anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaproszenie kilku osób ze społeczności, specjalistów danej branży, do współtworzenia bazy produktów

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
39
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zaproszenie kilku osób ze społeczności, specjalistów danej branży, do współtworzenia bazy produktów

fonex_pl
#10 Popularyzator#

@msniezek i reszta supportu od Allegro.

Tworzycie już od jakiegoś czasu bazę produktów, do której mogą podczepiać się Sprzedawcy ze swoimi ofertami. W sumie już nie mogą, tylko muszą. Jest to na pewno fajne rozwiązanie, które przynosi wiele korzyści dla Allegro, Sprzedających, jak i dla samych Kupujących.

Jest tylko jeden problem. Jeden problem o wielu czynnikach. Baza zawiera strasznie dużo błędów, znajdują się w niej produkty nie raz a kilkukrotnie, przez co z zażenowaniem muszę stwierdzić, że zbliżacie się do jakości bazy produktów tej znanej z dwóch innych platform sprzedażowych. Już pomijam błędy wykonywane przez automat, który psuje listing produktów dla wielu Sprzedawców.

 

Może warto byłoby, żebyście opracowali trochę inną strategię na tworzenie takiej bazy? Umówmy się, żaden z waszych pracowników nie jest i być może nie będzie specjalistą z wielu branż, które sprzedają na portalu. Może warto stworzyć dodatkowe role uprawnień w tej bazie produktów i zaprosić do współtworzenia jej kilku / kilkunastu / kilkudziesięciu osób z naszej społeczności Sprzedawców, de facto specjalistów w swoich branżach? Nie wiem, czy znaleźliby się wolontariusze, ale może za dodatkowymi profitami udałoby się zebrać społeczność, która prężnie działałaby z bazą nie tylko dla was, ale i dla siebie i swojej branży?

 

Cieszyłbym się z porządku na listingu ofert. Ale o ile bez produktyzacji był syf, tak z produktyzacją jest to syf jeszcze większy. Niestety.

 

Pozdrowienia

16 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@_Likos_ Nie, to automatyczny proces, który przeprowadzamy regularnie. Jest to jedno z działań, które ma sprawić, aby oferty były lepiej skatalogowane z właściwymi produktami. Gdy skończymy otrzymasz od nas powiadomienie mailowe, w którym będziesz mógł sprawdzić odpięte od produktów swoje oferty. 

_Likos_
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  mam nadzieje że obejdzie sie bez stresu :). Dziekuje za odpowiedź

unik_sklep
#11 Animator#

Jak dla mnie produktyzacja to jednak wielka porażka niestety. Już otrzymuje wiadomości od klientów czy aby rozmiar podany w aukcji np. 128 to ten rozmiar, bo u góry widnieje jako produkt i podany rozmiar 98.

Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Zgłaszałam już ten problem, lecz nie otrzymałam odpowiedzi.

Poza tym sa błędy jak w pokazanym przeze mnie przykładzieZrzut ekranu 2021-07-29 o 14.29.22.png

 

 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@unik_sklep Nie udało mi się odnaleźć Twojego zgłoszenia, ale w ofercie, którą tutaj wskazałaś, usunęliśmy już błędnie przypisane połączenia produktu z ofertami. Za chwilę oferty znikną z widoku produktu.

unik_sklep
#11 Animator#

@_HolaOla_ takich produktów jest więcej. Wszystkie nowe wzory piżamek przy wystawianiu właśnie automatycznie łączą się z produktem. Jak już nie raz zgłaszałam przy tych produktach ten sam EAN ma rozmiar np. od 98 do 128

Pomimo iż za każdym razem usuwam produkt i od nowa go tworzę, (bo tak jak ktoś już wspomniał przy wyszukiwaniu jest wiele błędów w ofertach), to jakimś cudem właśnie mimo wszystko łączy niewłaściwie jak we wspomnianym wyżej przykładzie.

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@eightbitclone2 W sam środek tarczy:

"bo niby czemu jeszcze mam za was pracować i wasze buble poprawiać ? Ja płace faktury za wasze usługi.. Domagam się jakości a nie utrudnień na każdym kroku."

Cały ten bzdet nie jest potrzeby a ni kupującym, ani sprzedającym. Jak Allegro chce sobie życie ułatwić, to niech za to zapłaci, a nie jeszcze wymaga, żebyście im zapłacili.

oznacz moderatorów