 01.30. I to jest ok, natomiast auto odpowiedź nie ?

agus38
#12 Orędownik#

Popieram, wyłączyć to dziadostwo. Dzisiaj, piątek wieczorem, 6 minut do zakończenia aukcji, a klient zadaje pytanie. Sorry, ale właśnie robię zakupy w Biedronce na weekend, nie wywalę koszyka i nie pojadę do firmy żeby mu na nie odpowiedzieć, bądźmy normalni. W pracy będę we wtorek (w poniedziałki mam rehabilitację i nie pracuję), więc odpowiem mu we wtorek na pytanie zakończonej aukcji w poprzedni piątek, którą nota bene kupił ktoś inny i będę mieć czas odpowiedzi na pytania klientów na poziomie nieakceptowalnym przez kolesia, który nie ma co robić w piątkowy wieczór.

annas14-firma
#16 Inspirator#

Rozumiem intencje i zgadzam się że to co się dzieje jest irytujące. Ale zakazanie nic tu nie pomoże bo problem wynika z nieprzemyślanych działań podjętych przez Allegro. 
Jeżeli sprzedawcy nie zależy na klientach, którzy chcą być obsługiwani 24/7 to jego rzecz, niech używa autoresponder a z informacją w jakich godzinach jego sklep pracuje. Najwyżej klient się zirytuje i kupi gdzie indziej. 

Niestety system oceny jakości oparty na karaniu za brak odpowiedzi w określonym czasie, a w szczególności brak informacji kiedy nie jest wymagana odpowiedź na "Dziękuję za miłe słowo" zmusił prawie wszystkich do włączenia automatycznych odpowiedz.  

Moim zdaniem rozwiązaniem, byłoby przekazywanie w treści wiadomości (np. w formie taga) informacji, że system będzie liczył czas dla tego zapytania.

oznacz moderatorów